poniedziałek, 18 marca 2013

RECENZJA - FARMONA - MAGIC SPA - PEELING CUKROWY DO CIAŁA!

Dobry Wieczór :)
Co słychać?Jak Wam mija wieczór Drogie Panie? :)
U mnie wszystko dobrze - po praktycznie całym dniu w pracy,wieczorze SPA w mieszkaniu,mam teraz chwilę dla Was :) Na początku chcę Wam serdecznie PODZIĘKOWAĆ !!! :*:*:*
Liczba wyświetleń na moim blogu przekroczyła 60000 a liczba obserwatorów wynosi 400 - DZIĘKUJĘ!



Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam jakiś czas temu od Ani :
http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM!

FARMONA - MAGIC SPA - PEELING CUKROWY DO CIAŁA! 200 ml / ok.27,00 zł


Kryształki cukru intensywnie złuszczają martwy naskórek,a zmniejszając się pod wpływem wody - idealnie wygładzają ciało.Skóra staje się niezwykle gładka,jedwabiście miękka i nawilżona.
Słodki zapach wanilii uwalnia od stresu,wycisza i relaksuje.
Idealny dla skóry suchej i normalnej.



RECENZJA :
Jak dla mnie jest,to strzał w dziesiątkę! :)
Chyba znalazłam swój ideał.
Jeżeli nie miałyście jeszcze styczności z tym PEELINGIEM,zmieńcie to - szybko ! :)
Już od pierwszego odkręcenia czuć wyrazisty zapach wanilii z pomarańczą - jest on tak przyjemny,że chciało by się siedzieć z nosem wsadzonym w słoiczek :p Sam peeling jest "zdzierakiem" - tak,to prawda.
Jego konsystencja jest gęsta,z wyczuwalną dużą ilością cukru oraz drobinami pomarańczy.
Po roztarciu peelingu na skórze,przybiera on kolor biały a jego zapach staje się bardzo intensywny :)
Dobrze złuszcza,skóra po jego użyciu jest aksamitna oraz odżywiona.Nawilża do tego stopnia,że nie trzeba po jego użyciu stosować balsamu - śmiem twierdzić,że natłuszcza za dobrze!
Nie mam się do czego przyczepić :-o
Moja ocena,to 6/6.

Na koniec chcę Wam pokazać mój drugi zestaw testowy z VICHY :


Jak się okazało po powrocie do domu,Pani w aptece się pomyliła i stałam się posiadaczką takiego oto zestawu :
- woda termalna 50 ml
- krem IDEALIA 15 ml
- krem AQUALIA THERMAL 15 ml
- dwie próbki

DOBRANOC a właściwie już niedługo DZIEŃ DOBRY :)

P.S Zapraszam Was Drogie Panie na CANDY organizowane przez LOLI KRAM :
http://lolikram.blogspot.com/2013/03/powitalno-wiosenne-candy.html - ZAPRASZAM!



25 komentarzy:

  1. Jeżeli Ty nie masz się do czego przyczepić czuję się baaaardzo zachęcona! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde, ja bym iddala, karma wraca:) a to ewidentnie nie jest zestaw probek o ktory chodzilo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling bardzo mnie kusi, już kilkukrotnie się nad nim zastanawiałam. Teraz wiem, że go na pewno chcę :D
    A zestaw vichy świetny - ja mam tylko próbeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuje sie skuszona peelingiem :)ogladalam go nie raz w sklepie ,ale nie bylam przekonana ,nastepnym razem kupie go :)
    No to Pani faktycznie sie pomylila...z tego co wiem zestawy z Bichy to male probeczki a tu mamy pelnowymiarowy zestaw ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę i ja poszukać tych zestawów z Vivchy w aptekach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. peeling kusi , choc ja juz mam swojego faworyta :)
    ja dostałam malutkie vichy :(:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne opakowanie ma ten peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To mnie zaskoczyłaś z tą próbką nie ma co :)
    Peeling ma fajne zamknięcie.
    Ale te Vichy też dają jako próbki czy jak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję liczby obserwatorów :D

      Usuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tym peelingu, a tak ciekawie się zapowiada, musze go poszukać.;)
    Poszczęściło Ci się z tym Vichy.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten piling dla mnie wygląda zachęcająco
    Dołączam do grona obserwatorów jeśli chcesz się odwzajemnić to zapraszam do mnie w wolnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tym peelingiem to ja się jeszcze nigdy nie spotkałam! Ale widzę że warto się za nim rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia w uroczym candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomarańcza i wanilia super połączenie. Ja używałam takiego peelingu tylko, że z Dax i też tak pięknie pachniał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam i chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz extra że taki Ci dali zestaw ;) peeling bardzo fajny musi być ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale trafiłaś z tym zestawem!

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wspaniałych blogowych wyników:)Liczba wyświetleń i obserwatorów świadczy o tym, że naprawdę warto tutaj zaglądać:) A pomyłka jak widać udana:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ci się udało z tym zestawem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne opakowanie ma ten peeling. Peelingi cukrowe to ja lubię!:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Udało Ci się z tym zestawem :-) Cieszę się, że peeling okazał się strzałem w 10. Przyjemnego testowania Vichy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie udało mi się jeszcze znalezć idealnego peelingu ,a może to będzie właśnie ten;) Na pewno kupię;)

    OdpowiedzUsuń