czwartek, 21 lutego 2013

RECENZJA - CLEANIC - INTIMATE - CHUSTECZKI DO HIGIENY INTYMNEJ! + ZAKUPY :)

Witam...
W dniu dzisiejszym moje złe samopoczucie przybrało na sile...Od rana miałam silne zawroty głowy i mdłości,teraz jest już lepiej a jutro rano wybieram się na badania,mam nadzieję,że będzie dobrze.


Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od Pani Natalii Tymińskiej reprezentującej firmę CLEANIC : http://www.cleanic.pl/ - ZAPRASZAM!


CLEANIC - INTIMATE - CHUSTECZKI DO HIGIENY INTYMNEJ! 10 szt. / ok.4,00 zł


Nowe odświeżające chusteczki do higieny intymnej z ekstraktem z płatków róży.
Zawierają specjalnie dobraną kompozycję zapachową,która pozostawia długotrwałe uczucie odświeżenia.
Kwas mlekowy pomaga utrzymać fizjologiczne pH sfery intymnej,wyciąg z płatków róży ma działanie kojące  a naturalna betaina nawilżające.Po użyciu możesz je spłukać w toalecie "do 2 szt.".
Nie zawierają alkoholu,hipoalergiczne.Testowane dermatologicznie pod kontrolą lekarza ginekologa.


RECENZJA:
Moim zdaniem każda kobieta powinna mieć takie chusteczki w torebce,dlaczego?
Gdyż na pewno każda z Nas lubi czuć się czysto,świeżo i komfortowo.
Te chusteczki dają takie właśnie uczucie.
Są duże,delikatne i pachnące.
Nie uczulają i nie podrażniają wrażliwych miejsc intymnych.
Moja ocena,to 6/6.

A oto,moje dzisiejsze mini - zakupy :)


- Kiosk - GLAMOUR! 4,99 zł
- CENTRO - Skarpetki! 2 pary / 5,00 zł
- Super Pharm - NIVEA - Double Effect - Antyprespirant! 5,24 zł
- Super Pharm - DOVE - Mydło w kostce! ok.3,50 zł
- Super Pharm - JOANNA - Lakier do włosów! 5,99 zł

Na prośbę Goni : http://margaritkaaa.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!
Przedstawiam swoją wishlist na miesiąc LUTY / MARZEC,nie jest tego dużo,gdyż obecnie wszystko mam,ale...


- Trylogia "Pięćdziesiąt odcieni" - TOM I i II!


- Trylogia "Pięćdziesiąt odcieni" - TOM I,II i III w audioBook!
- Książka - M.Bennett - "Pięćdziesiąt twarzy przyjemności"!

- Bransoletka TOUS!


- JOANNA - Z Apteczki Babuni - Peeling do ciała!



- Bambusowe skarpetki do balerinek - CZARNE!


- KAMIS - Młynek - Przyprawa do kawy i deserów - CYNAMON i WANILIA!

- Papeteria!


To by było chyba na tyle :) Gonia - czekam na Twoją :)

Pozdrawiam Was :):*

13 komentarzy:

  1. Widziałam ten poradnik jest mega perwersyjny! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba muszę w końcu kupić takie chusteczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo młynek cynamon i wanilia brzmi świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyżbyś zamierzała czytać Greya nałogowo :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj,nie...W żadnym wypadku,ale dobrze by było mieć go przy sobie i uśmiechać się na wspomnienie zawartości :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię te chusteczki, nie używam ich regularnie, ale zawsze mam zapas i zabieram np. w podróż, sprawdzają się świetnie, choć akurat wersji z różą nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam te chusteczki z Cleanic, chociaż róży jeszcze nie miałam, ale inne wersje tak. Testowałam też inne, ale zawsze jednak wracałam do Cleanic - są najlepsze :)

    O poradniku nie słyszałam jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że Grey Cię wciągnął :-)Chyba skompletuję e-booki :-)
    Kochana, martwię się Twoim zdrowiem...

    OdpowiedzUsuń
  8. chusteczki z pewnością kupię

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie martw się Aniu,wyniki badań nie są takie złe:*

    OdpowiedzUsuń