sobota, 12 stycznia 2013

Trzecie URODZINY Zuzi :*

Dobry Wieczór.
Od wczoraj jestem w domu - jestem szczęśliwa "omijając fakt,że śnieg pada jak szalony".
Niedawno wróciliśmy z URODZIN mojej chrześnicy Zuzi - to jej dzień dlatego również ten post będzie poświęcony mojej małej Księżniczce,którą Kocham najmocniej,jak tylko potrafię :*

ZUZIU - może jeszcze teraz tego nie zrozumie,ale...Wiem,że na swój sposób wie,że wszyscy nie tylko dzisiaj,ale każdego dnia życzą jej wszystkiego co najlepsze :):*

A oto krótka relacja z dzisiejszego dnia :



TORT wykonany przez moją mamę :*










A jutro...Jutro będzie ważny dla mnie dzień : spotkam się z kamerzystą / fotografem,który będzie prowadził relację z Naszego ślubu oraz wesela - mam nadzieję,że podpiszemy umowę i będę już spokojna :)

Na dobry koniec dzisiejszego dnia przesyłam Wam wraz z pozdrowieniami piosenkę,która wpadła mi w ucho :):*


Kelly Clarkson - Catch My Breath


19 komentarzy:

  1. zapraszam na rozdanie do mnie :) http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta Twoja księżniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodkie :))
    Torcik widzę też super :))

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tort jest po prostu rewelacyjny :D! Właśnie sobie odpaliłam piosenkę - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I od nas Wszystkiego Najlepszego Zuziu ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. taki torcik to i ja bym zjadla :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tą piosenkę! ale miała cudny torcik :) powodzenia z fotografem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no skąd ja to znam.. księżniczki na torcie widzę, że u każdej takiej damy muszą być :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny torcik dla księżniczki ;)
    I udanej rozmowy z tymi panami, zazdroszczę xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale rewelacyjny tort! Jakbym kiedyś taki dostała, byłabym w niebowzięta:))

    OdpowiedzUsuń
  11. To udanych rozmów.:) Torcik rzeczywiście super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe a ja myślałam, że to urodziny bloga :P

    Śliczny torcik!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkiego najlepszego Zuziu :)

    OdpowiedzUsuń