piątek, 1 lutego 2013

Weekend + PACZKA :)

Dobry Wieczór :)
Co u Was słychać? U mnie...Po całym tygodniu ciężkiej pracy - mam już weekend !!!



Jakie mam plany na jutrzejszy dzień?
Zakupy - koniecznie - nie wiem czy zakończy się jedynie na zakupach pierwszej potrzeby,zobaczymy :)
Generalne porządki w mieszkaniu oraz gotowanie "pysznego" mam nadzieję obiadu.
Chcę przygotować dla Was również porządny post,o czym będzie?
Jeszcze do końca nie jestem zdecydowana :)
Tymczasem chcę Wam się pochwalić paczką,jaką dzisiaj otrzymałam od Wyspy Bergamuta :
http://wyspy-bergamuta.blogspot.com/ - ZAPRASZAM! :)



Kochana - DZIĘKUJĘ Ci - wszystko jest WSPANIAŁE :*:*:*
Jak widzicie dostałam same wspaniałe rzeczy.
Słodycze od razu podkradł mi mój "M" - niech się chłopak pocieszy :)

Paulinka,przesłała mi wymarzonego LUSH'a oraz The Body Shop - cieszę się jak dziecko !
Koszulka jest zdecydowanie w moim guście a masło do ciała o zapachu kokosa,to chyba zjem - siedzę z nim już dłuższą chwilę i namiętnie je wącham :p

Za wszystko jeszcze raz DZIĘKUJĘ :*

DOBRANOC moje Drogie :)
Przyjemnego weekendu Wam życzę a Tobie Paulinko - jeszcze raz szerokiej drogi :)

32 komentarze:

  1. Dziękuję raz jeszcze :) i cieszę się, że prezenty trafiły w Twoje gusta :) bo o to w wymiankach chodzi by sprawić radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście udanego weekendu :) i jak najwięcej odpoczynku :)

      Usuń
  2. cudowna paczka! :)
    pochwal się co ugotujesz na obiad :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany, ale zazdroszcze paczuchy! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. U lala, ależ box wyczesany w prezenty. Świetna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masełko kokosowe "pachniesz jak rafaello" :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ale...czy ja dobrze widzę? Czekoladowe gwiazdki milky way???

      Usuń
    2. Owszem - są,to gwiazdki z Milky Way :)

      Usuń
    3. Wpraszam się na zjadanie

      Usuń
  6. Świetna paczuszka.
    Widzę, że i milka się znalazła w niej *_*
    Zapraszam na moje rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna jest ta koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cuda;]
    "niech się chłopak pocieszy"- lubie to;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Super paczuszka, wszystkiego po trochu - takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to bym ci te Magic Starsy wyjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. przesyłka cudowna! i te małe słodkości- uwielbiam je ! :)
    koniecznie pochwal się co kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. udanego weekendu, a paczka klasyczna ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. alez duzo wspaniałości! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna paczuszka, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super paczuszka :) I czekoladowe Magic Stars! Mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć!
    Nominowałam Cię do "The Versatile Blogger".
    Więcej szczegółów znajdziesz u mnie na blogu http://monusia.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger.html
    Zapraszam do udziału.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna paczka i do tego pyszne milkowe gwiazdki - bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, co za paczka - ucieszyłabym się jak dziecko pewnie ;]
    Będę od 9 do 13 lutego ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale okazała paka! Zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny bllooog ♥
    +Obserwuję liczę na rewanż.
    Wici-Wiici.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to gwiazdki z Milky Waya :D

    OdpowiedzUsuń