poniedziałek, 21 stycznia 2013

RECENZJA - TOŁPA - S.O.S - KREM OPATRUNEK REGENERUJĄCY! + PACZKA!

Witam.
PONIEDZIAŁEK - rozpoczęłam z uśmiechem na twarzy :)
Dlaczego?Dostałam oczekiwaną paczkę od mojej Kochanej Ani :
http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM :)
Odwiedziłam również dentystę w celu przeglądu mojej jamy ustnej,skończyło się na leczeniu jednego zęba i póki co mam już spokój :) Pomyślałam sobie,że wraz z postanowieniem noworocznym chcę wziąć się za siebie :
- badania profilaktyczne oraz wizyta u ginekologa jeszcze przede mną.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach udziału w Malinowym Klubie :)


TOŁPA - S.O.S - KREM OPATRUNEK REGENERUJĄCY! 250 ml / ok.45,00 zł


Tworzy na skórze ochronny opatrunek,silnie odżywia i regeneruje suchą skórę.
Łagodzi podrażnienia i przywraca komfort.
Eliminuje suchość,szorstkość i uczucie ściągnięcia,zapobiega łuszczeniu.
Nawilża i ogranicza utratę wody z naskórka o 41%.
Odbudowuje barierę ochronną,uelastycznia i wygładza skórę.
Przywraca jej zdrowy koloryt.Chroni przed przedwczesnym starzeniem i przeciwdziała wiotczeniu.
Pozostawia delikatny film,nie obciąża skóry i dobrze się wchłania.

0%
- alergenów
- sztucznych barwników
- PEG-ów
- silikonów
- oleju parafinowego
- konserwantów

TAK
- naturalny kolor
- roślinne składniki roślinne
- fizjologiczne pH
- opakowanie bezpieczne dla środowiska - poddawane recyklingowi


RECENZJA:
Na początku chcę podziękować MALINIE za możliwość przetestowania tego produktu.
Dla mojej suchej,szorstkiej skóry stał się on ukojeniem.
Produkt bardzo ładnie pachnie,dobrze rozprowadza się na skórze,pozostawiając na niej delikatny film.
Przy regularnym stosowaniu skóra staje się aksamitna w dotyku i nie przesusza się!
TOŁPA nie uczula oraz nie podrażnia skóry.Jest bardzo wydajny!
Moja ocena,to 6/6.

A oto moja paczka od Ani : http://www.mellody-w-kolorze.com/ - ZAPRASZAM!


Aniu - DZIĘKUJĘ :* Wszystko jest wspaniałe :)


21 komentarzy:

  1. Wreszcie doczekałaś się czegoś z DM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo,TAK :D Nawet nie wiesz jak się cieszę :)

      Usuń
  2. Twoje ukochane kapsułki z Gala ;D Bioderma kochana :) a kosmetyki z Balnea mają takie piękne opakowania mmm powiedzjak pachną chociaż :) wszystko fajne dopełnione świetną świecą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem,czy ukochane...Nie służą mi za bardzo także będę musiała je komuś podarować.

      Usuń
  3. Gratuluję:)

    świetna ta paczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile cudowności w przesyłce! :) O Tołpie dużo się naczytałam, ale najpierw muszę wykorzystać swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, powinnam się wybrać do dentysty... Ajajaj! A ten krem interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała paczka!
    Co do tołpy, musze w końcu sama coś wypróbować! Tyle się już naczytałam pozytywnych opinii!

    Pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu!

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda na to, że jedne kosmetyki z tołpy są dobre a inne wręcz odwrotnie... u nas na blogu znajdziesz recenzję kremu antycellulitowego z tołpy i nie był najlpszy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj na zimę i ja bym chętnie taki kremik przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam dotąd dwa kremy Tołpy, oba b. dobre :)

    Może masz ochotę odpowiedzieć na TAG? zostałaś wyróżniona
    http://szminkawszpilkach.blogspot.com/2013/01/tag-wszechstronnie-to-co-lubie-i-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo dla Pauli:)
    Zuzia, zostałaś otagowana, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej :) opatrunku zazdraszczam :) i zapraszam do mnie bo zostałaś otagowana :) http://wyspy-bergamuta.blogspot.co.uk/2013/01/the-versatille-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń