wtorek, 19 marca 2013

Happy Birthday :)

Dobry Wieczór Drogie Panie :)
Mamy dzisiaj 19.03.2013 - moje 22 - urodziny :)
Czy jest,to dla mnie dzień nadzwyczajny?Raczej nie :)
Oczywiście nie obyło się dzisiaj bez życzeń składanych osobiście,przez telefon czy też przez portale internetowe - za co serdecznie DZIĘKUJĘ :):*
Mój "M" zaskoczył mnie wyśpiewanym "STO LAT" z butelką szampana w ręce oraz pudełkiem mojego ulubionego RAFAELLO - czasami uda mu się zachowywać nadzwyczajnie :p
Jest DOBRZE :) Jestem starsza o rok,bogatsza o nowe doświadczenia i gotowa na więcej :)


HAPPY BIRTHDAY :)



Przypominam Drogie Panie o kończącym się dzisiaj ROZDANIU :
http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/2013/03/szkatuka-rozdaje.html - ZAPRASZAM! :)


DOBRANOC :*

33 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego :) Chciałabym mieć 22 lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego Kochana! To ty jesteś o rok starsza ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego :) Ja urodziny mam w przyszłym miesiącu, czyli obie jesteśmy "wiosenne", choć obecna aura by na to nie wskazywałą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. spełnienia marzeń i dużo dużo miłości! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pincet lat;) !
    narobilas smaka tym rafaello;p

    OdpowiedzUsuń
  6. No to Kochana wszystkiego naj! Spełnienia marzeń i wieeelu sukcesów :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo zdrówka, samych słonecznych dni i uśmieczu na buzi karzdego dnia Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spóźniona wpadłam na przyjęcie i widzę, że wyjedzone i wypite....upsss...

    ale i tak wszystkiego naj naj naj :*******

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego Najlepszego! :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Cię słońce :**** cieszę się,że dzień się udał :D

    OdpowiedzUsuń
  12. spóźnione ale najszczersze zyczenia Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego co tylko najlepsze!!:) wielu kosmetycznych wrażen!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego Dobrego Kochana:* Spełnienia Absolutnie Wszystkich Marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Justynko wszystkiego naj, naj, najlepszego! duzo zdrowia i szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spóźnione, ale Wszystkiego Najlepszego prosto z serduszka! ;*

    Ps. Też jestem marcowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Happy birthday to you
    happy birhtday to you
    happy birhtday Dear ziuzia21
    happy birhtday to you:)
    Odrobinę spóźnione są moje życzenia,
    lecz z całego serca życzę Ci marzeń spełnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO KOCHANA:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Justynko moja, wszystko w mailu napisałam :** Naj, naj :-) Dziękuję, że jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. spełnienia marzeń ! I samorealizacji bo miłość juz masz;)

    OdpowiedzUsuń