piątek, 29 marca 2013

Kraków.

Witam.
Mamy PIĄTEK - WIELKANOC już puka do Naszych drzwi,choć pogoda za oknami bardziej przypomina BOŻE NARODZENIE...
Na pewno nie jedna z Was myśli sobie : "Kiedy to się wreszcie skończy?".
Uwierzcie,ja również mam już dość tej okropnej pogody,tego zimna oraz śniegu...
Tęsknię za WIOSNĄ i mam nadzieję,że niebawem się jej doczekam :)

Na początku chcę Wam moje Drogie Panie życzyć spokojnych Świąt Wielkanocnych :):*






Tak,jak wspomniałam wczoraj chcę Wam zdać krótką relację z mojego pobytu wraz z mamą u brata i jego rodziny w Krakowie :)
Nie będzie to nic szczególnego,gdyż niczego nie zwiedzaliśmy oraz w żadnych szczególnych miejscach nie byliśmy z powodu koszmarnej POGODY...Ale ze względu na fakt iż spędziłam miło czas postanowiłam napisać posta właśnie o tym wyjeździe :)

Taki oto widok z okna ma mój brat...Nie powiem,bo w takim bloku sama chętnie bym zamieszkała :)




Razem z mamą,bratową i moją chrześnicą Zuzią wybrałyśmy się na zakupy do Centrum Handlowego KROKUS...




Czy spodobało mi się tam coś konkretnego? Nie bardzo,nie szalałam na ZAKUPACH,ale w ROSSMANNIE nie omieszkałam zostawić kilku złotych :)




Tym razem nie będę opisywała każdego kosmetyku oraz podawała jego cen - mam nadzieję,że mi to wybaczycie :p

Najbardziej ucieszyłam się z wizyty w IKEA,gdybym miała własne mieszkanie,na pewno obkupiłabym się tam po same uszy :)
Ze względu na jego brak,kupiłam jedynie najpotrzebniejsze rzeczy :)









Te dwa dni w gronie bliskich minęły mi bardzo szybko a moim najwspanialszym czaso umilaczem w Krakowie była moja chrześnica Zuzia,która wypełniała każdą wolną chwilę mojego czasu :)





To by było na tyle,obowiązki przedświąteczne wzywają,także do usłyszenia Drogie Panie :*

29 komentarzy:

  1. Oh, małe a cieszy - takie minizakupy są super :) A chrześnica przeurocza :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha kocham dzieci :))

    P.S nie wiem czy to możliwe ale ostatnio chyba widziałam cię w rossmanie , pracujesz tam? :D
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuzia jest świetna :D
    Wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy poczyniłaś:) O blokerze słyszałam same pozytywne opinie:) Jeszcze raz życzę Ci wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. te poduchy są fajne :D ile kosztowały? :)

    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszeczki są bardzo fajne ;)
    Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne te poduchy, duzo widze fajnych rzeczy w IKEI ale sa raczej kiepskiej jakosci:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem na jakiej podstawie tak uważasz, ale mam wszystkie rzeczy ze zdjęcia poza poduszkami i są bardzo dobrej jakości ...

      Usuń
    2. Ja również jestem zadowolona z jakości produktów z IKEA :)

      Usuń
  8. oo dove ma nową serie mydełek? bo z tym opakowaniem jeszcze nie miałam :P poduchy rewelacja i kubeczki też :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - to mydełko z DOVE - jest z nowej serii - ślicznie pachnie :)

      Usuń
  9. Ostatnio kupiłam ten krem do stóp :)
    Pozdrawiam i wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bloker to mistrzostwo świata :D

    Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie,że wyjazd się udał :) Zakupy piękne :****

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś oTAGowana! :) http://urodowa-buba.blogspot.com/2013/03/tak-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Podusie śliczne :-) Ja nie mam Ikei w pobliżu czego bardzo żałuję. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego,niebawem coś z IKEA do Ciebie przyleci :)

      Usuń