niedziela, 31 marca 2013

RECENZJA - PAMELA ROCHFORD - SPECJALISTKA!

Dobry Wieczór.
Jak Wam mijają święta Drogie Panie? :)
U mnie różnie...W rodzinnej atmosferze spędzam ostatnie chwile przed wyjazdem do Rzeszowa.
Odrobinę źle się czuję i przyleciało do mnie również kilka przykrych informacji...
Mam jednak nadzieję,że wszystko się unormuje i wszystko rozejdzie się po kościach,choć bez konsekwencji się nie obejdzie...

Jak wiecie,wczoraj spotkałam się z koleżanką z gimnazjum od,której dostałam w prezencie książkę nad,której zakupem zastanawiałam się od dłuższego czasu...
Przeczytałam ją jednym tchem i śmiem twierdzić,że jest grzechu warta :)

PAMELA ROCHFORD - SPECJALISTKA!32,90 zł






"Patrzysz na mnie wyczekująco,z niecierpliwością.
Ale na razie Cię nie dotknę.Najpierw zrobię coś,co Cię jeszcze bardziej rozpali."

Ona jest Kobietą,która doskonale wie,czego chce.
Z zainteresowaniem przyjmuje zlecenie zbadania wiktoriańskich dzienników erotycznych.
Jednak literatura,to nie jedyna dziedzina w,której jest specjalistką...

On jest pierwszym mężczyzną potrafiącym sprostać jej oczekiwaniom,nie tylko intelektualnym.
Praca nad starymi zapiskami dodatkowo rozpala ich seksualne fantazje.

Gdy Rachel zaczyna podejrzewać,że Luke wcale nie jest tym,za kogo się podaje,robi się niebezpiecznie...

Jeszcze nigdy praca naukowa nie była tak podniecająca...





RECENZJA :
Moje Drogie Panie...
Ostatnio literatura erotyczna przeżywa prawdziwy szał!!!
Ja również uległam tej modzie sięgając po "Trylogię Pięćdziesiąt Odcieni",później po "Trzy Oblicza Pożądania" a następnie po "Specjalistkę".
Jakie są moje odczucia po przeczytaniu tej książki?
Bardzo pozytywne - choć nie była ona tak porywająca,jak Grey,ale na pewno ciekawsza niż "Trzy Oblicza Pożądania". Według mnie książka została napisana dobrze, pochłonęłam ją w sumie ekspresowo, strony zmniejszały się w zastraszającym tempie. Fajnym pomysłem było wprowadzenie też wątku kryminalnego, który dodał opowieści tylko pikanterii i urozmaicił fabułę, która w głównej mierze składa się z opisu przeżyć seksualnych, czego należało się spodziewać po tego typu literaturze.
Nie jest ona jednak napisana w sposób wulgarny a niektóre sceny erotyczne przyprawiają czasami o szybsze bicie serca.
"Specjalistkę" polecam osobom,lubiącym się w tej tematyce - ja nie żałuję,że ją przeczytałam.
Jest ciekawa,wciągająca - POLECAM.
Moja ocena,to 6/6.







DOBRANOC :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post, Twój blog jest bardzo interesujący. Obserwuję i na pewno będę tu zaglądać!
    http://www.sensationinwardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie szybko pochłonełaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie, kolejny erotyk??!! Myślałam, że już szał na nie mija powoli.
    Ja dziś znalazłam jeszcze "Piekło Gabriela" - nie czytałam, ale z opisu ciekawa akcja się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli dość grubo to bardzoo długo bym ją czytała ...

    OdpowiedzUsuń
  5. szybka jestes;p
    z checia bym ja przeczytala!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz ksiązkami :) Widzę, że czytasz je eskpresowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również jestem po trylogii Grey'a, ta ksiązka już mnie zainteresowała, a co to Trzy Oblicza Pożądania?
    oj, jak dobrze,że takie książki powstają,bo czasem kobieta ma ochotę na takiego erotyka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Trzy Oblicza Pożądania",to również erotyk,poczytaj o nim w googlach :)

      Usuń
  8. Książki erotyczne powstają teraz jak grzyby po deszczu. A ja jeszcze o żadną z nich nie sięgnęłam heh

    OdpowiedzUsuń
  9. tak to jest jak sie publikuje fan fiction XD nagle nic innego na polkach sklepowych znalezc nie mozna
    ale ze lubie epoke wiktorianska to moze nawet siegne po te ksiazke

    OdpowiedzUsuń