czwartek, 3 stycznia 2013

Shopping :)

Dzień Dobry.
Wyspałyście się?
Bo ja pomimo iż mam do pracy dopiero na godz.14,wstała już o godz.7 i nie mogę spać :)
Czy Wy również tak macie,że kiedy możecie sobie pospać,budzicie się wcześnie a kiedy musicie wcześnie wstać,to wtedy chce Wam się spać? :p Ja mam tak bardzo często...


Tuż po powrocie z rodzinnych Starachowic,w skrzynce pocztowej czekało na mnie awizo :)
Na pocztę wysłałam mojego "M",który przyniósł mi paczkę - niespodziankę od mojej Kochanej Ani:
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)
Oto co Ania mi przysłała :


Misia TVN'u oraz śliczny srebrny naszyjnik,który będzie moim talizmanem na szczęście :)
Aniu - DZIĘKUJĘ:*

Wczoraj po wizycie u dermatologa wybrałam się na małe zakupy,korzystając z wyprzedaży nabyłam nową koszulkę oraz spodnie :)


Koszulka - C&A - 27,90 -> 17,90 zł
Spodnie - C&A - 89,90 -> 34,90 zł

Kupiłam również coś dla Ani,ale to zostanie moją słodką tajemnicą :)
Spokojnego dnia Wam życzę,ja uciekam zająć się odrobinę sobą "SPA" :*

28 komentarzy:

  1. Urocze spodnie, chyba zajdę do C&A

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie t-shirty :-) I taki krój spodni :-)
    Cieszę się,że wszystko Ci się podoba :* I coś Ty znowu wymyśliła? Chyba w weekend wybiorę się na zakupy, Box sam sie nie skompletuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śpij moja piękna żebyś się wyspała :)
    Świetny misio :D i zakupy mam nadzieję udane :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny misio:*
    i zakupy udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Misie TVN są zawsze słodkie i śliczne:) Widzę,że trafiłaś na fajną promocję w C&A :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że ustrzeliłaś niezłą okazję :) A miś jest uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne spodnie podobają mi się:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszulka i spodnie, do tego super cena :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne ciuszki kupiłaś a miś TVN jest boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. T-shirt świetny!
    Obserwuję,
    zapraszam na:
    big-bam-boom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. SZał zakupowy nadal trwa :)
    Hmmm...musimy się kiedyś spotkac w Starachowicach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten zakupowo - prezentowy czas jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale tanio kupiłaś rzeczy w C&A :)
    A ja co roku zamawiam sobie misia z Allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spodnie idealne! takich szukam <3
    była ostatnia przeceniona para czy więcej? :)
    i mogłabyś pokazać na sobie? :)

    co do spania to różnie, raczej jestem śpiochem i zawsze długo spie. ale mam za to tak że chce mi się spać a jak się położe to kręce się z boku na bok i nie mogę zasnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W C&A są obecnie duże wyprzedaże - spodni był cały wieszak - także masz szansę na udane zakupy :)

      Usuń
  15. ja z timotei najbardziej lubie ten
    http://lamodadebelleza.blogspot.co.uk/2012/05/timotei-shampoo-for-blond-hair.html :)

    OdpowiedzUsuń
  16. aj jakie piękne spodnie! i ta cena, skusiłaś mnie ;P a miso jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hej :) miło tu :P
    widzę, że interesujesz się modą, serdecznie zapraszam na mój blog, co prawda ruszył niedawno, ale jest wart, aby na niego zerknąć. :) będzie mi miło, jeśli zdecydujesz się go śledzić :P

    pozdrawiam :*

    eMfashion-

    http://miladyem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zakupy :) Misio wymiata :)

    OdpowiedzUsuń