środa, 20 lutego 2013

RECENZJA - WELLA - WELLAFLEX - SENSITIVE - LAKIER DO WŁOSÓW! + ZAKUPY :)

Witam Was serdecznie...
Co u Was?Ja...Pracuję,znów długo i intensywnie...W wolnych chwilach czytam Greya - trylogia pochłonęła mnie całkowicie,dzisiaj mam nadzieję skończę II TOM i zacznę III :)



"Pięćdziesiąt Twarzy Greya jest,jak paczka chipsów.
Im więcej jesz,tym więcej chcesz".


Gdy,to czytam,czuję się tak beztrosko...Tęsknię za wiosną,za słońcem...

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam na Zlocie Podkarpackich Blogerek,który miał swoje miejsce w październiku 2012.
Produkt ten ufundowała firma WELLA : http://www.wella.com/pl-PL/home.aspx - ZAPRASZAM!


WELLA - WELLAFLEX - SENSITIVE - LAKIER DO WŁOSÓW! 250 ml / ok. 14,00 zł


Wellaflex Lakier Sensitive - mocno utrwalający!

Zapewnia elastyczne mocne utrwalenie do 24 godzin i pozostaje delikatny dla włosów i skóry głowy.

- Bezzapachowy.
- Delikatność formuły dla skóry głowy sprawdzona dermatologicznie.
- Pomaga chronić przed promieniami UV i utratą nawilżenia.
- Nie skleja włosów i daje się łatwo wyczesać.

RECENZJA:
Lakieru do włosów używam codziennie,aby poskromić co nie co,co spędza mi sen z powiek każdego ranka.
Moim ulubionym jest TAFT,który jeszcze nigdy mnie nie zawiódł,kiedy ostatnie opakowanie dobiło dna,musiałam się przywitać z WELLĄ,która gościła u mnie w szafce,już od października.
Czy,to powitanie było dla mnie przyjemne - nie za bardzo...Nie lubię lakierów WELLA,już raz się na nich zawiodłam,ale ten - NOWOŚĆ,więc pomyślałam,że może się do niego przekonam - nic z tych rzeczy.
Pomimo iż ma przyjemny zapach,to nie utrwala ani trochę...Aby zobaczyć efekt,trzeba się nieźle "napsikać",a nie o,to w tym wszystkim chodzi,żeby jedno opakowanie wykończyć w ciągu tygodnia.
Prawdą jest,że należy on do przedziału SENSITIVE,można by rzec,że za bardzo SENSITIVE.
Ale przy obecnej porze roku można zapomnieć o jego pomocy,gdyż tuż po styczności z chłodniejszym,wilgotniejszym powietrzem czy wiatrem wszystko jednym słowem "siada" :(
Dokończę,to opakowanie,ale nie wrócę do niego ponownie.
Moja ocena,to 2/6.

Co zakupiłam w ostatnim czasie?


- ROSSMANN - TIMOTEI - Szampon + odżywka! 9,99 zł
- ROSSMANN - AIR WICK - Świeca! 9,99 zł
- BIEDRONKA - Nowe oblicze GREYA! 27,99 zł "Gosia,nie mogłam wytrzymać a weekend tuż tuż tuż."
- PEPCO - Klamra do włosów! 1,99 zł

Kupiłam również upominki na Dzień Kobiet dla mojej Goni i Ani,ale niech pozostanie,to słodką tajemnicą :)

DOBRANOC:*

16 komentarzy:

  1. Trylogię Greya przeczytałam lada moment, i uważam, że to jeszcze nie koniec;-)
    Miłego czytania;) Książka Cie zaskoczy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ochotę się zabrać dopiero za tę czytanie tej trylogii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 część jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty kochanie wymyśliłaś ?

      Usuń
    2. A mnie najbardziej podobała się druga :-)

      Usuń
    3. A trzecią już przeczytałaś :D ?

      Usuń
  4. Kochana, coś Ty wymyśliła? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zaluje kazdej sekundy poswieconej na te ksiazke....poza klubem milosniczek czekolady to najgorsza ksiazka jaka w zyciu czytalam:( no dobra...jest jeszcze saga zmierzch...

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio używam lakieru Nivea strong, lubię bo ładnie podbija błysk włosów, ale podobnie jak Ty,najczęściej używam Tafta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ja właśnie bardzo rzadko używam lakierów do włosów. :)
    Ta świeczka jest interesująca! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko używam lakierów do włosów :) Jestem ciekawa świeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grey już czeka, aż się za niego wreszcie zabiorę, planuje w weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog , zapraszam na mojego . ;)
    Obserwujemy ?
    loveforeverskarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń