piątek, 5 kwietnia 2013

RECENZJA - CLEANIC - CHUSTECZKI NAWILŻANE DO PEELINGU! + Paczka od Ani:*

Witajcie.
Ostatni wolny dzień przed powrotem do pracy...
Odpoczywam,zbieram siły i staram się naładować pozytywną energią :)
Już od rana uśmiech nie schodzi z mojej twarzy - a to wszystko zasługa mojej Kochanej Ani : http://www.mellody-w-kolorze.com/  jest Ona prawdziwą wróżką,która potrafi spełnić nawet najskrytsze marzenia - DZIĘKUJĘ :*


Na początku chcę Wam przedstawić recenzję produktu,który otrzymałam na Blogerskim Dniu Kobiet w Rzeszowie od firmy CLEANIC : http://www.cleanic.pl/ - ZAPRASZAM!



CLEANIC - CHUSTECZKI NAWILŻANE DO PEELINGU! 10 szt. / ok.7,00 zł


CHUSTECZKI NAWILŻANE DO PEELINGU to nowy sposób na szybki i wygodny peeling twarzy,szyi i dekoltu.Chusteczka pokryta jest mikrogranulkami,które zapewniają delikatny i bezpieczny peeling każdego rodzaju skóry,bez konieczności użycia i zmywania pozostałości kosmetyku do peelingu,jak przy tradycyjnych peelingach.
Wygodne w podróży.Szybko usuwają martwy naskórek i pobudzają mikrokrażenie.
Ekstrakt z chabra,bławatka ma właściwości antyseptyczne i tonizujące.
Produkt testowany dermatologicznie.


Efekt dermabrazji!

Oczyszczona skóra lepiej wchłania składniki odżywcze.

RECENZJA :
Jeżeli któraś z Was nie miała jeszcze styczności z tymi chusteczkami - POLECAM,aby jak najszybciej,to zmieniła - dlaczego?
Nie spodziewałam się,że zwykła chusteczka jest w stanie tak dobrze oczyścić skórę twarzy :)
Chropowata struktura i delikatny a za razem przyjemny zapach zachęcają do jej użycia.
Tak zrobiłam i ja - chciałam się przekonać czy jest czegoś warta i powiem Wam,że jest warta,nawet grzechu:)
Ja używam chusteczek dwa razy w tygodniu - wykonuję peeling okrężnymi ruchami przez kilka minut.
Tuż po użyciu skóra twarzy jest zaczerwieniona,ale jest to winą ostrości mikrogranulek,które znajdują się na chusteczkach.
Tuż po wykonaniu peelingu skóra twarzy jest oczyszczona a widoczne na nosie wągry znacznie zmniejszone.
Aby złagodzić zaczerwienioną skórę na twarz nakładam nawilżającą maseczkę.
Prawdziwy HIT,który spokojnie może zastąpić tradycyjny peeling w saszetce bądź tubce.
Moja ocena,to 6/6.

A czy Wy miałyście kiedykolwiek styczność z takimi chusteczkami?
Jakie są Wasze wrażenia? :)

A oto moja przesyłka od WRÓŻKI Ani : http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM!




Aniu - DZIĘKUJĘ :*

23 komentarze:

  1. Świetne, dzisiaj po pracy koniecznie masz do Rossmana i zakupuje to cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę takie chusteczki :-) Zapiszę do listy zakupów.
    Cieszę się, że paczuszka Ci się podoba :-) Niech wszystko dobrze Ci służy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudna przesyłeczka! mam te chusteczki, siedzą jeszcze nie otwarte ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na peeling - bez brudzenia wszystkiego dookoła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna paczka :) ciekawią mnie te chusteczki.
    A perfumy to nie te o których marzyłaś ? Balea kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,właśnie o nich marzyłam - obłędnie pachną :)

      Usuń
  6. muszę kupić te chusteczki i zobaczyć, czy dają lepsze efekty na mojej skórze niż zwykły peeling mechaniczny :)
    Balea, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszcze paczki, wyglada rewelacyjnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Super paczuszka, a te chusteczki w końcu będę musiała kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam o peelingujących chusteczkach, fajna sprawa taka rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam takiego typu chusteczki, ale nie przypadły mi do gustu.Pogorszyły buźke...Pozdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że mogę używać tylko peelingów enzymatycznych ze względu na naczynka. :(
    Jej, jaka świetna paczka! Ania to prawdziwa wróżka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam próbkę i były dla mnie okropne :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Super paczuszka! Czekam na recenzję kosmetyków :)
    A co do chusteczek peelingujących - jeszcze nigdy ich nie miałam. Ale jak wykończę swoje 2 peelingi to na pewno się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super przesyłka :) kopertówka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał! Zaciekawiły mnie te chusteczki, koniecznie będę musiała je wypróbować ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń