wtorek, 1 stycznia 2013

RECENZJA - ORIGINAL SOURCE - PŁYN DO KĄPIELI - CHOCOLATE&MINT!

Dzień Dobry :)
Witam Was Drogie Panie już w roku 2013 - mam nadzieję,że dla mnie,ale również dla Was ten rok przyniesie wiele szczęścia :* Ja jestem już szczęśliwa - po udanym SYLWESTRZE - rano obudziły mnie promienie słoneczne zaglądające przez okno :) Czy u Was STYCZEŃ rozpoczął się słonecznie ? :)
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od Ani :
http://mellody-w-kolorze.blogspot.com/ - ZAPRASZAM :)

ORIGINAL SOURCE - PŁYN DO KĄPIELI - CHOCOLATE&MINT! 500 ml / 9,99 zł


Zapomnij o nudzie w kąpieli i odpręż się z płynem do kąpieli Original Source Chocolate&Mint.
Intensywna słodycz czekolady wraz z orzeźwiającą miętą błyskawicznie odbudują w Tobie chęć do życia.
Możesz sobie na,to pozwolić bez strachu o nadmiar kalorii - ta czekolada nie tuczy.
Zaakceptuj lub odrzuć,Ty decydujesz.

SKŁADNIKI:
 Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, PEG/PPG-120/10 Triethylopropane Trioleate, Mentha Piperita Leaf Extract, Theobroma Cacao Seed Extract, Lactic Acid, Glycerin, Sodium Benzoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Ethylhextl Methoxycinnamate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, CI 61570, CI 19140, CI 16225, CI 16035.

RECENZJA:
Jak dla mnie - prawdziwej fanki wszelkich żeli pod prysznic i płynów do kąpieli - stwierdzam,że płyn ten jest typowym średniakiem.Dlaczego?Pomimo iż płyn bardzo ładnie pachnie,ma oryginalne opakowanie,nie uczula i nie podrażnia,nie zmienia,to jednak faktu,że do jednej kąpieli potrzebna jest duża dawka płynu,aby uzyskać "tyle o ile" piany.Przez,to płyn nie należy do tych wydajnych.Po kąpieli w nim nie odczułam również odprężenia,które obiecuje producent.Zapowiadało się całkiem sympatycznie a wyszło,jak zawsze.
Moja ocena,to 2/6.

A jakie jest Wasze zdanie na temat produktów Original Source? :)


26 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś żel pod prysznic z tej firmy,owszem ładnie pachniał,jednak był mało wydajny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za żelami OS, a na kąpiele niestety wiecznie mi czasu brak :( W tym roku postaram się znaleźć więcej czasu dla siebie :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ukochane płyny do kąpieli :) Piany moim zdaniem dają dużo jednak na krótko ale kocham ten zapach i za każdym razem mam ochotę je zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie lubie produktow OS, poza pieknymi zapachami nie wnosza nic do mojego rytualu kapieli :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że będzie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze gdy widzę w sklepie ten żel to go wącham ;-)
    Ale nikomu innemu się on nie podoba ; o

    Mam pytanie odnoście Twojego szablonu.
    Sama go zrobiłaś? ;> ( jak? )

    OdpowiedzUsuń
  7. W Lublinie również piękne słoneczko! :) Płyn kusi z pewnością zapachem, ale ta wydajność...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie przekonuje mnie ta firma xD witaj w 2013 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też świetne słoneczko .wydaje mi się że jest kwiecień :P

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję i nazwajem :)

    http://canswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. musi pięknie pachnąć, udanego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć.;)
    Na moim blogu czeka nominacja dla Ciebie.;)
    Tak, więc wpadnij do mnie i zapoznaj się ze szczegółami.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam, ale przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam identyczny płyn ale używam go jako żelu pod prysznic ;) Lepiej się sprawdza niż do kąpieli, ale również uważam go za średniaka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wygląda. Może kiedyś przetestuje.
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja testowałam płyn do kąpieli i żel pod prysznic Mango & Macadamia. Polecam, bo pachnie rewelacyjnie. Używam regularnie, na zmiany z innymi, by mi się za szybko nie znudził :) A tego z przyjemnością spróbuję przy najbliższej okazji.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam zupełnie. Podoba mi się design:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach podoba mi sie bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  19. no niestety os sa malo wydaje :(

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi ten kosmetyk bardzo podpasował ):

    OdpowiedzUsuń