wtorek, 5 marca 2013

Nowa WSPÓŁPRACA! + Mini SHOPPING :)

Hej.
Jak się dzisiaj macie? :)
Ja czuję się dobrze - od dwóch dni odpoczywam i nabieram sił na jutrzejszy dzień w pracy.


Taką właśnie pogodą raczył mnie dzisiaj przez cały dzień Rzeszów - było słonecznie,ale i wietrznie...
Nie mniej jednak dusza się cieszy,kiedy za oknem świeci słońce i czuć pierwsze oznaki zbliżającej się wiosny.

Przed południem odwiedził mnie Pan Listonosz z nie małą paczką :)


Była,to nowa WSPÓŁPRACA,którą nawiązałam z firmą Deco Sowa : http://www.decosowa.pl/ - ZAPRASZAM!


Deco Sowa,to ptak z polotem,z zacięciem poszukuje nowych inspiracji i pomysłów.
Sowa proponuje niebanalne rozwiązania dekoracyjne z wykorzystaniem tkanin nowych i tych z drugiej ręki.
Estetyka jest dla firmy tak samo ważna,jak dbałość o środowisko ,starają się zatem proponować produkty,które sprzyjają jego ochronie.

PROPONUJĄ :
- wygodne pufy
- mięciutkie poduchy
- kolorowe narzuty
- ręcznie robione milusińskie przytulanki
- zestawy dekoracyjne na przyjęcia dziecięce



Dzięki uprzejmości Pani Agnieszki od Deco Sowy otrzymałam :
- wygodną pufę
- zapasowe wypełnienie
- przytulankę
- materiałowe dekoracje + woreczek

Wszystko dobrane kolorystycznie do koloru mojego pokoju :)

A oto mój mini SHOPPING :


H&M - Koszulka! 30,00 zł


Super Pharm - Ujędrniający biokrem pod oczy! 4,99 zł

To chyba wszystko :) DOBRANOC.

26 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego kremu pod oczy z Lirene;)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszulka z hm jest boska♥ paczuszka współpracowa również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas ostatnimi czasy też wyjątkowo ładna pogoda-szkoda tylko, że nie mam nawet kiedy się nią nacieszyć spędzając 11 godzin dziennie w pracy :(
    Bardzo mi się podobają produkty od Deco Sowy- już zdążyłam obejrzeć parę produktów na allegro. Wyglądają na wygodne, mają ładny, radosny design.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo... Rzeszów to moje studenckie miasto :) Świetna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj wietrznie było dzisiaj... oby w sobotę udała się ładna pogoda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawa ta współpraca :) dzisiaj była u nas piękna pogoda, ja co prawda w samym Rzeszowie nie mieszkam, ale całkiem niedaleko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. łał ale super te rzeczy z współpracy! :)

    ty to się za często chwalisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy, a koszulka z h&m bardzo mi się podoba !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak w Rze piękna pogoda była a ja od 7 do 17 na uczelni bylam :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta pufa i przytulanka!:)
    U mnie też dziś słoneczko, aż chcę się wyjść z domu!

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super współpraca, gratuluję :D
    Krem pod oczy za 5 zł? Wow, ciekawa jestem jak się będzie spisywal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - za 5 zł a w Naturze są po 17 zł :-0

      Usuń
  12. Ciekawa współpraca, ogólnie bardzo ciekawy blog, obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne sa wyroby Deco Sowy;)
    zapraszam do siebie na rozdanie kosmetyczne;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Przytulanka jest świetna! Pufy też zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetna współpraca, gratuluję! :)
    Czekam na opinię o kremie pod oczy. Jest jeszcze w promocji?

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacja współpracy !
    fajna bluzka :P

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne rzeczy dostałaś :) a koszulka z h&m wprawia we wiosenny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietna ta przesylka ;) i jaki maja swietny design :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna współpraca i cieszy oko już samymi wzorami i kolorami:) Ja w Rzeszowie będę w sobotę i mam nadzieję że podoba też dopisze. Z jednej strony nie mogę się doczekać spotkania z innymi blogerkami, a z drugiej troszkę denerwuję bo nikogo jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam nadzieję,że będzie słonecznie :)

      Usuń
  20. Jaka współpraca o wow :D

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo jestem ciekawa tego kremu, bo szukam jakiegoś ciekawego!

    Zapraszam na mintpants.blogspot.com - reaktywacja!

    OdpowiedzUsuń