niedziela, 24 lutego 2013

Moja torebka :)

Dzień Dobry - witam Was w niedzielne popołudnie :*
Jak Wasze samopoczucie w ostatni dzień weekendu?
U mnie?Lepiej o tym nie rozmawiajmy...
Na dzisiaj przygotowałam dla Was post informacyjny :)
Od razu przepraszam za jakość zdjęć,ale w moim mieszkaniu nie ma odpowiedniego miejsca na zrobienie lepszej jakości zdjęć,przez co wyglądają one,jak wyglądają...

Moja torebka :)


Kupiłam ją w sklepie internetowym,dostępnym pod tym adresem : http://www.alejatorebek.pl/ - ZAPRASZAM!
Jest koloru czarnego - mój ulubiony kolor torebek i butów :)
Moja torebka musi byś pojemna,aby pomieścić wszystko co muszę mieć przy sobie a może właściwie mi się tylko wydaje,że te wszystkie rzeczy są mi na prawdę potrzebne :)


Co noszę w swojej torebce? "waży,to na prawdę dużo" :p


Zacznijmy od rzeczy najważniejszych :


- Portfel w,którym trzymam banknoty,zdjęcia bliskich i dużo "nie potrzebnych" papierków.
- Portmonetka w,której trzymam drobne :)


- Telefon - lubię być w kontakcie z bliskimi :)
- Etui z kartami do różnych sklepów :)


- Klucze - bez nich ani rusz.


- Parasol,gdyż pogoda zmienną jest.
- Ekologiczna torba na zakupy - nie przepadam za jednorazówkami.


- Cienkopisy.
- Kalendarz - żebym o niczym nie zapomniała :)


- Kosmetyczka,którą dostałam od Ani : http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM!

Makijaż od podstaw robię w domu,aby nie musieć nosić ze sobą wszystkiego co jest mi potrzebne do jego wykonania - przy sobie mam jedynie :
- puder,gdyż moja cera strasznie się przetłuszcza i szybko zaczyna świecić
- balsam ochronny do ust - pękają mi strasznie
- korektor
- tusz do rzęs
- szczoteczka do rzęs
- lusterko,które dostałam od Pauliny : http://wyspy-bergamuta.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!
- chusteczki higieniczne


- woda toaletowa AVON - City Rush,aby zawsze czuć się świeżo i komfortowo :)
- wiadomo dlaczego :p


- MP3 z ulubionymi utworami
- pendrive
- w portfeliku mam jeszcze 1 gr oraz kasztana,którego dostałam bardzo dawno temu od mamy - na szczęście :*

To by było na tyle...Może nie noszę w swojej torebce skarbów,ale ciężko by mi było obyć się bez tego co mam :) A jak przedstawia się zawartość Waszych torebek?Co nosicie ze sobą na co dzień? :)

POZDRAWIAM:*

28 komentarzy:

  1. Ja jestem przeciwna pokazywaniu na blogach lub youtube zawartości torebki. Złodzieje czyhają..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złodzieje czyhają wszędzie moja Droga - ja do zamożnych nie należę,więc nikt nie miałby co u mnie kraść.

      Usuń
  2. Ziuziu a ja mam takie pytanko co to za model telefonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest,to ALCATEL ONE TOUCH,ale nie powiem Ci jaki dokładnie,bo nie pamiętam :p

      Usuń
  3. Trochę kilogramów nosisz ze sobą :) Ja w swojej muszę się naszukać jak chce coś wyjąć np. klucze. Muszę zrobić w niej porządek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz musisz nam powiedzieć ile kilogramów waży Twoja torebka :) podejrzewam, że taką zawartość można by było wpakować do małej walizki na kółkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, ja też zawsze mam ciężką torebkę i masę rzeczy w niej ;)

    A do zdjęć wystarczy dobry program graficzny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też noszę bardzo dużo w torebce :D :D śliczna ta Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnostwo tego masz;) a i torebka bardzo ladna

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w swojej torebce mogę znaleźć wszystko,dosłownie :D Muszę w najbliższym czasie zrobić tam mały porządek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja kiedys nosilam ze soba nawet srubokret :P od jakiegos casu potrafie sie ograniczyc do minimum ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W mojej torbie jest mnóstwo różnych niepotrzebnych rezczy;P Nawet jak w niej posprzątam to za chwilę i tak jest to samo;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawartość mojej torby jest bardzo podobna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kobietko, musisz mieć niezłe bicepsy hehe, takie ciężary nosić :P

    OdpowiedzUsuń
  13. torebka kobiety to studnia bez dna ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. o mamo ile tego nosisz;)
    u mnie oprócz portfela,wazeliny do ust,notesu,i bibułek matujących,nie uświadczysz niczego innego;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę tego tam masz ;) ale muszę przyznać, że wszystko niezbędne! :) moja zawartość jest podobna :) kto wie..może kilka rzeczy bym dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dosyć podobną mamy zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Łooo nieźle wypakowana torba:D Myślałam, że mnie nikt nie przebije pod tym względem:)

    P.S. Zapraszam do zabawy w Liebster Award;)
    http://szarakreska.blogspot.com/2013/02/tag-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie to samo :) czasem uda się też w niej znaleźć smycz mojego psiaka, cyfrówkę... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. czy tylko ja nie mam miliona rzeczy w swojej torebce? xD

    OdpowiedzUsuń
  20. hoho:D pokaźnie:D ale jakby nie patrzeć wszystko się może przydać:D

    OdpowiedzUsuń
  21. O mamo, faktycznie masz tego wszystkiego sporo :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo imponująca zawartość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Osz! Imponujące! Ja z reguły wole małe torebki... Mam w niej dosłownie portfel, dwa telefony i iPoda... no i pomadki ochronne i pendrive... wsio... hehe... kwestia przyzwyczajenia ^^"?

    OdpowiedzUsuń