czwartek, 21 marca 2013

Kilka słów o DecoSowa! + Książki!

Dzień Dobry...
Dzisiaj mamy "Pierwszy Dzień Wiosny" - choć za oknem tego nie widać,w powietrzu czuć zbliżający się przypływ dobrej energii :) Już nie mogę się doczekać,kiedy śnieg zniknie na dobre a ja pożegnam się z czapką,kurtką i kozakami...
Dzisiejszy post będzie poświęcony współpracy,którą jakiś czas temu udało mi się nawiązać dzięki Pani Agnieszce z firmy DecoSowa : http://www.decosowa.pl/ - ZAPRASZAM!


DecoSowa,to ptak z polotem,z zacięciem poszukuje nowych inspiracji i pomysłów.
Sowa proponuje niebanalne rozwiązania dekoracyjne z wykorzystaniem tkanin nowych i tych z drugiej ręki.
Estetyka jest dla firmy tak samo ważna,jak dbałość o środowisko,starają się zatem proponować produkty,które sprzyjają jego ochronie :)

W ofercie DecoSowy,każdy mały i duży,znajdzie coś wyjątkowego dla siebie.




Co firma proponuje :
- wygodne pufy
- mięciutkie poduchy
- kolorowe narzuty
- ręcznie robione milusińskie przytulanki
- zestawy dekoracyjne na przyjęcia dziecięce

Wszystko co tworzą,tworzą z sercem,radością i dbałością o szczegóły,a do tego każde zamówienie realizują w ekspreSowym tempie!

Moja przygoda z firmą DecoSowa :



W pierwszej kolejności wspomnę o ręcznie robionej milusińskiej przytulance,jaką dostałam do DecoSowy.
Pierwsza myśl,jaka przyszła mi do głowy,to...Oddam ją mojej 3 - letniej chrześnicy,na pewno się ucieszy,ale mój "M" stwierdził,że mam już kilka pluszaków,które mają swoje honorowe miejsce na Naszym regale,więc dlaczego miałoby zabraknąć miejsca dla sowy - więc sowa została :)
Jak widzicie wyróżnia się z tłumu,ale jest tak samo urocza i przyjemna w dotyku jak pozostałe misie :)
Na pewno jakbym była 12 lat młodsza,zastąpiłabym moją żywą przytulankę,taką właśnie sową :)


Ozdoby - tak - krótką chwilę zastanawiałam się,jak mogę je wykorzystać...
Wylądowały na ścianie i cieszą oko już od wejścia do pokoju.
Myślę,że dobrze sprawdziły by się,jako ozdoby w pokoju dziecięcym bądź ustrojenie na różnego rodzaju przyjęcia.Co najważniejsze - są materiałowe - dzięki czemu będą służyły wielokrotnie - wystarczy je jedynie wyprać :)


Na sam koniec zostawiłam sobie zdecydowany HIT,który zajmuje honorowe miejsce w Naszym mieszkaniu  i bez,którego wieczorny film nie byłby wieczornym filmem dla mojego "M" :)
Zdecydowanie śmiem twierdzić,że moja pufa została przejęta i korzysta z niej głównie mój "M".
Przy wieczornych seansach filmowych kładzie się na niej "głowa",bądź opiera się leżąc na podłodze a zdarza się również,że kładzie sobie na niej nogi "jest już taki stary"? :p
Pufa jest genialna - lekka,wygodna i pasuje do koloru moich ścian,gdyż Pani Agnieszka dała mi prawo wyboru KOLORU za co DZIĘKUJĘ :)

U mnie,produkty DecoSowy znalazły swoje zastosowanie i miejsce.
Wykonane są z nienaganną dbałością o najmniejsze szczegóły.
Firma tworząc swoje produkty dba o środowisko,a jak o środowisko,to również o Nas i Nasze zdrowie.
ZAPRASZAM Was do zapoznania się z ofertą,jaką proponują :


Stwórzcie własną,niepowtarzalną przygodę z DecoSową i wspomnijcie moje słowa,że na prawdę było warto :)

Pani Agnieszko - DZIĘKUJĘ :)

P.S Informacja dla osób mieszkających w Rzeszowie i lubiących czytać!
W księgarni WETBILD przy ul.Jagiellońskiej 14,jest totalna wyprzedaż książek do -80% !!!


Ja zdecydowałam się na następujące tytuły a dzisiaj wybieram się po następne :)
Za te trzy pozycje zapłaciłam 15,00 zł !!!
Jeżeli macie czas i ochotę wybierzcie się tam koniecznie :)


14 komentarzy:

  1. Piękne są te ozdoby, sama w chęcią przytuliłabym się do takiego milusińskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne, nie dziwie sie, ze ciezko obejsc sie przy filmie bez takiego gadzetu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie mieszkam w Rzeszowie na pewno kupiłabym sobie kilka książek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sówki :-) Te malusie są bardzo słodkie :-) Gratuluję współpracy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że muszę się wybrać do tej księgarni :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie muszę podjechać do Weltbildu na Jagiellońską - a duży był jeszcze wybór, czy już poprzebierane ?

    OdpowiedzUsuń
  7. ta pufa jest faktycznie świetna, u mnie też byłaby pewnie bardzo lubiana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pufa jest rewelacyjna! i ta półeczka z misiami, mmm :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pufa jest świetna:) Jako miłośniczka rękodzieła z przyjemnością udaję się na nowego bloga:) Pozdrawim:)

    OdpowiedzUsuń
  10. takie dwie pufy do pokoju by mi się przydały ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super tanie te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie rzeczy do domu;D
    kurde szkoda ze ta ksiegarnia nie blizej łeee;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się,że misiek również mógł dołączyć do honorowego miejsca :) a pufa wygodna :D

    OdpowiedzUsuń