środa, 3 kwietnia 2013

Przesyłki + WISH LIST na KWIECIEŃ :)

Dzień Dobry Drogie Panie...
Pogoda bawi się z Nami w kotka i myszkę...
Sądząc po wczorajszym dniu,myślałam,że jest jeszcze szansa na ładny "a właściwie" w miarę ładny tydzień.
Pomyliłam się - niestety...

Dzisiejszy post będzie poświęcony przesyłkom,jakie w ostatnim czasie do mnie zawitały :)

1. NAGRODA pocieszenia z KONKURSU w,którym brałam udział na Facebook'u!


2. Nowa WSPÓŁPRACA,którą nawiązałam z Pachnącą Szafą : http://www.pachnacaszafa.pl/ - ZAPRASZAM!


3. PREZENT urodzinowy,który dostałam od Ani : http://anianawyspach.blogspot.com/  - DZIĘKUJĘ :*


4. Od Maliny : http://testykosmetyczne.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!
W ramach Malinowego Klubu otrzymałam :




A oto moja WISH LIST na KWIECIEŃ :)


KOSMETYKI :

- ALTERRA - POMARAŃCZOWY PEELING DO RĄK!


- ALTERRA - POMARAŃCZOWY OLEJEK DO UST!


- BALEA - BORÓWKOWY KREM DO CIAŁA!


- LOREAL - MYTHIC OIL - OLEJEK ODŻYWCZY!


INNE :

- MIĘTOWA TORBA!



To by było na tyle :) Pozdrawiam Was :)

31 komentarzy:

  1. ooo taki borówkowy krem do ciała też bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo super ;-)
    http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mnie kusi ten olejek z L'oreala;) Cudna torba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. torba jest po prostu boska
    gratki w związku z nowymi wspólpracami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne rzeczy! szczęściara;)
    torebka świetna + wpadnij do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba piekna! miałam w identycznym kolorze jedną z River Island ale ją przypaliłam żelazkiem;/ bu

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:)
    a torebka faktycznie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie rzeczy bardzo mi się podobają, ale torba podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zachorowałam na Twoją miętową torbę :P jak mogłaś ją pokazać :P teraz będę ślinić się :P

    p.s. czekam na miętowy portfelik z Chin :P będzie Ci pasował :D

    OdpowiedzUsuń
  10. chcę mieć również pachnącą szafę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. ten olejek z loreala jest genialny! polecam.

    www.cookplease.blogspot.com spaghetti time!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tego peelingu do rąk z Alterry.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję współpracy:) o ciekawa ta lista;)

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka i olejek! Mmmm ja to biore!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawi mnie ten peeling do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że jestem dużo w tyle z nowościami z Alterry, też bym chciała ten peeling:) A ta torba boska:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I Ty mi mówisz że ja nie mam gdzie trzymać kosmetyków ?/ :D a co Ty z nimi kochana robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mythic oil miałam i jest super naprawdę, a mnie zaciekawiłaś olejkiem do ust:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne przesyłki, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne niespodzianki przesyłkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super paczuchy :) A na kosmetyki z Balei i Alverde też chcę zapolować, ale najpierw trzeba pojechać do jakiejś drogerii DM ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. skoro lubisz spaghetti napoli zerknij tu-> http://cookplease.blogspot.com/2013/03/spaghetti-pomodoro-z-mozarella.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo miętowa torba i mi się marzy! :>

    OdpowiedzUsuń
  24. Olejek serdecznie polecam, potrafi zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna Torba.: )
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam !! < 3

    OdpowiedzUsuń
  26. Patrzyłam u nas w Rossmannie za tą Alterrą i nie ma ani peelingu ani tego olejku do ust. A sama ten olejek bardzo bym chciała :-)

    OdpowiedzUsuń