poniedziałek, 4 lutego 2013

RECENZJA - THE BODY SHOP - ZESTAW KĄPIELOWY! + PACZKI :)

Dobry Wieczór :)
Jak rozpoczął Wam się tydzień Drogie Panie? :)
Ja jakiś czas temu wróciłam z pracy,po pracy wybrałam się z koleżanką na kawę a po powrocie do domu czekały na mnie dwie przesyłki.
Jednak o nich będę pisała później,tymczasem przedstawię Wam recenzję zestawu kąpielowego,który dostałam od Wyspy Bergamuta : http://wyspy-bergamuta.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!

THE BODY SHOP - ZESTAW KĄPIELOWY! £ 5,00 / ok. 25,00 zł



* Żel pod prysznic! 60 ml
* Mydełko! 25 g
* Myjka!

Zestaw ten jest zdecydowanie dla miłośników czekolady oraz dla wszystkich,którzy lubią "pyszne" zapachy.
Zapach czekolady nie jest sztuczny oraz chemiczny - ja czuję Polską,gorzką czekoladę zarówno w zapachu żelu,jak i mydełka :)




RECENZJA:
Jestem szczęśliwa,że miałam możliwość testowania kosmetyków The Body Shop :)
Jak widzicie na powyższych zdjęciach  zarówno żel,jak i mydełko dobrze się pienią "bardzo,to lubię".
Zapach,jak wspomniałam "Polskiej,gorzkiej czekolady".Nie jest drażniący,ale nie do końca również stał się moim faworytem.Zapach tuż po kąpieli,ulatnia się,a szkoda...Oba produkty dobrze myją ciało,nie uczulając go oraz nie podrażniając.Nie zauważyłam efektu nawilżenia,ale wysuszenia również nie.
Jak dla mnie...Zestaw - przeciętniak.
Moja ocena,to 4/6.

A tymczasem moje dzisiejsze przesyłki :

- W ramach uczestnictwa w Hexx Box : http://www.1001pasji.com/ - ZAPRASZAM!


Od firmy GRASHKA : http://www.grashka.pl/ - ZAPRASZAM!


Otrzymałam do przetestowania następujące produkty :


- Baza pod cienie i do ust!
- Perłowy cień do powiek!
- Wydłużający tusz do rzęs!

TESTY czas zacząć :)

Natomiast od Ani : http://anianawyspach.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!
Otrzymałam rewelacyjną przesyłkę - DZIĘKUJĘ:*


Mam tyle nowości,że nie wiem od czego zacząć :)
Jak myślicie? :):*
DOBRANOC:)

32 komentarze:

  1. A co dostalasnz lush od Ani ?


    Szkoda ze tbs nienpodbil twojego serca no nic bedziemy probowac dalej ;-)


    Dobrej nocy :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam kostkę do masowania "Each Peach" :)

      Dobrej nocy:*

      Usuń
    2. Tego cuda nie znam ;-) swoja droga musze choc raz sobie cos kupic w lush bo do tej pory mialam tylko scrub do ust i maselko do ust ;-) a z kapielowych nic az wstyd ;-)

      Usuń
    3. Scrub,to ust musiał być świetny :)
      Szukam u Nas w Polsce jakiegoś scrubu,ale póki co z marnym skutkiem.

      Usuń
    4. Postaram się znaleźc fajny w lush i wrzuce w marcu do paczuszki :)

      Usuń
  2. Cudowności :) A mi TBS czekoladowy bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ktora serie tbs masz ? Bo oni maja dwie serie czekoladowe ;-)

      Usuń
  3. Super przesyłki :) szczególnie ta pierwsza i ostatnia bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Producent zaleca, aby kostką masować się we dwoje ;)
    "Frankly, they are designed to be used in pairs. (Pairs of people not pairs of bars.)"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak właśnie chciałabym ją wykorzystać :)

      Usuń
  5. nooo ile dobroci, prosze, prosze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż chce się brać kąpiel;) cudnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Hexxboksowania ;-)
    I Lusha widzę... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne paczuszki ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodkie to serduszko do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No paczuszki świetne, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja uważam , że fajny jest TBS ale przegina z cenami;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji wypróbować jeszcze żadnego kosmetyku z TBS :(
    Gratuluję paczuszek! I ja mam taki sam zestaw od Hex. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miłego testowania :)
    zostałaś otagowana :)
    http://cudmiodimalinka.blogspot.com/2013/02/tag-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę,że same wspaniałości otrzymałas:)

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie jak zawsze dużo nowości;) Zapach czekolady <3

    OdpowiedzUsuń
  16. I jakos nowowsc która mi sie podoba :) ile razy wchodze to zawsze cos odkryje ciekawego :)
    http://zwariowana25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mydełko wygląda świetnie :) Serduszko ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko fajne, ale mydełko najbardziej mi się spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Smakowicie wygląda ten zestawik, szkoda że zapach szybko znika.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę takiej ilości kosmetyków :)
    Przy takiej ilości będziesz miała teraz co testować! Czekamy na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam kosmetyki od tbs:-)

    OdpowiedzUsuń