środa, 24 kwietnia 2013

Kino Kobiet w Rzeszowie - KWIECIEŃ ! :)

Dzień Dobry Drogie Panie...
Dzisiejszy post będzie poświęcony Kinu Kobiet w Rzeszowie,w którym miałam przyjemność uczestniczyć.

15.04.2013 - Seans z filmem "Zamieszkajmy Razem" !


Zdjęcia umieszczone w moim poście są własnością Pani Urszuli Chrobak.

Przed seansem na wszystkie Panie czekało mnóstwo atrakcji ...
Każda z Nas mogła zrobić sobie makijaż z firmą DOUGLAS,przeprowadzić analizę swojego ciała "przyznam,że wyszła mi nie najgorsza",wypić pyszną kawę od TCHIBO oraz spróbować wybornej pizzy :)




Tuż przed seansem każda z Pań wypełniła ankietę,która dała możliwość uczestnictwa w KONKURSACH oraz miała możliwość degustacji produktów firmy SMAKIJA :)



KONKURSOM nie było końca...Nawet mnie się udało wziąć w jednym udział :)


TAK - Drogie Panie - to właśnie moje ręce widzicie na zdjęciu :p

Moja NAGRODA :




Widzicie mnie ? Jak zawsze zawstydzona :p


Także,moje Drogie Panie :)
Jeżeli macie tylko czas i ochotę - zabierajcie swoje mamy,przyjaciółki i wybierajcie się na Kino Kobiet - niezapomniane emocje :)

Chcę Wam jeszcze pokazać mój prezent IMIENINOWY,który dostałam od Ani :
http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM! :)


Aniu - DZIĘKUJĘ :*

A oto moje zamówienie ze sklepu internetowego KATHERINE : http://katherine.pl/ - ZAPRASZAM!


Mają bardzo ładne rzeczy w atrakcyjnych cenach - polecam :)

15 komentarzy:

  1. Kino kobiet? Pierwszy raz słyszę, ale widzę, że była świetna zabawa!
    Kochana, gratuluję wygranej ;)
    I wszystkiego najlepszego z okazji imieninek!

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie do kina na Kino Kobiet mam niedaleko, tylko nie mam z kim jechać.
    A z tą przesyłką to były same przeboje, cieszę się, że w końcu do Ciebie dotarła. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak super;) i fajne paczuszki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo super takie spotkanie, ja jeszcze nigdy na tym nie byłam, ale kilka razy już słyszałam o tym. Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze tak bym chciała sie załapać na jakies kino kobiet :) musze upilnować gdzies blisko :) serdecznie zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę :P
    paczuszki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie chciałam się wybrać w Krakowie na takie coś do kina;) i chyba wybiorę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie:) Też bym się wybrała ale za bardzo nie mam z kim, a samej to mi się nie chce;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja może w czerwcu się wybiorę :) Widzę, że w RZ coraz bardziej się to rozwija :) Ja byłam ponad rok temu, jak pierwsze Kina Kobiet się pojawiały i nie było takich fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zabawa, u mnie w Bielsku też przydałaby się taka impreza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :D zazdroszczę
    uwielbiam takie akcje

    OdpowiedzUsuń
  12. Szybko Ci to zamówienie dotarło. A ja sądziłam,że zaczyna nie zawstydzona ;) ale jak zwykle najpiękniejsza moja :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, genialna sprawa, strasznie mnie to zaciekawiło! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna impreza, może kiedyś się wybiorę jak będzie jeszcze taka akcja w Rzeszowie :)

    OdpowiedzUsuń