poniedziałek, 25 marca 2013

Odrobina PRYWATY + SHOPPING :)

Dobry Wieczór,jak Wasze samopoczucie w poniedziałkowy wieczór? :)
U mnie bardzo dobrze :) Chwilę temu pożegnałam mojego dzisiejszego gościa honorowego,o którego wizycie napiszę Wam później :):*
Tymczasem chcę Wam powiedzieć o moim jutrzejszym wyjeździe do Krakowa.
Razem z mamą wybieramy się do brata i bratowej na dwa dni - chcemy zobaczyć jak się urządzili w nowym mieszkaniu :) Cieszę się z tego wyjazdu i jadę tam również z nadzieją na mały shopping :)






Myślę o shoppingu,choć w ostatnich dniach,nie mały już poczyniłam...
Zobaczcie same :)


- OUTLET Starachowice - STRANDIVARIUS - Spodnie - 2 pary! 2 x 30,00 zł
- PEPCO - Balerinki! 9,99 zł
- Bielizna oraz skarpetki dostałam od MAMY:*




- SECOND HAND Starachowice - Sweter! 10,00 zł
- SNC - Atlantic - Biustonosz! 14,99 zł




- BIEDRONKA - DELCO - Silikonowe foremki! 1,00 zł
- BIEDRONKA - Koszulka na ramiączkach - 2 sztuki! 13,99 zł




- PEPCO - Koszulka! 14,99 zł




- PEPCO - Koszulka! 14,99 zł

 I tak ślad po otrzymanych pieniądzach na urodziny - zaginął :p

Jak wspomniałam wcześniej odwiedził mnie dzisiaj gość honorowy - Gonia :


Gonia uraczyła mnie pysznym prezentem urodzinowym - DZIĘKUJĘ:*


Gonia upiekła dla mnie TORT i nawet miałam przyjemność zdmuchnąć świeczkę :)


Dostałam również PREZENT "już drugi" - jest śliczny :*




Dzisiejszy dzień spędziłam bardzo przyjemnie - mam nadzieję,że dalsza część urlopu,również taka będzie :)

P.S Drogie Panie - następnego posta możecie się spodziewać koło CZWARTKU,gdyż przez okres pobytu w Krakowie prawdopodobnie nie będę miała stałego dostępu do internetu,także życzę Wam wszystkiego DOBREGO i do zobaczenia niebawem :*
 

32 komentarze:

  1. Kochana, znasz dokładniejszą lokalizację tego outletu w Starachowicach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namiary zostawiłam u Ciebie na blogu :)

      Usuń
    2. I ja też poproszę namiary na ten outlet :) Co prawda będę w Starachowicach tylko na święta i w poniedziałek już wracam jednak następnym razem wybierzemy się z siostrami na zakupy ;]
      Btw to właśnie jedziemy z Kamilem na ślub mojej siostry, który będzie własnie w sobotę przdświąteczną w Starachowicach :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę Gosi tych spotkań z Tobą :-) Zakupy świetne! I jakie ciasto! Pycha :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że i do Naszego spotkania w końcu dojdzie - czekam na nie z niecierpliwością :)

      Usuń
  3. Z Gosia poznalyscie sie przez bloga, czy juz wczesniej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znamy się już od czasów szkoły średniej,jak się nie mylę,to ok.4-5 lat :)

      Usuń
  4. Może śladu po pieniądzach nie widać, ale efekt jak najbardziej jest widoczny:) Świetne zakupy:) I jakie smakołyki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są te baletki z Pepco- mojego rozmiaru w żadnym kolorze już nie było ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wyjazdu :) Twoje zakupy bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ta bluzeczka z pepco ciekawe czy są małe rozmiary, aż z ciekawości wybiorę się tam :) Gonia ale torcikkkk pycha :D pozdrawiam Was dziewczyny :)
    Kraków lov <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,wzajemnie kochana :* Miłego dnia :)

      Usuń
  8. a ja nie mogę zlokalizować balerinek ;( wszystkie wykupili ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Kraków <3 moje miasto:D bardzo ładne te balerinki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiepsko z tym wyjazdem i brakiem neta,ale może szwagierka pożyczy ;) bawcie się dobrze. Dziękuję za dzisiejszy wieczór :*
    A ja się zastanawiałam co tu moje zdjęcie robi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten świecznik z Pepco, pokazywałam na blogu :-) trzymam w nim pędzle i inne rzeczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te miętowe baleriny. :)
    Widać dobrze zainwestowane pieniążki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przekaż Gosi, że w listopadzie chce taki sam torcik! :D Zazdroszczę, wygląda przepysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia czyta komentarze :) dziękuję,dwóch takich samych nie robię ale jak mnie odwiedzisz w listopadzie to pomyślę nad tym tortem ;)

      Usuń
  14. Życzę miłego pobytu w Krakowie. Piękny tort!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tort wygląda przepysznie, a sweterek bardzo mi wpadł w oko! Udanego wyjazdu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny tort :)
    fajne udane zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
  17. daaaaak kawałek tego ciacha;D

    OdpowiedzUsuń
  18. W takim razie udanego wyjazdu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten tort wyszedł niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zakupki :D i jaaaaki tort! *.*
    oczywiście obserwuję i liczę na rewanż u mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki śliczny tort! :)
    Też mam ten świecznik z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń