wtorek, 12 lutego 2013

RECENZJA - UNDER 20 - PEELING MYJĄCY + CALYPSO - NATURAL DEMAKE - UP!

Dobry Wieczór.
Wiem,że przez krótką chwilę mnie nie było,ale mam nadzieję,że z dnia na dzień będę gościła na blogu coraz częściej a posty będą coraz ciekawsze.
Staram się pomimo intensywnej pracy,normalnie funkcjonować.
Wychodzi mi,to różnie.Największy kłopot mam z porannym,wczesnym wstawaniem...
Ale...Jak,to mówią...Po burzy zawsze wychodzi słońce a do piątku już całkiem niedaleko :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję dwóch produktów.Jeden z nich otrzymałam w ramach współpracy od Pani Anny Pilip oraz Pani Magdaleny Pawłowskiej.



http://www.undertwenty.pl/ - ZAPRASZAM!

UNDER 20 - PEELING MYJĄCY! 150 ml / ok.15,00 zł



24 H - Przeciw trądzikowi!!!

UDOWODNIONE DZIAŁANIE - dzięki zawartości składników aktywnych :
- salicylan sodowy
- kwas migdałowy
- wygładzające perełki
- wyciąg z lukrecji

POTWIERDZONA SKUTECZNOŚĆ :
- wyraźnie wygładza naskórek : 100%
- skutecznie oczyszcza : 90 %
- redukuje zaskórniki : 85%
- matuje : 85%

CALYPSO - DEMAKE - UP! 2szt. / ok.5,00 zł


Celulozowa gąbeczka do demakijażu,wzbogacona włóknami bawełny.
Niezwykle miękka i delikatna dla skóry.
Jest hipoalergiczna,dlatego mogą być stosowane przez osoby o wrażliwej skórze.

Jak ja się tym "bawię"?






RECENZJA:
Zazwyczaj,przy zastosowaniu żelu czy peelingu do mycia twarzy radziłam sobie bez pomocy gąbeczek czy szczoteczek,tym  razem,po wielu pochlebnych recenzjach,pomyślałam,że wypróbuję inną formę oczyszczania swojej twarzy.Jestem mile zaskoczona :) Zarówno gąbeczka,jak i peeling dobrze ze sobą współpracują.Peeling ma delikatny zapach a w jego konsystencji zawarte są drobne drobinki,które mają za zadanie usuwać zaskórniki - już po pierwszym użyciu zauważyłam znaczną poprawę w stanie mojej cery.
Widoczne wągry,które zadomowiły się na moim nosie,po części zniknęły :) Moja cera jest bardziej matowa i świeża - myślę,że przy dłuższym i regularnym zastosowaniu wągry znikną całkowicie a to oznacza,że się polubimy :)
Moja ocena dla obu produktów,to 5/6.

A teraz chcę się pochwalić paczką "niespodzianką",którą dostałam dzisiaj od mojej Ani :
http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM!




Aniu - DZIĘKUJĘ:*:*:*
Dzięki Tobie moje marzenia się spełniają :):):)
Mam swoją pierwszą,wymarzoną MISSIU - jestem szczęśliwa - bardzo:*:*:*

Przy okazji chcę Was zaprosić na ROZDANIA organizowane przez moje  Dziewczyny :

* Mellody : http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM!


* Wyspy Bergamuta : http://wyspy-bergamuta.blogspot.co.uk/ - ZAPRASZAM!


Dobrej Nocy :*

25 komentarzy:

  1. oo ile nowości :)
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też poluję na bransoletkę missiu ;)
    Sporo tych nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę chyba wypróbować podobne gąbeczki, ostatnio staram się myc twarz mokrym recznikiem do twarzy+olejkami, ale nie byłam do końca zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna niespodzianka.:D
    Z Under Twenty używałam jedynie żelu do mycia twarzy, był rewelacyjny. Kremy mnie jakoś nie przekonują.:p

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię krem tonująco matujący z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też się chyba z nimi polubię:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale będę o nim pamiętać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachęcający ten peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam się, czy w moim wieku wypada kupić sobie taki peeling, bardzo mnie kusi :-) I gąbeczki miałam kupić dawno temu, ale nigdy o nich nie pamiętam. Cieszę się, że bransoletka sprawiła Ci radość. Modliłam się w duchu, abyś w międzyczasie sama sobie jej nie kupiła :-) Ja też kupiłam dla siebie, znalazłam taką, która przypomina symbol walki z rakiem szyjki macicy. Przypomina mi o Mamie i jej sile :-) Dzięki niej w chwilach zwątpienie mam energię, aby sobie poradzić z problemami :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nie wypada? :*
      Jeżeli coś jest dobre,to warto spróbować :):):)

      Czyli obie będziemy teraz nosiły MISSIU? :D

      Usuń
    2. Ano obie :-) Wypróbuję ten peeling :-)

      Usuń
  10. bransoletka jest boska, świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. również miałam ten peeling i mogę polecić:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bransoletka :P moja siostra ma już ulubieńca z UNDER 20

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś całą serię Unter20, ale nie zauważyłam dużych efektów ;) A gąbeczki bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę kiedyś wypróbować te gąbeczki. Bransoletka cudna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wróciłam a Ty niedługo wyjeżdżasz :) Szkoda, że się minęłyśmy praktycznie, ale pobyt udany, śniegu o wiele więcej niż na Lubelszczyźnie ale dałam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Peeling myjący jest super, nie dawno napisałam o nim recenzję. Zapraszam, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. z taką gąbeczkę będę musiała zainwestować, koniecznie :)
    dodajemy do obserwowanych?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. te gąbeczki są świetne!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwyciła mnie ta celulozowa gąbeczka :)
    Dzieki, na pewno kiedyś jej spróbuje .

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam tego żelu :) Jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń