wtorek, 12 marca 2013

ZAKUPY z ostatnich dni! + PACZKA :)

Witam :)
Po minionym weekendzie emocje odrobinę się uspokoiły,ale wspomnienia...Nadal tkwią w mojej głowie - dlatego jeszcze raz DZIĘKUJĘ Dziewczyny - za wszystko :*:*:*
W ostatnich dniach poszalałam na zakupach,przez co muszę teraz zacisnąć pas i zacząć zostawiać grubszą gotówkę oraz kartę do bankomatu w domu...
Co trafiło w moje ręce?Bez czego nie mogłam i nie mogę się obyć? :p


ZAKUPY :


- VABBI - PUMA - Kurtka! 139,90 zł


- H&M - Bolerko! 40,00 zł


- LADYMAKEUP - DERMACOL - Podkład! 14,99 zł
- WISPOL - PAESE - Puder ryżowy! ok.27,00 zł
- WISPOL - Pędzel do pudru! ok.17,00 zł

PREZENT - który dostałam od Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!


Za kotami nie przepadam,ale postawiłam go na parapecie w pokoju i,tak doszliśmy w śmiechu do zdania,że będzie straszył gołębie :p
Gonia - DZIĘKUJĘ :*

A teraz czas na paczkę,która czekała na mnie dzisiaj po powrocie z pracy :):*



Te wszystkie wspaniałe rzeczy przyszły do mnie od Ani : http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM!
Aniu - DZIĘKUJĘ :*

Neony - Słoneczne Baterie


Nasłuchać się nie mogę - POLECAM Naszych rodaków :)

DOBRANOC :*


24 komentarze:

  1. miałam tą sól do kąpieli i świetnie pachnie! :) relaksuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem jak ten dermacol sie spisze?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy i paczuszki. W niezłej cenie dorwałaś kurtkę z pumy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice post!! thank you so much for your comment!
    Maybe we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dermacol wg mnie świetnie kryje. Miałam taki okres, że z podkładów używałam tylko jego. A kotek bardzo fajny:) Ja czekam już na żywego i trochę pobawię się w "mamuśkę" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Następnym razem zakupię żyrafę :)
    Powiedz jak się dermacol spisał śliczna kurtka i ukochane bolerko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepłaciłaś za puder Paese :P Ja wynegocjowałam cenę na 21 zł :D Ale jest tak wydajny, że obdarowałam kilka osób i nadal go mam.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale tego dużo! cudny ten pędzel :) i kocur :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna kurtka :) kot też :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sól miałam i była Ok :) koty takie lubię, nawet mam podobną figurkę,
    a kurtka rewelacyjna, ogólnie wszystko tu super ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja muszę kupić nowy dermacol :) jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam tą sól i była boska :) Też używam Dermacolu i jestem mega zadowolona, cienka warstwa, a krycie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten kot jest super :) ja uwielbiam koty, drewniane także :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam lubię koty ;-) A dermacol muszę i ja też w końcu zakupić..

    OdpowiedzUsuń
  15. super zakupy :) Bolerko jest super :)

    OdpowiedzUsuń