sobota, 16 lutego 2013

Spotkanie z Gonią + SHOPPING :)

Dzień Dobry Drogie Panie.
Witam Was już ze Starachowic :)
Wczoraj przyjechałam,wczoraj widziałam się z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ -
ZAPRASZAM :)
Spotkanie było świetne :) Wybrałyśmy się na kawę,pyszną pizzę oraz shopping :)






Gonia : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :) i JA :)






PREZENT jaki dostałam od Goni - DZIĘKUJĘ :*




Naszym ulubionym sklepem w ostatnim czasie,stał się RESERVED w,którym potrafimy spędzić na prawdę dużo czasu - wczoraj było,to ok.1,5 - 2H - można? Można :)

A oto owoce buszowania po RESERVED :)




49,99 zł -> 34,99 zł








29,99 zł -> 20,99 zł





24,99 zł -> 17,49 zł

Ceny ostateczne są dodatkowo po -30% obniżce,która aktualnie trwa na wszystkie przecenione produkty w RESERVED :)

Co jeszcze kupiłam w dniu wczorajszym?





PEPCO - Koszulka! 14,99 zł


PEPCO - Bokserki! 3,99 zł
PEPCO - DONEGAL - Wycinacz do skórek! 1,99 zł
Drogeria w Starachowicach - PERFECTA - Peeling gruboziarnisty! 12,30 zł
Drogeria w Starachowicach - EVELINE - Aktywna maseczka termiczna! 2,29 zł
Drogeria w Starachowicach - TANITA - Maszynka! 1,00 zł
Drogeria w Starachowicach - FLOSLEK - Żel ze swietlikiem lekarskim  i herbatą! UPOMINEK od Goni.
STOKROTKA - OSHEE - Vitamin Energy! UPOMINEK do Goni.

Moje Drogie od tygodnia źle się czuję,mam silne zawroty głowy,jestem osłabiona...
Przepraszam,że rzadko z Wami jestem a moje posty odbiegają od ideału.
Mam nadzieję,że po wczorajszej nocnej wizycie w przychodni całodobowej,lekarstwu jakie otrzymałam i badaniach na,które w najbliższych dniach się wybieram,wrócę na prostą - trzymajcie proszę za mnie kciuki.


Pozdrawiam :*

19 komentarzy:

  1. Wszystko dobrze, zdrówka dużo:) Udane spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to w przychodni ? Co się działo ? I czemu nie zadzwoniłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNE DZIEWCZYNY ;)

    no kochana mylisz się bo ostatnio farbowałam włosy 2 miesiące temu ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka :*
    Miło wspominam ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kubeczek dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne rzeczy, wręcz idealne :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej, to uważaj na siebie i zdrówka dużo życzę! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam reserved :-) musialyscie sie swietnie bawic ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mocno trzymam za Ciebie kciuki;) Zakupy i pizza idealnie<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty lepiej Justynko daj znać co z Twoim zdrowiem. Przytulam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupy chyba bardzo udane:)
    Ładnie i miło tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. zrobiłaś mi ochotę na pizzę;)

    świetne rzeczy kupiłaś:)

    ps. u mnie nowa notka - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Che belli...

    Baci e buonadomenica

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  14. Shoppinig super, koleżanka również :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń