niedziela, 3 marca 2013

MARZEC - ach,to TY :)

Dobry Wieczór :)
MARZEC zapukał do mych drzwi,a ja z uśmiechem na twarzy powiedziałam : Ach,to TY! :)



Lubię MARZEC,dlaczego?

8 MARCA - jest Dzień Kobiet!
9 MARCA - odbędzie się Blogerski Dzień Kobiet w Rzeszowie! :)
19 MARCA - są moje URODZINY!
21 MARCA - jest Pierwszy Dzień Wiosny!

Same widzicie,że okazji do świętowania nie brakuje :)


Z okazji tych wszystkich OKAZJI szykuję dla Was Drogie Panie - ROZDANIE - już niebawem :)

Zważając również na fakt,że MARZEC z racji Dnia Kobiet,dla mnie jest miesiącem KOBIET dlatego pamiętajmy Drogie Panie o CYTOLOGII - ja wybieram się na nią pod koniec miesiąca,a Wy?


BADANIE CYTOLOGICZNE :
Jest badaniem przesiewowym w kierunku raka szyjki macicy.
Opiera się na spostrzeżeniu "papanicolaou" z początku zeszłego wieku.
Badanie cytologiczne pozwala na wczesne rozpoznanie stanu przedrakowego szyjki macicy.
Polega ono na mikroskopowej ocenie rozmazu pobranego z tarczy i kanału szyjki macicy.
Badanie nie jest bolesne.Jak każde badanie ginekologiczne tak i to wymaga od kobiety ogólnego rozluźnienia się.Cytologia nie powinna być wykonywana wcześniej niż w czwartym dniu po miesiączce i nie później niż w czwartym dniu przed następną miesiączką.Najlepszym czasem na wykonanie badania cytologicznego jest okres między 10 a 18 dniem cyklu miesiączkowego.


Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości : http://www.kwiatkobiecosci.pl/ - ZAPRASZAM!



KWIAT KOBIECOŚCI,to wspaniałe i dzielne Kobiety.
Działają na rzecz edukacji i profilaktyki dla wszystkich - Kobiet i Mężczyzn,starszych i młodszych.
W ich Warszawskim "centrum dowodzenia" jest ich raptem 5,ale działa ich ich dużo więcej za pośrednictwem innych oddziałów,Kwiatków rozsianych po całej Polsce.


Zapoznajcie się z informacjami zawartymi na ich stronie internetowej i z okazji Dnia Kobiet,ale również bez okazji - zróbcie CYTOLOGIĘ :)



Bo tak pięknie,jest być KOBIETĄ :)



18 komentarzy:

  1. widzę że obchodzisz urodziny wtedy co mój brat:) a do spotkania jeszcze tylko kilka dni;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już Ci zazdroszczę spotkania z blogerkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sZkoda, że się nie załapałam na to spotkanie blogerek, ale cóż, za późno się obudziłam niestety... ale życzę udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej ale masz fajnie z tym spotkaniem:>

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć , dziś chciałam Cię zaprosić do TAG'u : DUMNA KOBIETA .

    Mam nadzieję, że weźmiesz udział w tej krótkiej zabawie i odpowiesz na 4 pytania . Pozdrawiam :)

    http://dziewczynazjasla.blogspot.com/2013/03/tag-dumna-kobieta-makijaz-kilka-sow-o.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem marcowa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam 16go imieniny a 17go urodziny :) I też kocham marzec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O a ja mam urodzinki 20 marca :))..

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kocham marzec za to, że wreszcie pojawia się słońce, bez którego umieram:( i zaczynają śpiewać ptaki więc wreszcie mogę zdjąć słuchawki idąc przez miasto:)

    OdpowiedzUsuń
  10. marzec to u mnie miesiąc świętowania urodzin rodziców, niby nic takiego, ale moja mama kończy 50 lat, to dopiero będzie święto :)

    A najzabawniejsze, że ma urodziny tego samego dnia co Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ahh marzec i wiosna;) cieszę się w końcu z tego słońca!

    OdpowiedzUsuń
  12. nareszcie słoneczko wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham marzec, bo jest coraaz bliżej wiosny ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje urodzinki dopiero w kwietniu;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię marzec, wiosnę, kiedy wszystko budzi się do życia, ach i żałuję, że nie zapisałam się na to spotkanie blogerek, może następnym razem mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje posty są jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń