środa, 13 marca 2013

RECENZJA - YANKEE CANDLE - VANILLA SATIN - WOSK!

Hello.
Co słychać? :)
W Rzeszowie - ZIMA...A ja tak usilnie wyczekiwałam już początków WIOSNY...
Mam jednak nadzieję,że wraz z nadejściem 21 marca 2012 - nadejdzie również...


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który sprawił,że moje zmysły szaleją :)
Produkt ten otrzymałam na Blogerskim Dniu Kobiet w Rzeszowie a jego fundatorem był :
ŚWIAT ZAPACHÓW : http://swiatzapachow.pl/ - ZAPRASZAM!


YANKEE CANDLE - VANILLA SATIN - WOSK! 30 g / 6,00 zł


VANILLA SATIN - Klasyczna i wyrafinowana - aromatyczna wanilia z dodatkiem delikatnych kwiatów i zmysłowego sandałowca!

DANE TECHNICZNE:
- RODZAJ PRODUKTU : wosk
- LINIA ZAPACHOWA : świeże
- CZAS PALENIA / TRWAŁOŚĆ : do 8H
- ŚREDNIO ZŁOTYCH ZA 1H PALENIA : 0,75 zł
- LINIA KOLORYSTYCZNA : biele i beże
- KOLOR : beżowy
- ILOŚĆ KNOTÓW : nie dotyczy
- WAGA / POJEMNOŚĆ : 30 g
- SERIA / WERSJA : HOUSEWARMER


Ja swój WOSK podzieliłam na cztery części,gdyż mój kominek jest zbyt mały,aby pomieścić go w całości.




Jedna z czterech części,którą użyłam jest bardzo wydajna :) Pali się i pali,bez końca :)


RECENZJA :
Po raz pierwszy mam styczność z WOSKIEM i jestem pod wrażeniem :)
Wosk po rozpakowaniu z foli dosłownie  się kruszy.
Zapach,który unosi się w powietrzu tuż po jego roztopieniu jest fantastyczny - delikatny,zmysłowy.
Jest on bardzo wydajny - pali się bez końca :) Przy takim aromacie można się zrelaksować i zapomnieć o Bożym świecie :p Cena,jest bardzo niska,co zwiększa atrakcyjność produktu.
Jest,to moja pierwsza i nie ostatnia przygoda z Yankee Candle,na pewno :)
Moja ocena,to 6/6.

A teraz chcę Was poinformować o moim przyłączeniu się do akcji organizowanej przez Malinę z bloga :
http://testykosmetyczne.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!

AKCJA : Rewitalizacja dłoni i stóp!


CZAS TRWANIA : od 11 marca 2013 do 8 kwietnia 2013 - czyli dokładnie MIESIĄC !

CELEM AKCJI JEST :
- duma z wyglądu swoich dłoni i stóp
- poprawa kondycji skóry rąk i stóp - niech nie zdradzają Naszego wieku
- wyrobienie u siebie nawyku regularnego stosowania kosmetyków do rąk i stóp
- znalezienie odpowiedniego dla Ciebie kosmetyku
- pewność siebie!

JAKIE KOSMETYKI MAM NA MYŚLI :
- Kremy,balsamy,serum,peelingi i inne kuracje do rąk.
- Kremy,balsamy,peelingi,maski,dezodoranty i preparaty poprawiające kondycję pięt i skóry stóp,oraz preparaty do paznokci.

ZASADY AKCJI :
1.Umieść zasady akcji w poście na swoim blogu.
2.Zaproś do akcji przynajmniej 5 osób.
3.Umieść powyższy baner w bocznym pasku z linkiem do inicjatorki akcji MALINY i dopisz się do listy obserwatorów jej bloga.
4.W czasie trwania akcji umieść jak najwięcej recenzji wyżej wymienionych kosmetyków.
5.Wybierz z pośród nich 3 KOSMETYCZNE HITY,po jednym z każdej grupy :
- kosmetyk do dłoni
- kosmetyk do stóp
- preparat do paznokci
Opublikuj  post z listą Twoich REWITALIZUJĄCYCH hitów!

UWAGA!
Jeżeli podczas trwania akcji nie znajdziesz swojego najlepszego kosmetyku,to lista hitów może zawierać nazwę kosmetyku już wcześniej przez Was recenzowany na blogu.
Warunek jest taki,jak w poprzednich akcjach - trzeba poszukiwać!

Piękne dłonie są wizytówką eleganckiej Kobiety,a zadbane stopy mogą stać się afrodyzjakiem...

Do akcji ZAPRASZAM :
- Gonię : http://margaritkaaa.blogspot.com/
- Anię : http://www.mellody-w-kolorze.com/
- Anię : http://anianawyspach.blogspot.com/
- Ewelinę : http://eweelinka1990.blogspot.com/
- Dagmarę : http://dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com/

Ja swoją akcję zaczynam z dniem dzisiejszym 13.03.2013 - a Wy? Skusicie się ? :):*

26 komentarzy:

  1. Słyszałam o tych YC, ale nie miałam okazji sprawdzić jak pachną. Po Twojej recenzji chętnie bym je wypróbowała. Dzięki za info.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, wanilia <3 uwielbiam ten zapach, ale wosków jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach wanilii :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam woski z YC, mam w domu 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też miałam niedawno " swój pierwszy raz z Yc". Genialne są te woski, zwłaszcza jak ktos tak jak ja ma w domu palacza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam ostatnio wosk Wedding Day i niestety straszne nie podoba mi się jego zapach, choć podobno inne są całkiem ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uzywam tylko swieczek ale wosku na pewno sprobuje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. MMM pewnie pięknie pachnie ;)pozdrawiamy obserwujemy i zapraszamy serdecznie do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam, ale na pewno to zrobię. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę się wreszcie skusić na te woski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu kupić jakieś Yankee :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mam podobny kominek a to rozwiązanie z woskiem wygląda na świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem zakochana w woskach YC, są cudowne i mają bardzo realne zapachy a nie jakieś sztuczne chemiczne aromaty

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za zaproszenie :)

    ten wosk musi ślicznie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja muszę kupić kominek do wosków:) a na razie muszę się obyć zapachem :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w Malinowej Akcji:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym wypróbowała te woski, tylko najpierw muszę sobie sprawić kominek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też paliłam ten wosk :) tzn o innym zapachu :) mój pokój jest na wprost schodów także zapach rozniósł się nawet na piętro niżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę kupić kominek do moich wosków.

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam YC. Chętnie wykupiłabym większość ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak już zaczniesz przygodę z YC to prędko nie skończysz, wiec uważaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana w jakim czasie wypala Ci się ten wosk ?

    OdpowiedzUsuń