piątek, 1 marca 2013

RECENZJA - TOŁPA - ECO SPA - OTULAJĄCE MASŁO - KREM! + Mini ZAKUPY :)

Dzień Dobry - witam Was w piątkowy poranek.
Co u Was słychać?Jakieś plany na weekend? :)
Ja przez weekend będę pracowała,także żadnych planów na ten czas nie snuję...
Pogoda nie należy dzisiaj do najlepszych,także dwa ostatnie "słoneczne" dni,poszły w niepamięć...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który jakiś czas temu otrzymałam od Ani :
http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM!

TOŁPA - ECO SPA - OTULAJĄCE MASŁO - KREM! 250 ml / ok.40,00 zł

Skóra SUCHA i BARDZO SUCHA!



Otul i zregeneruj ciało niezwykle odżywczym RYTUAŁEM SPA.
Poczuj wyjątkowy komfort i zniewalającą gładkość skóry.Okryj silnie odbudowujące właściwości egzotycznego masła kokum pochodzącego z Indii oraz balsamicznie kojące działanie masła sezamowego.
Naturalne olejki eteryczne z drzewa sandałowego,cedru,cytryny,paczuli i bergamotki zrelaksują Cię,pozwolą się odprężyć i odzyskać wewnętrzną harmonię.


Produkt jest hypoalergiczny - przebadany w Klinice Dermatologii,Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej.

NIE zawiera :
- konserwantów "parabenów i donorów formaldehydu"
- sztucznych barwników
- silikonów
- peg - ów
- oleju parafinowego

TAK zawiera :
- ekologiczną borowinę TOŁPA
- naturalne olejki eteryczne z drzewa sandałowego,cedru,cytryny,paczuli i bergamotki
- substancje roślinne z ekologicznych upraw z certyfikatem Eccocert

RECENZJA:
Jest,to już drugi produkt z firmy TOŁPA,jaki mam okazję używać.
Po raz kolejny jestem mile zaskoczona :)
Mam bardzo suchą skórę,która potrzebuje codziennej,intensywnej regeneracji.
MASŁO - KREM od TOŁPA odbudowuje gładkość ciała,intensywnie je nawilżając.
Dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania - nie uczula i nie podrażnia.
Ma intensywny,orientalny zapach - jeden z moich ulubionych!
Przy regularnym stosowaniu skóra staje się gładka jak aksamit - dlatego serdecznie POLECAM :)
Moja ocena,to 6/6.

Nie omieszkam Wam się pochwalić obiadem,jaki udało mi się wczoraj wyczarować przed pracą :)


Może mało zdrowe,bo kaloryczne,ale pyszne :)

A oto,co udało mi się wczoraj kupić w sklepie z końcówkami kolekcji LA BOUTIQUE w Rzeszowie.



To zdjęcie nie oddaje intensywności CZERNI...


Z racji promocji - 50% za sweterek zapłaciłam 39,50 zł !

POZDRAWIAM :*

22 komentarze:

  1. Gdzie jest ten sklep w Rze???

    Wiele dobrego słyszałam o kosmetykach z Tołpy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż można powiedzieć, śliczna bluzka, smakowite danie, a Tołpa bardzo kusi.

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu jakiś kosmetyk Tołpy bez parabenów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie tego zapachu znieść nie mogę, chociaż masło-krem świetnie działa na moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ogromną ochotę na to masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterek prezentuje się naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach tego kremu + film jaki zostawia powoduje, że bardzo się cieszę, że już go wykończyłam..

    OdpowiedzUsuń
  8. Obiad wygląda smacznie;) i to na zdjeciu, na żywo musiał wyglądać 100 razy lepiej!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny sweterek :)
    Zaciekawiło mnie to masło, niestety nie dostanę go w UK. Siostra ostatnio przesłała mi maseczki to twarzy od Tołpy, ale jeszcze ich nie wypróbowałam. Ostatnio mam mało czasu na dbanie o siebie :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam jeszcze rozdania na innych blogach, może Ci się uda! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog oraz notka <3
    zaobserwowałam i LICZĘ NA TO SAMO Z TWOJEJ STRONY :
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale smakołyki przyrządziłaś :) Mniam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek jest cudowny *.* Jakie smakowitości:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten sweterek i bardzo tani :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czemu mi to robisz? Jestem taaaka głodna! ;p
    Pozdrawiam Malinową Koleżankę! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim wypadku ZAPRASZAM na obiad :D

      Usuń