środa, 9 stycznia 2013

WISHLIST - styczeń 2013 :)

Dobry Wieczór :)
Jak Wam minął dzień?Ja niedawno wróciłam z pracy,wykąpałam się i mam chwilę czasu,aby poprzeglądać Wasze blogi oraz zostawić kilka słów po swoich odwiedzinach :)
Na dzisiaj nie przygotowałam żadnej recenzji,ale WISHLIST - styczeń 2013 :)
Przeglądając Wasze blogi zauważyłam,że styczeń jest miesiącem intensywnych zakupów :)
Ja w styczniu będę musiała oszczędzać,gdyż wypłata za grudzień przyszła mi skromna - może w przyszłym miesiącu coś sobie kupię :)
Tymczasem oto,co przykuło moją uwagę w ostatnim czasie :


- Sklep internetowy Pull&Bear : KLIK!!!

* KOSZULKA


* KOSZULKA



* Bielizna - kilka par bawełnianych fig!



- ROSSMANN

* Wellness&Beauty : żel pod prysznic mandarynka&jogurt!


* Wellness&Beauty : masło do ciała mandarynka&jogurt!


- Sklep internetowy Missiu : KLIK!!!

* Bransoletka : SERCE!

- Sklep internetowy Lilou : KLIK!!!

* Bransoletka : SERCE z napisem Paweł :* - koniecznie na szarym sznureczku :)



* Kolczyki - najlepiej sztyfty - CZARNE!


* Herbata na trawienie!


Mam jeszcze kilka "marzeń",ale na chwilę obecną nie jestem w stanie ich podać :p

A czy Wy macie już swoją WISHLIST? :)
DOBRANOC:*

P.S Zapraszam Was również na ROZDANIE organizowane przez KRAINA KOBIET - WOMAN LAND:
http://womanland.blogspot.com/2013/01/noworoczne-rozdanie.html - ZAPRASZAM :)



26 komentarzy:

  1. A jakże mam i co najgorsze ciągle ją rozbudowuje :) ale niech ja polecę do PL to sie obkupię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie możesz kupić podobne kolczyki :)

    ja jestem właścicielką 2 bransoletek Missiu z motylkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzki strasznie mi się podobają :)
    Sama bym takie chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tworzę WishListę ale na cały rok..I odkładam do skarbonki kasę na te wishowe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no no same cudeńka wypatrzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. druga koszulka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do siebie konkurs, w którym są do wygrania bony do sklepu Merg:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bransoletka z serduszkiem jest śliczna :) Tylko imię na Jarek zmieniłabym (mój Mąż) No to życzę spełnienia wishlisty =]

    OdpowiedzUsuń
  9. To masło mandarynkowe też musi być moje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mandarynkowy żel muszę kupić!:) nawet nie wiedziałam, że zrobili taki zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenia się spełniają ;-) Uważaj więc na marzenia :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taka bransoletkę tyle, że czerwoną :)
    Ja w tym roku mam totalnie inny cel - mianowicie jestem totalnym maniakiem ubraniowym i chomikuje wszystko co ładne :)
    Postanowiłam u siebie zrobić mini "pchli targ" i wysprzedać większość moich ubraniowych skarbów :) Tak więc na dniach zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :)

    Pisałaś, że chcesz dla mamy wodę Treselle :) nie mam konkretnej listy co bym chciała, co mi wpadnie w oko po prostu :) przeważnie zwracam uwagę na kosmetyki do włosów, do kąpieli, perfumy, pomadki do ust, ogólnie kolorówka, książki etc. Może najpierw prześlij listę co masz na wymianę, a potem poproszę o zdjęcia produktów, które mnie u ciebie zainteresowały :)

    Pozdrawiam,
    Immenseness

    Ps. Nie wiem czemu ale jak wysyłam do ciebie maila, zaraz dostaję info zwrotną, że nie mogę do ciebie wysłać wiadmości :/ dlatego tutaj piszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Serduszkowe bransoletki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam Lilou z grawerem P. czyli pierwsza litera imienia mojego mężczyzny :D uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja moją liste ciągle tworzę;;)
    Bransoletka <3

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja myślałam,że Ty kupiłaś te wszystkie cuda na początku,ale tak to jest gdy się najpierw ogląda a potem czyta mi się figi w babeczki podobają :O) a lilou dlaczego na szarym sznureczku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo uwielbiam szary w każdej postaci :)

      Usuń
  18. Ja mam taką listę, ale póki co to w głowie, pamiętam, myślę, marzę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. moja chyba ciągnęła by się w nieskończoność

    OdpowiedzUsuń
  20. ta bransoletka z serduszkami wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Figi z muffinkami są boskie :)

    OdpowiedzUsuń