środa, 20 marca 2013

RECENZJA - EXCLUSIVE - PRZECIWGRZYBICZY KREM DO STÓP! + PACZKA! :)

Dzień Dobry :)
Witam Was Słoneczka w środowy poranek.
Przychodzę do Was wypoczęta,pełna energii i starsza o rok "tak,musiałam,to podkreślić" :p
Dzisiejszy post będzie poświęcony akcji zorganizowanej przez Malinę :
http://testykosmetyczne.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!

Akcja MALINY : Rewitalizacja dłoni i stóp!



W drugiej kolejności chcę Wam przedstawić mój HIT do pielęgnacji stóp!


EXCLUSIVE - PRZECIWGRZYBICZY KREM DO STÓP! 75 ml / ok.5,50 zł


Przeznaczony jest dla stóp z pojawiającymi się zmianami grzybiczymi,ze skłonnościami do nadmiernego pocenia,rogowacenia,pękania naskórka na piętach i między palcami.Krem skutecznie hamuje pocenie się stóp.Posiada właściwości dezodorujące i pielęgnujące.Przynosi ulgę zmniejszając obrzęki.


RECENZJA :
TAK - jest,to zdecydowanie mój HIT do pielęgnacji stóp!Dlaczego?
Tego kremu używam już od dłuższego czasu.Pierwotnym celem jego zakupu było zniwelowanie popękanego naskórka  na piętach oraz zmniejszenie pocenia się stóp.Przy regularnym stosowaniu okazało się,że oprócz zlikwidowania wcześniej wymienionych dolegliwości ma on również działanie silnie nawilżające i odżywiające :) Ucieszyłam się - taki niepozorny,tani krem a potrafi zdziałać takie cuda!Jego delikatnie ziołowy zapach jest dodatkowym atutem.Krem dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania.Już nie wstydzę się swoich stóp - są gładkie,nawilżone i odżywione :)POLECAM!
Moja ocena,to 6/6.

Wczoraj odebrałam na poczcie paczkę z nowo nawiązaną WSPÓŁPRACĄ z firmą POLLENA :
http://www.pollena.com.pl/ - ZAPRASZAM!
Same zobaczcie co w najbliższym czasie będę testowała :)



Pozdrawiam Was serdecznie życząc udanego dnia :)

20 komentarzy:

  1. Miła paczuszka;) udanego testowania życzę;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam krem z exclusive do stóp ale jakoś nie jestem z niego szczególnie zadowolona ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie go wypróbuję jak znajdę w sklepie.
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie bardzo lubie firme exlusive, ale tego produktu nie wyprobowałam..może sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nowej współpracy:) A kremik z chęcią wypróbuję skoro tak go zachwalasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy,
    mam teraz krem z Barwy i nie jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy krem i za rozsądną cenę. Miłego testowania produktów z nowej współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałego testowania życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, walczę ze swoimi piętami. Muszę się rozejrzeć za tym kremem :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez właśnie zaczęłam współpracę z firmą Biały Jeleń, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz go widzę, ale jak spotkam to na pewno kupię moja mama ma problemy właśnie z pękającymi piętami

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy kremik, gratuluję współpracy:):*

    OdpowiedzUsuń
  14. Krem mnie zainteresował ;))
    Miłego testowania ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. musi być extra ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biały jeleń ma dobre produkty;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena tego kremu względem właściwości mnie zaskoczyła. A paczka fajna.

    OdpowiedzUsuń