sobota, 2 lutego 2013

RECENZJA - DM - BALEA - ŻEL POD PRYSZNIC!

Dobry Wieczór :)
SOBOTA dobiega końca - dla mnie była intensywna.
Tak,jak wspominałam Wam wczoraj,razem z moim "M" wybraliśmy się na zakupy,które przyprawiły mnie o zawrót głowy a mój portfel o małe spustoszenie,ale...Przynajmniej lodówkę mamy już pełną.
Niczym się nie chwalę,gdyż nic specjalnego sobie nie kupiłam.
Później zajęłam się generalnymi porządkami oraz obiadem - pytałyście co będę gotowała :
"Garnek Boloński" :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od mojej Kochanej Ani:
http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM!

DM - BALEA - ŻEL POD PRYSZNIC! 300 ml / ok.6,00 zł

* DOSTĘPNOŚĆ :
- DM Markt
- Allegro



Bardzo słodkie pokuszenie całkowicie bez skruchy! :)
Kusząco pachnąca kompozycja z aromatycznych owoców i słodkich zapachowych nut wprowadza w czarodziejski świat kuszących przyjemności.

* pH łagodne dla skóry
* testowany dermatologicznie

RECENZJA:
Od dłuższego czasu marzyło mi się przetestowanie wysławianych przez wiele blogerek żeli pod prysznic BALEA.Niestety,do Niemiec jakoś mi nie po drodze a na allegro cena przesyłki znacznie przewyższała cenę samego żelu pod prysznic.Ania - spełniła moje marzenia i przesłała mi dwie sztuki :)
Nawet nie wiecie,jak bardzo się ucieszyłam :) Ten żel pachnie obłędnie - dosłownie! Jak pachnie?
Jak czekolada,bardzo słodka czekolada :)Kąpiel w nim jest czystą przyjemnością :)
Żel dobrze się pieni,nie uczula i nie podrażnia - jest świetny :)
Zapach poza tym,że unosi się w całej łazience,pozostaje również na skórze.
Na pewno wrócę do niego ponownie.
Moja ocena,to 6/6.

Chcę Wam się jeszcze pochwalić przedwczesnym prezentem WALENTYNKOWYM,który otrzymałam od mojego "M",jestem wniebowzięta :)


W szczególności moje serce podbiła NOWOŚĆ od LOREAL'a - efekt błyszczyka,trwałość szminki - jest świetny!!! :)

A czy Wy macie ulubione kosmetyki z BALEA? :)
Spokojnej NIEDZIELI Wam życzę :)

22 komentarze:

  1. lakier, o ktorym marze;]
    a zel jest bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten żel i też go lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam szampony do wlosow;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny prezent :)
    a żele godne wypróbowania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten żel z Balei, ale wolę wersję migdał & wiśnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie coś wreszcie zamówić z Balei :P
    Ja walentynek nie obchodzę, więc pewnie nic nie dostanę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nic jeszcze nie używałam z tej firmy ale jestem jej bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny lakier dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. z Balea nie mam niestety nic :(

    Boski lakier !

    Zapraszam do mnie ! Beata ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nic z Balei nie miałam;) Dobry prezent dostałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne prezenty :) P.mi wczoraj focha strzelił,że nie chce od niego torebki. Świetne prezenty mnie się ten lakier podoba, poluję na takie i nie mogę znaleźć. Na Balee chyba się kiedyś w końcu skuszę też mi się marzy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Balea kusi ale póki co jeszcze nic nie miałam tej marki.
    Jeśli masz ochotę to zapraszam Cię do udziału w TAGu http://faajnykosmetyk.blogspot.com/2013/02/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakiery Golden Rose z uporem maniaka prześladują mnie na blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mam z Balea żel ale nawet nie pachnie łądnie i mocno

    OdpowiedzUsuń
  16. prezent to dostałaś boski ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  17. :D ja sobie już zamówiłam od wujka rzeczy z balea :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie miałam okazji testować Balei, ale kusisz... :)

    OdpowiedzUsuń