sobota, 27 kwietnia 2013

Między ciszą a ciszą,sprawy się kołyszą...

Dobry Wieczór...
Dzisiejszy post moje Drogie Panie będzie nietypowy...
Dlaczego?Tak,jak Wam pisałam wczoraj - w ostatnim czasie zebrały się nade mną czarne chmury...
Nie chcę się zagłębiać do tego tematu,nie chcę tego cały czas rozdrapywać i drążyć...
Mam nadzieję,że tak jak w piosence,którą śpiewał Grzegorz Turnau :

"Między ciszą a ciszą,sprawy się kołyszą...
I idą...
I płyną...
Póki nie przeminą..."

Mam nadzieję,że i u mnie - PRZEMINĄ...


Na dzisiaj nie przygotowałam dla Was żadnej recenzji...Wybaczcie.
Mam w głowie totalną pustkę...
Jedyne czym mogę się dzisiaj z Wami podzielić,to moje "sposoby" na uspokojenie i delikatną poprawę nastroju.
 

- Cisza i spokój,które są lekiem na wszelkie zło.
- Świeże powietrze,które dotlenia i sprawia,że myśli stają się racjonalniejsze.
- Ziołowa herbata,która uspokaja.
- Odrobina słodkości - dla przyjemności.
- Ulubiona muzyka,która odpręża.
- Gorąca kąpiel.
- Sen.

Dla mnie jednak,podane powyżej elementy są jedynie "plastrem",który stara się podleczyć wszelkie rany.
Najskuteczniejszym lekarstwem jest dla mnie RODZINA,ich bliskość,poczucie bezpieczeństwa jakie od Nich otrzymuję oraz rozmowa...

Wierzę,że burza,która nade mną wisi,minie...
Jak najszybciej - trzymajcie za mnie proszę kciuki :*

Postaram się wrócić do Was niebawem ze zdwojoną siłą.

DOBRANOC :*


12 komentarzy:

  1. Pamiętaj, że po każdej burzy przychodzi w końcu Słońce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, że wszystko się wyprostuje i będzie już tylko lepiej. Do nas też dzisiaj dotarły nieciekawe wieści, już drugie w przeciągu kilku dni. Staramy się nie tracić nadziei. Masz rację, rodzina jest najlepszym lekiem na wszystko :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. po każdej burzy nadchodzi słońce!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochająca rodzina to skarb. Trzymam kciuki, żeby wszystko się ułożyło po Twojej myśli. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko się ułoży i na pewno będzie dobrze! :)
    3maj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Również przyłączam się do trzymania kciuków :) Dziękuję również za miły komentarz u mnie na blogu :) Pozdrawiam serdecznie i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno wszystko się ułoży i będzie lepiej :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie dobrze... : )
    Obserwujemy ? czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie mialam ale bardzo lubie wanilie wiec pewnie przypadl by mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń