piątek, 22 marca 2013

RECENZJA - DR IRENA ERIS - VITACERIC - SERUM REDUKUJĄCE PORY & WITALIZUJĄCY KREM POD OCZY!

Dzień Dobry.
Co słychać Drogie Panie? :)
U mnie wszystko w porządku - jutro jadę do domu rodzinnego - i na samą myśl jest mi bardzo przyjemnie.
W pracy wzięłam urlop,więc do Rzeszowa wrócę na początku kwietnia.
W międzyczasie jedziemy z mamą do Krakowa z odwiedzinami u mojego brata i jego rodziny :)
Bardzo się cieszę,że odrobinę odpocznę od życia dnia codziennego.

Z okazji wprowadzenia nowości do serii VITACERIC - otrzymałam od Pani Magdaleny Pawłowskiej propozycję przedstawienia krótkich recenzji dwóch wybranych przez siebie kosmetyków z tej serii.

VITACERIC - Energia i Witalność :)



Do recenzji wybrałam :


- Dr Irena Eris - VITACERIC - Serum redukujące pory! 30 ml / 85,00 zł - na DZIEŃ!
- Dr Irena Eris - VITACERIC - Witalizujący krem pod oczy! 15 ml / 75,00 zł - na DZIEŃ&NOC!

 SERUM REDUKUJĄCE PORY 



KONSYSTENCJA I WCHŁANIANIE : 
Lekka formuła powoduje,że serum szybko się wchłania i matuje przez cały dzień.
ZAPACH :
Przyjemny owocowy z przewagą pomarańczy i cytryny,który sprawia,że stosowanie jest czystą przyjemnością.
PRZYJEMNOŚĆ STOSOWANIA :
Serum idealnie,jako baza pod krem lub jako lekki krem nawilżający na dzień.
Doskonały,jako baza pod makijaż - to prawda,gdyż dobrze się rozprowadza i rewelacyjnie wchłania.
Nie pozostawia tłustej poświaty a po jego użyciu cera jest odżywiona i promienna.
Myślę,że przy dłuższym stosowaniu pory staną się mniej widoczne,tymczasem jestem już zadowolona z poprawienia jej kolorytu :)

WITALIZUJĄCY KREM POD OCZY


KONSYSTENCJA I WCHŁANIANIE : 
Tak,jak jego poprzednik krem ma lekką konsystencję przez co szybko się wchłania,jednak pozostawia na powiekach i dookoła oczu delikatny,tłusty film.
ZAPACH :
Jak dla mnie jest bezzapachowy...
Jego poprzednik ma w tym wypadku nad nim przewagę :)
PRZYJEMNOŚĆ STOSOWANIA :
Ja używam tego kremu rano - dobrze się rozprowadza i szybko wchłania,jednak pozostały na powiekach i dookoła oczu delikatny,tłusty film odrobinę koliduje z poprawnym nałożeniem podkładu,także pozostałości muszę zetrzeć chusteczką,ale nie zmienia,to faktu,że odkąd zaczęłam go stosować moje powieki i okolice oczu są nawilżone i odżywione.Skóra ma ładny kolor i jest sprężysta - jak dla mnie,to już sukces :)

Myślę,że przy dłuższym stosowaniu powyższych produktów,odkryję więcej jego zalet i na pewno się nimi z Wami podzielę :)
Cieszę się,że miałam i mam możliwość odkrywania tych nowości a moja cera poznała co,to ENERGIA i WITALNOŚĆ :)



16 komentarzy:

  1. Zachęcająca ta recenzja, szczególnie tego serum na rozszerzone pory :) Ja obecnie walczę z nimi dzięki produktom Orientany :>

    OdpowiedzUsuń
  2. To serum mi się marzy. Coś mi się wydaje, że świetnie poradziłby sobie z moimi porami :-) Choruję okrutnie na to serum i emulsję, o której wspominałam na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się coś z tym zrobić :)

      Usuń
    2. Absolutnie zabraniam! :*

      Usuń
  3. Narobiłas mi teraz smaka tymi cytrusami !!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj musiałabym sobie kupić to serum :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kosmetyki:) Z chęcią je kiedyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj z chęcią bym taki zestawik przetestowała!

    OdpowiedzUsuń
  7. hej! zostalas przeze mnie otagowana! ;) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. przetestować bym chętnie to przetestowała,ale wydawać tych pieniedzy to nie chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cytrynka w serduszka ułożona - genialne.
    a recenzja pomarańczkami okraszona, że poczułam się skuszona i idę do mego owocowego koszyczka po jedną taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale genialne zdjęcia! aż mam ochotę na pomarańcze.. :)

    OdpowiedzUsuń