czwartek, 14 marca 2013

RECENZJA - GRASHKA - PERŁOWY CIEŃ DO POWIEK! + PACZKA :)

Hej.
Jak Wasze samopoczucie w CZWARTKOWE przedpołudnie? :)
Ja odpoczywam i zbieram siły na wieczór,gdyż dziś mam nocną zmianę w pracy.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach akcji HexxBOX :
http://www.1001pasji.com/p/blog-page.html - ZAPRASZAM!


Kosmetyki,które otrzymałam,przywędrowały do mnie od firmy GRASHKA :
http://www.grashka.pl/ - ZAPRASZAM!


GRASHKA - PERŁOWY CIEŃ DO POWIEK! 2g / 12,90 zł


Formuła cieni została przygotowana przede wszystkim do stosowania na mokro.
Tym sposobem uzyskasz wspaniałą intensywność kolorów oraz pięknie opalizujące wykończenie.
Cienie GRASHKA nakładane na mokro,idealnie sprawdzają się jako kosmetyki służące do podkreślania oczu w makijażu wieczorowym.
Cienie stosowane na sucho,pozwolą natomiast uzyskać delikatny,perłowy efekt.
W tej wersji są idealne dla wykonania subtelnego makijażu dziennego,czy też biznesowego.
Wielofunkcyjne cienie do powiek GRASHKA umożliwiają wszechstronne wykończenie makijażu oczu.
Wyjątkowa formuła i delikatna konsystencja sprawiają,że cienie doskonale się mieszają,cieniują oraz ukrywają niewielkie niedoskonałości powiek.Dzięki temu nakładanie ich na powiekę staje się wyjątkową przyjemnością.


- PO LEWO : cienie na sucho!
- PO PRAWO : cienie na mokro!

Ich pudrowa formuła powoduje,że niektóre z odcieni mogą być z powodzeniem stosowane dodatkowo jako róż do policzków,bronzer lub rozświetlacz.
Możesz również spróbować na mokro uzyskać efekt kolorowego eye-linera!

RECENZJA:
Jak widzicie,cienie firmy GRASHKA mają wszechstronne zastosowanie,jako :
- cień na sucho
- cień na mokro
- róż do policzków
- bronzer
- rozświetlacz
- eye-liner
Jest,to kwestia dobrania odpowiedniego koloru :)
Cień sam w sobie jest fajny,choć jego aplikacja na sucho jest w pewien sposób uciążliwa,gdyż dla widocznego efektu,należy nałożyć kilka warstw,na mokro jest,to zdecydowanie łatwiejsze,gdyż efekt jest widoczny już po nałożeniu pierwszej warstwy a sam kolor jest intensywniejszy.
Jak z trwałością?Doskonale - zarówno na sucho,jak i na mokro cień trzyma się na powiekach cały dzień bez konieczności nanoszenia poprawek.Czego więc chcieć więcej?
Jak dla mnie,osoby,która nie jest fanką mocnego makijażu,cienie nakładane na sucho są najlepszym rozwiązaniem.
Moja ocena,to 5/6.

A czy Wy miałyście styczność z cieniami firmy GRASHKA? :)
Jakie są Wasze wrażenia?

Dzisiejszego ranka obudził mnie telefon od kuriera z informacją,że ma dla mnie paczkę :)
Chwila zastanowienia - jaka paczka?! Po chwili wiedziałam już wszystko...





Z okazji wprowadzenia NOWOŚCI do serii Dr Irena Eris VITACERIC,firma zaprosiła blogerki do wzięcia udziału w aktywności pt.

ENERGIA i WITALNOŚĆ - KONKURS na najpiękniejszą foto i video recenzję!

Ja do TESTÓW wybrałam :
- Dr Irena Eris - VITACERIC - Serum redukujące pory PORE MINIMIZER!
- Dr Irena Eris - VITACERIC - Witalizujący krem pod oczy!

Teraz czas na testowanie,pomysłową recenzję i czekanie na wyniki KONKURSU :)
Trzymajcie za mnie kciuki :)

Odsyłam Was również Drogie Panie na stronę VICHY - gdzie możecie się dowiedzieć,jak i gdzie odebrać darmowy zestaw z mini produktami VICHY :)
Ja już swój odebrałam,a Wy?


Spokojnego popołudnia Wam życzę :*

29 komentarzy:

  1. A co dokładnie trzeba zrobić aby otrzymac mini produkty z Vichy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystarczy sprawdzić na ich stronie,która apteka w Twoim mieście ma takie zestawy,idziesz do apteki,prosisz o zestaw i masz :)
    To wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego :-) Miłych testów życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale tam napisane jest że przy zakupie czegoś z Vichy dostaniesz dopiero darmowy zestaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam go za darmo :)
      Zapytaj u siebie w aptece :)

      Usuń
  5. czekam na recenzję kremu pod oczy z Eris!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie szary cień to podstawa.
    Nie znam tej firmy.
    W wersji na mokro zdecydowanie lepiej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. do mnie również Dr Irenka zawitała dziś :) też wybrałam ten krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie dzisiaj odebrałam ten zestaw miniproduktów od Vichy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna paczuszka
    cień jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko pozazdrościć :) Idę poczytać o tym zestawie od Vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to caly czas cos dostajesz;) cienie bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować ten cień! :) czeka na swoją kolej
    Świetna paczuszka z Eris.

    OdpowiedzUsuń
  13. hmmm... również mam zamiar wybrać się do apteki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze się wybrać do Vichy :) Ciekawe czy dadzą mi za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja muszę o vichy zapytać :) a produkty fajne :) powodzenia będziesz najlepsza w konkursie :****

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor cieni jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę się wybrać do apteki;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Też dziś dziabłam zestaw Vichy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. cień ma piękny kolorek ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jutro idę po Vichy,bo akurat promocja obejmuje aptekę,do której po drodze mam do pracy;D

    OdpowiedzUsuń
  21. powodzenia w konkursie Eris :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny blog , zapraszam do siebie :* http://takieczasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. O, muszę koniecznie Vichy ;) bardzo ładny jest kolor tego cienia, lubię takie odcienie :)
    U mnie post o peelingu, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie odwiedzić stronkę Vichy*

      Usuń
  24. Życzę powodzenia w konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurde, no patrz. Teraz Justynko zauważyłam, że masz moje zachciewajkowe serum :-) Ślepa jestem jakaś. Właśnie walnęłam focha... :-)
    Żartuję oczywiście. Chodziłam dzisiaj po aptekach ale jeszcze tych nowości nie mają. Muszę jeszcze poczekać, może ukażą się wkrótce :-) :*

    OdpowiedzUsuń