czwartek, 7 lutego 2013

RECENZJA - FLOS LEK - ANTI ACNE - KOREKTOR! + Nowa WSPÓŁPRACA!

Dzień Dobry...
Jak wiecie,dzisiaj mamy dzień,który upoważnia wszystkich oraz każdego z osobna do spożywania dużej ilości kalorii - mamy Tłusty Czwartek :)


Na ile pączków sobie dzisiaj pozwoliłyście - ja na dwa :p Myślę,że to w zupełności wystarczy.


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który kupiłam sama,gdyż mój ulubiony RIMMEL,dobił dna :)

FLOS LEK - ANTI ACNE - KOREKTOR! ok.11,00 zł




Ja zakupiłam korektor w kolorze numer 1.

Polecany do skóry tłustej oraz trądzikowej.Do punktowego stosowania na wykwity,zaskórniki,pryszcze.
Dzięki kompleksowi silnie działających substancji antybakteryjnych,działa szybko usuwając niedoskonałości skóry.Daje się równomiernie rozprowadzić.Produkowany jest w trzech odcieniach.
Regularnie stosowany delikatnie wysusza skórę w miejscach występowania wykwitów,przyśpieszając gojenie się stanów zapalnych i zmniejszając skłonność do powstawania nowych.
Nie zatyka porów.

RECENZJA:
Jak wiecie,mam cerę tłustą ze skłonnością do trądziku oraz wszelkiego rodzaju wyprysków.
Przy codziennym makijażu korektor jest niezbędny,aby móc zakryć wszelkie niedoskonałości,które pojawiają się na mojej twarzy.Przez dłuższy czas używałam korektora z RIMMEL'a,ale kiedy dobił dna postanowiła spróbować czegoś innego,czy postąpiłam słusznie?
Przy mniejszych niedoskonałościach - korektor radzi sobie świetnie,jeżeli jednak na twarzy pojawiają się większe - zaczynają się kłopoty,gdyż nie kryje za dobrze.
Ogólnie,bardzo dobrze się rozprowadza,ujednolicając z kolorem cery,ale te twa czynniki nie podnoszą jego atrakcyjności.
Moja ocena,to 3/6.

Nawiązałam również nową WSPÓŁPRACĘ z firmą Lux Style : http://lux-style.pl/ - ZAPRASZAM!


Do testów otrzymałam Acne Killer - pakiet 5 sztuk! (10 ml)


O nim - już wkrótce - mam nadzieję,że zaradzą moim okropnym wągrom na nosie.

Tymczasem życzę Wam udanego popołudnia oraz wieczoru :):*

P.S Zapraszam Was również do wzięcia udziału w CANDY organizowanym przez Wyspy Bergamuta:
http://wyspy-bergamuta.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!


22 komentarze:

  1. ja jak narzazie nie zjadłam żadnego :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kolejnej współpracy;))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje, mam pytanko czy możesz mi polecić dobry korektor pod oczy chodzi mi o sińce po oczami ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj korektor z firmy DERMACOL,z tym,że nie wiem czy nie będzie za ciężki,jak na okolice oczu.

      Usuń
    2. Moim właśnie będzie za ciężki, chyba, że wymiesza się go z kremem.

      Usuń
  4. ja 1 jak na razie :D gratki współpracy i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pączki jak najbardziej tak:D już kilka pochłonęłam :P Gratulacje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. numerek 1 a taki ciemny, do mnie już by nie pasował :(
    a maskę testowałam już wczoraj :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja właśnie na niego poluję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, myślałam, że jest droższy ten korektor. no zobaczymy jak się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze mam problemy z korektorem, jako kryjącego używam podkładu Dermacol :)
    Hmm..a co do zaskórników, nie myślałaś o mikrodermabrazji ? Już po jednym zabiegu pozbyłam się tego cholerstwa ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nigdy się nad tym nie zastanawiałam,ale pomyślę nad tym :)

      Usuń
  10. jak na razie nie stosuje korektorów ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. To jak cena przystępna to czekam na recenzję też czegoś potrzebuje ale na prawdę dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  12. paczki były super ...Teraz właśnie testuje produkty od bingospa w wolnej chwili zapraszam do siebie pozdrawiam http://joasia1755.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ze swojej strony baaardzo polecam korektor Essence. Jest dość tani i fajnie kryje. Poczytaj sobie o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna recenzja :)Obserwuję i Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wągry to też moja zmora - koniecznie daj znać jeśli próbki pomogą! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O pączek :) Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny ten korektor, szkoda że nie kryje mocniej, ja mam mieszaną skórę, przetłuszczającą się w strefie T i suchą na policzkach, więc u mnie nie zda egzaminu ;)
    Gratuluje współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam ten korektor , jest dobry ale po jakimś czasie jednak zapycha

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć, masz świetnego bloga . Ja dopiero zaczełam i chciałabym żeby wyglądam jak twój ...jakieś rady?? heh
    będe się na tobie wzorować jeśli moge ok???
    zaobserwowałam i mam nadzieję że ty też się odwdzięczysz... no wiesz początki sa trudne :)
    Pozdrawiam testerka-jakosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń