poniedziałek, 4 marca 2013

RECENZJA - ROSSMANN - FACELLE - INTIM - PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ! + TAG :)

Witam :)
Mamy dzisiaj w Rzeszowie słoneczny poniedziałek - pierwsze oznaki zbliżającej się wiosny zmobilizowały mnie do generalnych przedświątecznych porządków :)
Takim oto sposobem wynajmowana przez Nas kawalerka jest czysta,jak łza :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu z,którym mam styczność po raz pierwszy a Wy?
Znacie go?

ROSSMANN - FACELLE - INTIM - PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ! 300 ml / ok.7,00 zł


Wyjątkowo delikatny płyn do higieny intymnej!
Nie zawiera mydła.Opracowany specjalnie do codziennego mycia i pielęgnacji strefy intymnej,optymalnie dopasowany do jej pH.Płyn nadaje się również do delikatnego mycia całego ciała.


RECENZJA :
Jak wspomniałam już wcześniej - z tym płynem do higieny intymnej mam styczność pierwszy raz.
Czytałam na wielu blogach,ale również na forach internetowych,że płyn ten ma również inne przeznaczenie.
Panie polecają go do mycia całego ciała,ale również do mycia włosów - ja ani na jedno ani na drugie się nie zdecydowałam - jak jest do higieny intymnej,to niech tak pozostanie.
Płyn ten jest przeźroczysty a jego zapach jest lekko metaliczny,czym nie zyskał mojej sympatii.
Lubię gdy również płyny do higieny intymnej mają delikatny zapach.
Jak jest z odświeżeniem?Hmmm...Nie mogę mu nic zarzucić,ale żebym go zachwalała?
Raczej nie...Jest typowym średniakiem.Dobrze,że nie uczula i nie podrażnia,to jest najważniejsze,ale czy wrócę do niego ponownie?Raczej nie...
Moja ocena,to 3/6.

Wczoraj zostałam oTAG'owana przez Dziewczynazjasla : http://dziewczynazjasla.blogspot.com/ -
ZAPRASZAM !

TAG : Dumna Kobieta!

REGULAMIN :
- Napisz,kto zaprosił Cię do zabawy.
- Odpowiedz na poniżej zadane pytania :

1.Co dla Ciebie znaczy fakt,bycia Kobietą?
Czy,to w ogóle coś dla Ciebie znaczy?

- Bycie KOBIETĄ - to same przyjemności :)
Możliwość bycia córką,siostrą,wnuczką,żoną i matką - jest bezcennny :)
Kobieta ma w sobie tyle miłości,że mogłaby nią obdzielić cały świat.
Gracja oraz subtelność,która w Nas tkwi sprawia,że patrzymy na życie zupełnie inaczej niż mężczyźni.
Do tego wszystkiego tylko Nas Kobiety - ZAKUPY - mogą cieszyć tak bardzo ;)

2.Jaką wartość ma dla Ciebie Twoja kobiecość?

- Od zawsze jestem "szarą myszką".Nie wyróżnia mnie nic specjalnego...
Nie jestem atrakcyjna,szczupła oraz przebojowa.
Nie mam ubrań z najnowszych kolekcji,ani najmodniejszych dodatków,ale dzięki mamie,która od najmłodszych lat uczyła mnie,jak być dobrym człowiekiem,jak Kochać by być Kochaną - wiem,że jestem wartościową Kobietą,która w przyszłości będzie dobrą żoną i matką :)

3.Co ją określa ?

- Każda z Nas ma swoje "określenie" Kobiecości - nie wiem,jak mogłabym ubrać w słowa swoje :)
Staram się być sobą.Robię wszystko,aby czuć się dobrze we własnym ciele.Realizuję swoje plany oraz spełniam marzenia :) Chcę byś szczęśliwa,bo tylko wtedy będę pełnowartościową Kobietą :)

4. Jestem...

- KOBIETĄ,która dba o siebie oraz o swoją rodzinę.
KOBIETĄ,która realizuje swoje plany oraz spełnia marzenia.
KOBIETĄ,która panuje ślub,z mężczyzną,którego Kocha.
KOBIETĄ,która ma piękne plany na przyszłość :)


Do TAG'u zapraszam Was wszystkie,moje Drogie Czytelniczki :*


23 komentarze:

  1. mi jakoś też nie przypadł do gustu też żel, wolę Biedronkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten płyn i lubię od czasu do czasu umyć nim całe ciało. Czasami myję tez włosy, są bardzo miękkie i delikatne tak jak po szamponach dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Od długiego czasu używam Ziaji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli zwykły przeciętniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka Ty śliczna :) ten Facelle mnie kusi i również tylko do higieny intymnej :) dla mnie do mycia włosów są szampony ;) ale co kto lubi prawda ? ;) ale widzę średniaczek z niego to jeszcze się zastanowię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie chyba jestem jedyna osobą, ktora go jeszcze nie miala:D jakoś mnie nie kusi;D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie slyszalam jeszcze o tym zelu :P ale wyglada zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. używam tego płynu właśnie do mycia włosów i w tej roli go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. używam tego płynu do mycia twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz na zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię go, ale do włosów u mnie kompletnie się nie sprawdził i dostałam po nim łupieżu

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam płyn Ziaji, niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji go jeszcze używać, ale pozostanę przy Lactacydzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny ten post :D masz najmodniejsze leginsy ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz na ostatnim zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie pasuje Ci ta pomadka :)
    p.s. zlokalizuje Cie w sobotę :P mam nadzieję ;P

    OdpowiedzUsuń
  17. no no...nie poznałambym Cię tu! ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale sliczna z ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń