piątek, 15 marca 2013

RECENZJA - PALMERS - COCOA BUTTER FORMULA - SKONCENTROWANY KREM DO RĄK!

Dzień Dobry :)
PIĄTEK - cieszycie się perspektywą rozpoczynającego się weekendu? :)
Ja tego nie odczuwam,gdyż weekend oraz cały przyszły tydzień - pracuję.
W Rzeszowie prawdziwa Syberia - śnieg pada,pada i pada bez końca...
A zapowiadało się tak pięknie - te kilka słonecznych dni,na pewno w nie jednej z Nas obudziło nadzieję,na nadejście tak długo wyczekiwanej WIOSNY...Musimy jednak jeszcze chwilę na nią poczekać...
Dzisiejszy post będzie poświęcony akcji zorganizowanej przez Malinę :
http://testykosmetyczne.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!

Akcja MALINY : Rewitalizacja dłoni i stóp!


W pierwszej kolejności chcę Wam przedstawić mój HIT do pielęgnacji dłoni!


PALMERS - COCOA BUTTER FORMULA - SKONCENTROWANY KREM DO RĄK!
60 g/ ok.12,00 zł



PALMERS - COCOA BUTTER FORMULA - gama profesjonalnych dermokosmetyków na bazie masła kakaowego,wzbogacona witaminą E.Przeznaczona jest do pielęgnacji ciała,dłoni,skóry twarzy i ust.
Bogata,unikalna formuła zapewnia prawidłowe nawilżenie i natłuszczenie skóry.


PALMERS - COCOA BUTTER FORMULA - SKONCENTROWANY KREM DO RĄK -
unikalna formuła kremu na bazie masła kakaowego,wzbogacona witaminą E o wyjątkowym działaniu nawilżającym i natłuszczającym,dzięki czemu skóra staje się miękka i gładka.
Krem stworzony do wyjątkowo wrażliwej skóry,eliminuje objawy suchości,przywraca odpowiednią gładkość i miękkość,zapobiegając podrażnieniom,zaczerwienieniom.
Idealny do dłoni,łokci i kolan.Może być stosowany w okresie ciąży i laktacji.

RECENZJA:
TAK - jest,to zdecydowanie mój HIT do pielęgnacji dłoni!Dlaczego? :)
Pierwszym plusem tego kremu jest ZAPACH - pachnie kakaem,czekoladą - jak kto woli - nie jest,to jednak zapach intensywny,duszący :)
Jest bardzo gęsty,jednak już niewielka ilość jest wystarczająca do jednej aplikacji.
Krem pomimo swojej struktury dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania - mam jednak wrażenie,że pozostawia na dłoniach delikatny film - dla mnie jest,to plus,gdyż dzięki temu mam pewność,że moje dłonie są bezpieczne po wyjściu na zewnątrz.
Przy regularnym stosowaniu kremu dłonie z dnia na dzień stają się coraz bardziej miękkie i delikatne w dotyku.Nie pierzchną i nie pękają - nie są zaczerwienione.
Sam krem nie uczula i nie podrażnia - jak dla mnie,jest IDEALNY i dużym grzechem byłoby go nie kupić!
Moja ocena,to 6/6.

DZIĘKUJĘ Ani : http://anianawyspach.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!
To dzięki Niej miałam i mam możliwość używania tego kremu :):*

Moje URODZINY dopiero za 4 dni a ja już otrzymałam pierwszy upominek :)
Pocztą otrzymałam pocztówkę z zawiadomieniem,że w salonie firmowym Yves Rocher czeka na mnie URODZINOWY upominek,z ciekawością wybrałam się po jego odbiór...



Miły gest - bardzo mi się podoba - na wiosnę oraz lato - w sam raz :)

ZAPRASZAM Was również na ROZDANIE organizowane przez CosmeFreak :
http://cosmefreak.blogspot.com/ ! Do wygrania świetna NAGRODA!


POZDRAWIAM :)

21 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego kremu, a prezent bardzo miły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach czekoladowy :D Ciekawie się zapowiada.
    Bardzo lubię takie gęste, treściwe kremy do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  3. O kremach z Palmersa słyszałam same dobre rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam balsam do ciała Palmersa czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam, ale pewniew końcu się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę ten krem :) właśnie słyszałam, że u Was zrobiła się zima :) mam nadzieję, że na święta się ociepli, bo mam zamiar odwiedzić Rzeszów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Justynko bardzo się cieszę, że krem tak Ci się spodobał, że został hitem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza recenzja za Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenty urodzinowe można przyjmować wcześniej i później :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam próbkę tego kremu, aż muszę otworzyć i powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna biżuteria, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kremu nie znam, wydaje się być wart zakupu ;)
    Ładny prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja natomiast uwielbiam kremy, tym mnie zaciekawiłaś :D A ten z mojego postu to kompletny niewypał -.-

    OdpowiedzUsuń
  14. ja w sumie nie mam problemów z dłońmi,więc mi wystarcza zwykły krem do nawilżania i juz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. odebrałam vichy w aptece - dziękuję, bo to od Ciebie się dowiedziałam, że coś takiego można odebrać :) młłła ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy krem :-) Sama z chęcią bym taki przetestowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Palmer's - uwielbiam tę markę ;) Dobry stosunek jakości do ceny i to masło kakaowe... :)

    OdpowiedzUsuń