niedziela, 24 marca 2013

RECENZJA - SENSIQUE - AROMATYCZNY OLEJEK PIELĘGNACYJNO - ODŻYWCZY DO PAZNOKCI I SKÓREK!

Dzień Dobry - WITAM - Was serdecznie przesyłając pozdrowienia ze Starachowic :):*

Dzisiejszy post będzie poświęcony akcji zorganizowanej przez Malinę :
http://testykosmetyczne.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!

Akcja MALINY : Rewitalizacja dłoni i stóp!






W trzeciej kolejności chcę Wam przedstawić mój HIT do pielęgnacji paznokci!





SENSIQUE - AROMATYCZNY OLEJEK PIELĘGNACYJNO - ODŻYWCZY DO PAZNOKCI I SKÓREK! 15 ml / ok.7,00 zł

"DRZEWO HERBACIANE"





Preparat przeznaczony do zniszczonych,łamliwych paznokci oraz suchych skórek wokół paznokcia.
Zawiera kompleks naturalnych olejków roślinnych :
- słodkie migdały
- jojoba
- rącznik
- ogórecznik
- drzewo herbaciane
Olejki te bogate są w substancje o działaniu pielęgnacyjnym i odżywczym.
Działa przeciwzapalnie,wspomaga regenerację skóry!


RECENZJA :
W internecie można przeczytać wiele negatywnych recenzji oraz opinii na temat tego OLEJKU.
Dużo osób pisze,że pipetka jest za duża,przez co zbyt dużo olejku wylewa się na paznokcie oraz na palce,że jest tłusty i długo się wchłania,że nie nawilża i nie wzmacnia...
Takich uwag można znaleźć na prawdę dużo,ale jak sama nie użyjesz,to się nie przekonasz jak sprawdzi się u Ciebie!
TAK - jest,to zdecydowanie mój HIT do pielęgnacji paznokci!Dlaczego?
Potwierdzam,że olejek jest tłusty,ale jaki miałby być?
Przy moich suchych skórkach i cienkich,łamliwych paznokciach sprawdził się idealnie.
Przy regularnym,najlepiej codziennym stosowaniu,już po tygodniu moje paznokcie stały się twardsze i nie łamały się tak,jak wcześniej - zapomniałam również o suchych,przeszkadzających skórkach :)
To fakt,olejek długo się wchłania i przez nieuwagę można sobie zabrudzić co nie co,ale od czego są bawełniane rękawiczki,które można w tym wypadku wykorzystać :)
Nie bądźcie Drogie Panie tak bardzo uprzedzone do tego olejku,gdyż on na prawdę działa :)
Już nie narzekam na stan moich paznokci oraz skórek gdyż już dawno o tym kłopocie zapomniałam - dzięki temu olejkowi :) Na prawdę WARTO :)
Moja ocena,to 5/6.

Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. zaciekawilas mnie tym olejkiem :) cos idealnego dla mnie, musze koniecznie przetestowac ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie skórki smaruję albo oliwką albo olejkiem rycynowym, który też doskonale się sprawdza, ale rozejrzę się za tym olejkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skusiłaś mnie tym olejkiem :) Musy o kupić!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyną rzeczą jaka ratuje moje skórki to właśnie olejki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem każdy produkt na każdego działa inaczej :)
    Ktoś w jednym widzi same plusy, a ktoś w tym samym same minusy, a więc zawsze trzeba samemu sprawdzić ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam oliwkę Inglot. Ale zaciekawiłaś mnie tym produktem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli działa to z pewnością w niego zainwestuje:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ochotę na zakup sensiuque... ;) Fajny blog, dodałam do obserwowanych i mam nadzieję,że będę tu częsciej zaglądała!! :)

    http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego olejku, ale bardzo lubie fimrę sensique ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiś czas temu natknęłam się na te olejki w drogerii Natura, kupiłam o zapachu grejpfrutowym. Bardzo go lubię kiedy tylko mam czas na poświęcenie mu chwili. Muszę zacząć robić to regularnie, bo działa świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja do skórek używam Oliwki BIO Silcare i jestem mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tym olejku, a myślę, że mi by sie przydał ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja recenzja jest jak miód na moje serce :)
    właśnie chciałam go kupić, ale nie byłam pewna, bo zazwyczaj zawodzę się na tego typu specyfikach.
    będę wpadać, fajnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż teraz żałuję,że również się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam zawsze problem z przesuszonymi skórkami, bo ciągle mam dłonie w wodzie i detergentach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam u koleżanki efekty po tym olejku - imponujace ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Naturo, nadchodzę po olejek! :) szczerze mówiąc pierwszy raz o nim słyszę :P

    OdpowiedzUsuń
  18. olejki zawsze dobre , żeby je jeszcze regularnie stosować

    OdpowiedzUsuń