wtorek, 8 stycznia 2013

Sklep z odzieżą : Japan Style 24!

Dobry Wieczór :)
Drogie Panie piszę do Was,aby polecić Wam sklep internetowy Japan Style -  ZAPRASZAM!

Sklep internetowy z nietuzinkową odzieżą Japan Style zajmuje się produkcją,importem oraz sprzedażą najmodniejszych wzorów odzieży.
Potrafią zaspokoić potrzeby wszystkich - poszukujących czegoś nowego,niestandardowego,podkreślającego niesamowitą osobowość.
Kompleksowo przeprowadzają klienta przez cały proces zamówienia,dostarczając odpowiedni towar nawet w niecałą dobę na terenie całego kraju.
Firma dąży do zapewniania klientowi towaru w szerokiej gamie modelowej,w bardzo niskich cenach i przy zachowaniu wysokiej jakości :)

ASORTYMENT SKLEPU :
- Bielizna
- Bluzy,bluzki
- Dresy
- Odzież męska
- Odzież wierzchnia
- Spodnie,leginsy
- Suknie i sukienki
- Swetry
- Torebki
- TUNIKI - ZAPRASZAM!
- Pozostałe

Firma Japan Style 24 - ma swoje szwalnie,gdzie dbają o jakość towarów !!!


33,19 zł -> 31,53 zł


39,91 zł


61,99 zł

Sklep z odzieżą : Japan Style 24 posiada również OFERTĘ DLA BLOGUJĄCYCH : KLIK!!!

Dzięki współpracy z tym właśnie sklepem możecie wesprzeć stypendia dla dzieci z Rodzinnego Domu Dziecka w Toruniu - za każdy napisany post sklep przekazuje na rzecz Domu Dziecka 10 zł !!!

Inne wynagrodzenia dla współpracujących ze sklepem Japan Style 24 :
- 30% rabatu lub bon o wartości 20 zł na zakupy w sklepie Japan Style 24
- torebki w cenie 50% niższej
- PREZENT - niespodzianka od sklepu Japan Style 24
- darmowa przesyłka zamówionych towarów

ZAPRASZAM Was również do zapoznania się z nową kolekcją ZIMA 2012 - 2013 : KLIK!!!


Dzisiaj otrzymałam przesyłkę od Maliny : http://testykosmetyczne.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!

Jako członkini "Malinowego Klubu" - TESTUJĘ Z MALINĄ :)




Co będę TESTOWAŁA :
- TOŁPA - DERMO BODY - S.O.S - krem - opatrunek regenerujący!
- ROSSMANN - RIVAL DE LOOP - maseczka odświeżająca - zielone jabłuszko!

DZIĘKUJĘ również za pocztówkę oraz pozostawione na niej ciepłe słowa :)

17 komentarzy:

  1. Lubię te japońskie sklepy, mają mega odzież i strasznie mi się podoba :) kiedyś się miałam nawet pokusić tam o zakupy i ciągle się zabrać za to nie mogę :)
    gratuluję przesyłki, udanego testowania .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania!:))) Jesteśmy razem w Klubie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię tych 'japońskich' ciuchów
    strasznie niska jakość :( przejechałam się nie raz...
    nigdy więcej... brrrr

    OdpowiedzUsuń
  5. Odziez wygląda ładnie na zdjęciach ,ale słyszałam różne komentarze negatywne co do jej jakości;)

    OdpowiedzUsuń
  6. odzież japońska jakoś mnie nie przekonuje, choć na zdjęciach wszystko tak ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny jest ten sklep ;D
    fajna paczuszka; 0

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś tam zamówiłam raz...i nigdy więcej. Ciuchy pomimo, iż na zdjęciach wyglądają na luźne w rzeczywistości są malutkie, nawet w rozmiarach XL, to do tego jakość jest kiepska. Wyleczyłam się z japońskiej odzieży na zawsze.
    Do mnie też już dotarł kosmetyk od Maliny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciuchy faktycznie jak na lalki ale od tego gorsza jest jakość,już nawet moje ścierki do mycia podłogi są z lepszego materiału.

      Usuń
  9. Nie lubię tego sklepu i nigdy nie polecę,mają tak tandetne produkty,że gorzej się nie da. A ja o mailinie pierwsze słyszę a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam "MALINOWY KLUB" - warto się zapisać :)

      Usuń
  10. tołpowe cudo testujesz :***

    ______________

    POZDRAWIAM
    Kadik Babik

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś u mnie nominowana do Liebster Blog! Zapraszam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozdrawiam Malinową Klubowiczkę :) Obserwuję z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje współpracy, a na maseczkę chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń