czwartek, 7 marca 2013

RECENZJA - GREEN PHARMACY - ŻEL POD PRYSZNIC - OLEJ ARGANOWY I FIGI!

Dzień Dobry :)
Dzisiaj mam wolne w pracy,czekają mnie więc generalne porządki przed sobotnim przyjazdem Goni :
http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)
Już nie mogę się Ciebie doczekać,moja Droga :) Tak samo nie mogę się doczekać sobotniego Blogerskiego Dnia Kobiet w,którym razem z Gonią będziemy uczestniczyły :)


Organizatorkami spotkania są :
Izabela : http://bellitkaa.blogspot.com/ :)
Anna : http://www.jedwabnastronazycia.pl/ :)

25 pięknych Kobiet w jednym miejscu : ...KRYJÓWKA... : http://www.kryjowka.eu/ :)



Odbiegając od tematu...
W Rzeszowie jest dzisiaj pochmurno i deszczowo - mam nadzieję,że w SOBOTĘ będzie jednak słonecznie.
Na dzisiaj przygotowałam recenzję produktu jednej z moich ulubionych firm :)

GREEN PHARMACY - ŻEL POD PRYSZNIC - OLEJ ARGANOWY I FIGI! 500 ml / ok.8,00 zł



Autentyczna przyjemność pod prysznicem.
Pozostawia oryginalny,ciepły aromat na skórze.Delikatnie oczyszcza skórę i dobrze nawilża.
Neutralne pH chroni barierę skóry.Cenny olejek arganowy,płynne złoto Maroka,przedłuża młodość skóry,nawilża,odżywia,napełnia witalnością i energią.Ekstrakt z owoców figowca daje miękką,aksamitną gładkość.



RECENZJA:
Od dłuższego czasu Green Pharmacy jest jedną z moich ulubionych firm kosmetycznych.
Żel pod prysznic jest trzecim produktem z tej firmy,jaki dane mi jest używać.
Już niewielka ilość sprawia,że wanna wypełnia się dużą ilością pachnącej piany a w powietrzu czuć niesamowity zapach.Kąpiel jest czystą przyjemnością :)
To prawda,że żel dobrze nawilża - nie uczula i nie podrażnia.
Czego więc więcej chcieć? :)
Moja ocena,to 6/6.

Chciałabym jeszcze podzielić się z Wami moim planami związanymi z CZYATNIEM - tak z czytaniem.
Oto lista książek,które chciałabym przeczytać w najbliższym czasie o ile trafią one w moje ręce :)



- Megan Hart "Trzy oblicza pożądania" !


- Sylvia Day "Dotyk Crossa" !



- Pamela Rochford "Specjalistka" !



Znacie którąś z tych książek? Polecacie? :)
POZDRAWIAM:*

19 komentarzy:

  1. Ja także nie mogę doczekać się soboty-mam nadzieję że pogoda dopisze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda zamówiona ;) Mam nadzieję, że przyjęli moje zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja się nie mogę doczekać, choć pewnie będę miała małego stresa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak,Rzeszów dzisiaj brzydki i ponury;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dotyk Crossa - czytałam i polecam. Mocniejsze od Greya :) no i oczywiście do zobaczenia w sobote!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu będę miała okazję poznać Twoją przyjaciółkę " na żywo". Spotkania już nie mogę się doczekać, chociaż mam już dylemat co do tego jak się ubrać :D Ciekawa jestem jak się spisze moja wersja żelu.Mam jednak jeszcze kilka produktów do wykończenia więc musi cierpliwie poczekać. Tych książek nie czytałam, ale widzę , że pozostajesz w tematyce Szarego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też będę na tym spotkaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pogoda niestety u nas nie dopisuje, ale mam nadzieję, że sobotniemu spotkaniu żaden deszcz nie zaszkodzi :-) Bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzy oblicza pożądania oraz Dotyk Crossa przeczytałam :)) bardzo wciągające

    OdpowiedzUsuń
  10. też się nie mogę doczekać :D oby pogoda była piękna!!! zastanawiam się czy zabrać aparat... ale chyba zabiorę, bo chcę fotkę z Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabierz koniecznie - ja również zabieram swój aparat także uwiecznimy wszystko i wszystkich :):*

      Usuń
  11. zazdroszczę spotkania i baw się dobrze ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czytać książki, ale jeszcze żadnej z tych wymienionych nie czytałam, spiszę sobie tytuły i nie długo to nadrobię! Do zobaczenia w sobotę;*

    OdpowiedzUsuń
  13. W Krakowie też pogoda nie specjalna! A kosmetyk wpadnie już wkrótce do koszyka na zakupach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fakt pogoda straszna tylko spać się chce:-) mam nadzieje ze w sobote wyjdzie choc na chwilkę sloneczko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie znoszę takiej pogody.

    Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. napaliłam się na tą firmę, jak będę w PL nie ma bata robię duże zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam inną wersję zapachową, która czeka w kolejce do używania :)
    Dziękuję Ci za wsparcie :*

    OdpowiedzUsuń