niedziela, 17 marca 2013

RECENZJA - BARWA - SIARKOWA MOC - MASECZKA ANTYTRĄDZIKOWA Z SIARKĄ!

Dobry Wieczór :)
Weekend dobiega końca - wypoczęłyście - ja,jak już Wam wcześniej wspomniałam pracowałam.
Przez cały najbliższy tydzień również będę pracowała...Ehhh...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na Blogerskim Dniu Kobiet w Rzeszowie.Fundatorem tego produktu,jest firma BARWA : http://www.barwa.com.pl/ - ZAPRASZAM!


BARWA - SIARKOWA MOC - MASECZKA ANTYTRĄDZIKOWA Z SIARKĄ!
2 x 5 ml / ok.4,00 zł


Maseczka przeznaczona jest dla skóry z tendencją do trądziku i łojotoku.
Reguluje wydzielanie sebum oraz regeneruje naskórek.
Szczególnie polecana jest w okresie dojrzewania.
Specjalnie dobrana kompozycja składników aktywnych oczyszcza i zwęża pory,delikatnie złuszcza naskórek oraz wygładza i matuje skórę.


Z produktami firmy BARWA z serii SIARKOWA MOC miałam styczność już wcześniej,możecie o tym poczytać tutaj : KLIK!!!

RECENZJA :
Z tą maseczką miałam styczność już wcześniej,ale dopiero teraz - po Blogerskim Dniu Kobiet w Rzeszowie postanowiłam dodać jej recenzję.Od czego mogę zacząć...Jak dla mnie w jednej saszetce maseczki jest zdecydowanie za mało,aby rozprowadzić ją swobodnie na całej twarzy.Jest,ona również rzadka,przez co zdarza jej się spływać z twarzy.Ma tendencję,do wchłaniania przez co po dłuższej chwili praktycznie nie ma co zmywać z twarzy.Jakie są efekty jej działania?Hmmm...Jedyne,jakie zauważyłam,to znaczne zmatowienie twarzy i to by było na tyle...
Moja ocena,to 2/6.

A czy Wy miałyście z nią styczność? Jakie są Wasze odczucia?

16 komentarzy:

  1. Słyszałam same niepochlebne opinie o tej maseczce, widzę Twoja nie odbiega od schematu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I teraz się zastanawiam używać,czy też nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja maseczki oddałam bratu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. do takich rzeczy trzeba wiekszej ilosci zastosowan , bo co mozna powiedziec po takie ilosci własnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam jej już wcześniej kilka razy,dlatego zdecydowałam się na recenzję :)

      Usuń
  5. ja jeszcze nie używałam tego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię mydełko tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam :/i raczej nie będę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie testowałam nic z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  9. Boję się maseczek, chociaż od czasu do czasu użyję :-) Zdaje mi się, że w którymś Boxie ode mnie była ta saszetka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na początku z tą maseczką nawet się polubiłam, niestety później zaczęła mi przeszkadzać, począwszy od zapachu a skończywszy na działaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam kiedyś mydło do twarzy z tej serii, strasznie teraz żałuję bo okropnie wysusza mi skórę

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam kupić - już tego nie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam. I chyba już nie chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mojej skóry produkty z serii siarkowa moc to samo zło-którego bym nie użyła,zrobi więcek krzywdy niż pożytku...
    No,ale moja siostra sobie chwali,lecz ona ma cere tłustą,a ja mieszaną i mnie dużo produktów uczula;o

    OdpowiedzUsuń