niedziela, 20 stycznia 2013

TAG : Ile warta jest moja twarz?

Dzień Dobry :)
Leniwa niedziela,nie tyle leniwa co senna...
Dzisiejszego dnia leniuchuję :p Śpię,czytam GLAMOUR i przychodzę do Was :)
W związku z licznymi publikacjami TAG'u : Ile warta jest moja twarz - postanowiłam i ja zrobić takie podsumowanie kosztu zawartości mojej kosmetyczki.
Zacznijmy więc...

TAG : Ile warta jest moja twarz?


Postanowiłam podliczyć koszt tylko tych kosmetyków,których aktualnie używam poza nimi mam jeszcze dwie paletki SLEEK'a,które "chomikuję" i jeszcze trochę tzw."zapasów" :)

1.  DOUGLAS - paletka sześciu cieni w odcieniach szarości! 49,00 zł
2. INGLOT - cień do powiek 502! 10,00 zł
3. MAX FACTOR - LASTING PERFORMANCE - 106 - podkład! 50,00 zł
4. MAX FACTOR - SMOOTH EFFECT - 55 - podkład! 40,00 zł
5. MANHATTAN - CLEARFACE - 76 - puder! 22,00 zł
6. VIPERA COSMETICS - MED CLUB - pomadka ochronna! 5,00 zł
7. ORIFLAME - WONDER LASH - tusz do rzęs! 26,00 zł
8.  ESSENCE - pędzelek do aplikacji cieni! 6,00 zł
9. LOREAL - CARESSE - pomadka do ust! 45,00 zł
10. FLOS LEK - ANTI ACNE - korektor! 11,00 zł

PODSUMOWUJĄC :
- 264,00 zł  !!!

Ojjj...Odrobinę się tego uzbierało,ale zważając na fakt,że niektórych produktów nie kupuje się często nie jestem zaskoczona :) A ile warta jest Wasza twarz Drogie Panie ? :)

16 komentarzy:

  1. No wiadomo- podklad najdrozszy. ja wole nawet nie liczyc :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Stawiam bardziej na pielęgnację niż makijaż, więc kosmetyki pielęgnacyjne są z wyższej półki niż makijaż. Moim zdaniem lepiej wyleczyć skórę np. aptecznym kremem niż zakrywać niedoskonałości nawet najlepszym (a często to oznacza również najdroższym) podkładem.
    Pozdrawiam Cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. moja zero bo jak na razie nie używam takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o widzę tusz z ori ;) całkiem ciekawą ma szczoteczkę - widziałam u koleżanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten tusz do rzęs ;P
    Nie tak dużo ci wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również pospisuje się pod tuszem , bardzo go lubię : ) Myślę że to całkiem rozsądna kwota bo wiadomo nie kupujemy wszystkiego co kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest tak strasznie :) Niektórym wychodziło koło tysiaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też robiłam ten tag :) Całkiem rozsądna kwota Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten tusz <3 :) nie rozstaje się z nim ani na chwilę.:D

    OdpowiedzUsuń
  10. przyzwoicie, u mnie podejrzewam, że też podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie o wiele mniej, szacuję ok. 150 zł, bo nie uzywam wielu kosmetyków; korektor, lekki podkład, tusz, pomadka i czasami róż do policzków ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja swoją jak podliczyłam to żałuję:D

    OdpowiedzUsuń