czwartek, 14 lutego 2013

PREZENTACJA & ZAPOWIEDŹ - KOSMETYKI GRASHKA!

Dobry Wieczór...
Witam Was Drogie Panie - WALENTYNKOWO :)
Czy dzisiejszy dzień minął Wam w miłosnej atmosferze? :)
Mnie mój facet zaskoczył i tuż po wykańczającym dniu w pracy wybraliśmy się na kolację z deserem - pomimo iż na posiłek czekaliśmy dosyć długo - opłacało się,bo wszystko zjedliśmy ze smakiem :)


Dzisiaj skończyłam maraton 11 godzinny w pracy i aż do wtorku mam wolne - jutro wyjeżdżam do Starachowic :) Cieszę się,że zobaczę się z bliskimi,w tym z Gonią : http://margaritkaaa.blogspot.com/ -
ZAPRASZAM.Mam również nadzieję,że odpocznę - należy mi się :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was prezentację & zapowiedź kosmetyków,które otrzymałam w ramach akcji HexxBox :
http://www.1001pasji.com/p/blog-page.html - ZAPRASZAM!


Kosmetyki otrzymałam od firmy GRASHKA : http://www.grashka.pl/ - ZAPRASZAM!




- GRASHKA - Baza pod cienie i do ust! 1,2 ml / 12,90 zł


- GRASHKA - Perłowy cień do powiek! 2 g / 12,90 zł


- GRASHKA - Tusz wydłużający! 8 ml / 19,90 zł


- GRASHKA - co to takiego?

Pod nazwą GRASHKA kryje się debiutująca na rynku marka kosmetyków do makijażu,która przypadnie do gustu każdej,ceniącej piękno kobiecie.
Stawiając na naturalność i nieuchwytny urok klasyki,próbuje uświadomić Nam,że piękno potrzebuje jedynie delikatnego szlifu,by zostało wydobyte w pełni.


- Naturalna kolorystyka,naturalne kosmetyki!

Kosmetyki GRASHKI mogą śmiało konkurować z wieloma znanymi i cenionymi na świecie markami kosmetyków do makijażu.To wysokiej jakości produkty,skomponowane ze szczegółowo wyselekcjonowanych składników.Ich receptura opracowana w laboratoriach włoskich i niemieckich powstaje w nastawieniu na uzyskanie wysokiej klasy kosmetyków dla każdej z Nas.
Produkty GRASHKI są również poddawane testom dermatologicznym dla Twojego komfortu i bezpieczeństwa.

- Jak się prezentują na żywo?

* Baza pod cienie i do ust.


Po raz pierwszy miałam styczność z bazą :p Jestem w tym kierunku odrobinę zacofana,ale zgodnie z instrukcją nałożyłam jej cienką warstwę na górną powiekę.Ma ona tłustawą konsystencję,przez co obawiałam się,że cień nie będzie się na niej trzymał - myliłam się,bo rozprowadza się doskonale a cień dobrze z nią współgra.

* Perłowy cień do powiek.


Jest bardzo słabo napigmentowany,przez co wygląda,jakby go praktycznie nie było.
Jak widzicie jest bardzo słabo widoczny,ale do pracy...Jak znalazł.
Dobrze się rozprowadza i równie dobrze trzyma na powiekach przez cały dzień.

* Wydłużający tusz do rzęs.


Tusz - delikatnie wydłuża rzęsy,jednocześnie je rozdzielając.Nie skleja ich i nie pozostawia żadnych grudek..Jak widzicie nie daje on rewelacyjnego efektu,dlatego nie polubimy się na dłużej.
Moje rzęsy po jego użyciu jedynie są ładnie wydłużone oraz rozdzielone,ale są strasznie cieniutkie :-(

Efekt końcowy :


Recenzje do każdego z produktów macie podane powyżej.
Jak widzicie makijaż naturalny i delikatny.
Madaje się na dzień...Do szkoły oraz pracy,jedna na zabawę postawiłabym na coś zdecydowanie mocniejszego.
Moja ocena na dzień dzisiejszy ,to :
- Baza pod cienie i do ust! 6/6.
- Perłowy cień do powiek! 5/6.
- Wydłużający tusz do rzęs! 3/6.

A co wy sądzicie o efektywności tych kosmetyków?
Już niebawem przedstawię Wam szczegółowe recenzję każdego z kosmetyków :)

Życzę Wam przyjemnego wieczoru WALENTYNKOWEGO oraz spokojnej nocy :*:*:*

17 komentarzy:

  1. Wzajemnie kochana odpocznij mi do jutra :**
    Baza zdecydowanie by mi się przydała,już ją napotykam na kolejnym blogu i aż żałuję,że mi się taka współpraca nie trafiła.
    Jutra się już nie mogę doczekać więc idę spać :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tusz, jak wskazuje jego nazwa oraz właściwości jest wydłużający więc tutaj nie ma mowy o efekcie pogrubienia.
    Odpisałam Ci na e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie niestety nie przekonuje efekt:(jak dla mnie nawet na dzien zbyt delikatny ten cien ,a i od tuszu wymagam nie tylko wydluzenia..
    Z baz polecam Ci ArtDeco ;)moja ukochana:)
    W cieniach zwracam uwage na pigmentacje wiec Grasha niestety nie dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie wolę mocniejsze akcenty. Tusz ma wydłużać, pogrubiać i podkręcać (moje wymogi) :-) Cienie też wolę bardziej wyraziste :-) Miłego odpoczynku życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieni nie używam raczej , a jak już to czarnego czasami;) Baza mnie zaciekaiła.
    ps:ładne oko;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysokie oceny;) to mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ty masz piękne brązowe oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam styczności z tą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam Dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  11. A jedno oczko zamknięte dało by się zrobić, żeby czytelnicy zobaczyli cień? ;)

    OdpowiedzUsuń