wtorek, 26 lutego 2013

RECENZJA - GRASHKA - BAZA POD CIENIE I DO UST!

Witam.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach akcji HexxBOX :
http://www.1001pasji.com/p/blog-page.html - ZAPRASZAM!



Kosmetyki,które otrzymałam,przywędrowały do mnie od firmy GRASHKA :
http://www.grashka.pl/ - ZAPRASZAM!


GRASHKA - BAZA POD CIENIE I DO UST! 1,2 ml / 12,90 zł


Jak prezentuje się BAZA?


Po lewej stronie macie przedstawioną BAZĘ a po prawej stronie przypadkowo wybrany CIEŃ.

Wyjątkowa formuła kosmetyku zapewnia idealny wygląd zarówno makijażu oczu,jak i ust.
Dzięki bazie skóra znajdująca się na powiekach oraz delikatna powierzchnia ust,zostaną odpowiednio przygotowane do makijażu.GRASHKA - BAZA POD CIENIE I DO UST - posiada neutralny,cielisty odcień,a jej konsystencja ułatwia dokładną aplikację,co powoduje,że kosmetyki nałożone na bazę posiadają intensywny kolor,a jednocześnie makijaż wydaje się miękko nałożony na elastyczną i delikatną w dotyku skórę.Co najważniejsze,baza GRASHKA przyczynia się do niezwykłej długotrwałości makijażu oraz sprawia,że kosmetyki nie skawalają się w załamaniach skóry,niezależnie od budowy oka.
Nie musisz się również obawiać niekorzystnych warunków pogodowych.


Po lewej stronie macie przedstawioną BAZĘ oraz nałożony na nią cień a po prawej stronie cień bez bazy.

- Jak widzicie przy wcześniejszym nałożeniu bazy,kolor cienia staje się znacznie bardziej intensywniejszy !


Na zdjęciu widzicie cień,który nałożyłam na bazę GRASHKA !

W skład GRASHKA - BAZA POD CIENIE I DO UST - wchodzą składniki posiadające pozytywny wpływ na skórę.Przede wszystkim są,to witamina A oraz Gamma - oryzanol - ten ostatni stanowi antyoksydant i jest naturalnym filtrem UV - wpływa więc na skórę antyzmarszczkowo,jak również pomaga wspomaga walkę z przebarwieniami,działa łagodząco i przeciwzapalnie.

RECENZJA:
Jak widzicie na powyższych zdjęciach,bazę GRASHKA wyróżnia neutralny,cielisty odcień,dzięki czemu nie koliduje ona przy nakładaniu różnych kolorów cieni do powiek.
Jest miękka dzięki czemu jej aplikacja nie jest trudna - nabieramy tyle,ile potrzebujemy :)
Baza jest bezzapachowa,co sprawia,że jest również dobra dla alergików - w tym - mnie.
Jej podstawowym zadaniem jest przedłużanie trwałości cieni  nałożonych na Nasze powieki oraz szminek nałożonych na usta - drugiej możliwości nie testowałam,gdyż rzadko używam szminek.
Przy codziennym stosowaniu bazy daje się zauważyć,że cienie trzymają się na powiekach cały dzień - bez konieczności poprawiania - co jest dla mnie dużym plusem,gdyż pracuję praktycznie całymi dniami :)
Wyróżnia ją również fakt,że zwiększa ona intensywność koloru cieni do powiek - do porównania na zdjęciach powyżej :)
Moja ocena,to 6/6.

A czy Wy macie swoje ulubione BAZY? :)

11 komentarzy:

  1. ja bardzo cenie sobie bazę z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro cały dzień to dobrze;) A jaka cena?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stosunkowo niedawno okryłam bazy pod cienie :) I dobrze, bo różnica między cieniami nałożonymi z bazą i bez jest dość duża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zabrać się za recenzję swojej bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam bazę z Hean i ją uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podbija kolor cienia - fajna :) Ja mam Inglota ale coś mi ostatnio zaczęła szwankować ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam cieni więc i bazy pod nie tez nie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię bazę z Avonu.

    OdpowiedzUsuń