niedziela, 17 lutego 2013

"Pięćdziesiąt twarzy Greya" ;)

Dzień Dobry...
Witam Wam  niedzielnie przedpołudnie,jak Wasze samopoczucie? :)
U mnie odrobinę lepiej...Zawroty głowy lekko ustąpiły - może to zasługa wyspania,gdyż w ten weekend pozwalam sobie na większą dawkę snu,sny mam nadzwyczaj spokojne i przyjemne "czy,to zasługa Greya"?
Przyjmuję również leki,które czuję,że stawiają mnie powoli na nogi...
Pozostały mi tylko do zrobienia badania,mam nadzieję,że wyjdą nie najgorzej.

Obecnie jestem pochłonięta lekturą książki "Pięćdziesiąt twarzy Greya" :p






Uwielbiam ją i już nie mogę się doczekać kiedy zacznę czytać drugą i trzecią część :)

Zamiast RECENZJI napiszę tylko : CZYTAM GREYA - ZARAZ WRACAM :P

Spokojnej niedzieli Drogie Panie :*

33 komentarze:

  1. ja wczoraj skończyłam 1-szą część... i nie mogę doczekać sie2 :) biedna Ana ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba tylko ja jakoś nie szaleję za tym Greyem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. już kolejna osoba z tą książką:) warto ją czytać?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja 50 shade of Gray uważam za najgorszą książke jaką kiedykolwiek mialam w rękach :( ale wiadomo każdy ma inny gust książkowy ;)


    A co do Twoich badań mam nadzieję, że to tylko przemecznie i ewentualnie lekka anemia.Trzymam kciuki za wyniki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przeczytałam wszystkie 3 części, ale jak dla mnie szału ta książka nie robi. Nie mam pojęcia czym się zachwycają te miliony czytelników, jeszcze jakby to miało ciekawą fabułę. Dla mnie porażka na całej linii - brak fabuły, dialogi i z resztą cała książka pisana językiem jak dla dzieci, a opisy scen erotycznych to już w ogóle jakieś pośmiewisko, lepsze są w moich ulubionych romansidłach ;) No i ten ciągły rumieniec Any jest po prostu wkurzający...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam identyczne zdanie na temat tej książki
      i ta "wewnętrzna bogini" brrr...

      Usuń
  6. A mnie irytuje ta ksiazka, chociaz ma ciekawe momenty, nie powiem ze nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak skonczysz greya polecam dotyk crossa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. udanej lektury;) ja jakoś nie miałam okazji czytać jej jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się cały czas zabieram za jej poczytanie, ale zawsze ląduje mi w rękach inna książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam pierwszą i drugą część, ale jakoś nie mogę się za nie zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszyscy sobie chwalą, wreszcie muszę zobaczyć o co takie halo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta książka mnie prześladuje! : ) chyba w końcu muszę ją dorwać

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem przy końcówce drugiej części ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytałam, zamieściłam na swoim blogu recenzję. Nie podoba mi się, nie rozumiem fenomenu. Autorka książki mocno inspirowała się "Zmierzchem" (czego nie kryje) i to aż za mocno...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie doczytałam do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje koleżanki namiętnie czytają tę serię i codziennie słyszę nowe doniesienia co tam się dzieje :) Po ich recenzji stwierdziam, że prawdopodobnie bardzo mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mmusze to wreszcie przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiem, że nikt nie lubi spamu, ale jeśli jest on pożyteczny? Chcę zaprosić Cię do wzięcia u działu w konkursie na moim blogu, sprawdź to i wygraj! http://natolatekswiat.blogspot.com/2013/02/rozdanie-z-wholesale-orderscom-kazdy.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jakoś nie moge się zebrac do przeczytania tego;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego czytania! Ja też muszę wreszcie wziąć się za tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeczytałam całą serię :-) Nie mam zdania. Byłam ciekawa co się wydarzy, ale nie były to wielkie emocje. Niemniej jednak jak nakręcą film, to oczywiście pierwsza będę w kinie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wersji angielskiej jak się nie mylę,film już jest :D

      Usuń
  22. Ta książka atakuje mnie ze wszystkich stron... z ciekawości chyba też przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie czytałam a słyszałam, że dobra książka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie czytałam i jakoś chyba nie mam zamiaru :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeczytałam cała trylogie o Greyu , większego wrażenia na mnie nie zrobiła...

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam dobre opinie o tej książce :)
    I muszę ja przeczytać :)
    Ale niestety nie mogę jej dopaść :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytałam III części. Pierwsza książka zdecydowanie najlepsza- im dalej tym gorzej. Trochę nie rozumiem jej fenomenu , bo w moim przekonaniu np. "Siostrzenica markizy" była o niebo lepsza, a nie zyskała aż takiego rozgłosu ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. Ne czytałam jej, ale wiele o niej dobrego słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń