środa, 27 lutego 2013

RECENZJA - FLOS LEK - ŻEL ZE ŚWIETLIKIEM LEKARSKIM I HERBATĄ! + Odrobina PRYWATY!

Dobry Wieczór :)
Witam Was Drogie Panie wieczorową porą,jak Wam minął dzień?
Mnie intensywnie.Po nocnej zmianie,odespaniu swojego,wybraliśmy się z "M" na pyszny obiad a następnie gościłam na SZKOLENIU "ABC Makijażu",które organizowane było w siedzibie firmy AVON w Rzeszowie.Ze szkolenia jestem bardzo zadowolona - dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy na temat podstaw makijażu dla własnych potrzeb oraz doborze odpowiednich kosmetyków - mam nadzieję,że ta wiedza zaowocuje w przyszłości :)



Po szkoleniu każda z uczestniczek otrzymała DYPLOM,kupony rabatowe na zakup trzech zestawów kosmetyków w promocyjnej cenie oraz żel pod prysznic :)

W ostatnich dniach byłam również na małych zakupach,których owoce widoczne są poniżej :)


- Drogeria WISPOL - GREEN PHARMACY - Żel pod prysznic! 500 ml / ok.8,00 zł
- Drogeria WISPOL - GREEN PHARMACY - Jedwab w płynie! 30 ml / 5,99 zł
- BIEDRONKA - GLADE BY BRISE - Elektryczny odświeżacz powietrza! 8,99 zł
- BIEDRONKA - LA RISSA - Podgrzewacze! 27 szt. / ok.5,00 zł

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od Goni :
http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM ! :)

FLOS LEK - ŻEL ZE ŚWIETLIKIEM LEKARSKIM I HERBATĄ! 10 g / ok.6,00 - 7,00 zł


Preparat polecany do codziennej pielęgnacji skóry powiek i okolic oczu,zwłaszcza osobom ze skłonnością do podrażnień i obrzęków.Usuwa objawy zmęczenia,łzawienia i bólu oczu.
Zastosowanie w recepturze żelu wyciągu ze świetlika sprawia,że wykazuje on własności przeciwzapalne,przeciwpodrażnieniowe oraz kojące.Działa przeciwobrzękowo,przeciwalergicznie.
Usuwa objawy zmęczenia oczu.Zawarty w żelu ekstrakt z zielonej herbaty znosi świąd i pieczenie towarzyszące stanom zapalnym.




SKŁAD :
Ekstrakt ze świetlika lekarskiego,ekstrakt z zielonej herbaty,d-pantenol "prowitamina B5".

RECENZJA:
Dzięki Goni - miałam i mam możliwość testowania tego żelu - DZIĘKUJĘ.
Jak widzicie,ma on kolor herbaciany - jest bezwonny.
Ja osobiście nakładam go na powieki i dookoła oczu - na noc.
Pierwsze odczucia,które spotykały mnie przez kilka pierwszych aplikacji,to silne uczucie ciepła w miejscach na,które nałożyłam żel - nie towarzyszyło temu zaczerwienienie ani alergia - DZIĘKI Bogu.
Z każdą kolejną aplikacją to uczucie mnie opuściło.Żel niweluje oznaki zmęczenia oraz tzw.worki oraz cienie pod oczami.Przy regularnym stosowaniu znika również ból oczu - co jest dla mnie dużym wybawieniem.
Można go również stosować profilaktycznie chcąc uniknąć objawów opisanych powyżej.
Moja ocena,to 5/6.

Używałyście go kiedyś a może macie inny - swój ulubiony ? :)

DOBRANOC:*

19 komentarzy:

  1. Ciekawe czy pod moje oczy byłby taki skuteczny?

    OdpowiedzUsuń
  2. O, czaiłam się ostatnio za tym żelem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy na mnie by zadziałał hmmmm trzeba się zastanowić nad jego zakupem :) a wiesz w jakiej jest cenie ? Ja na razie męczę Aveeno a potem zaczynam ten od ciebie z pharmaceris :)

    Gratuluje dyplomu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest podana w poście :)
      Ok.6,00 - 7,00 zł :)

      Usuń
    2. Przepraszam zwalam na karb gorączki i złych okularów czekamy na nowe :d

      Usuń
    3. Wlasnie go u mamy zamowilam mowila ze poszuka w rossmanie :-)

      Usuń
  4. ja mam wielką ochotę na ten żel tyle że z bławatkiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki Flos-Lek, kiedyś zapewne go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚWIETNY BLOG.

    ZAPRASZAM DO SIEBIE.
    POZDRAWIAM GORĄCO, OLIWIA.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nie przepadam za Avonem...
    Z chęcią wybrałabym się na jakiś wizażowy kurs :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go i mi też przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję dyplomu :)

    Co do żelu - miałam i niestety musiałam oddać, bo zaczął mnie uczulać, ale przy moich oczach to normalne ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go w zapasach, mam nadzieję że u mnie się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, chyba coś dla mnie, mam problemy ze łzawiącymi oczami, szczególnie podczas zimnego wiatru, leją mi się wtedy łzy ciurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo sama bym chciała wziąć w czymś takim udział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten żel, trzymałam go zawsze w lodówce i stosowałam rano - pięknie usuwał wszelkie opuchlizny itp., od razu twarz wyglądała na bardziej wypoczętą. Polecam stosowanie rano a na noc jakiś bardziej odżywczy krem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana gdzie Ty takie ceny tych kosmetyków znalazłaś ? W naturze u nas jedwab kosztuje ok.13zł w promocji ponad 10zł.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię żele pod oczy z flosleka :) świetnie się u mnie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń