niedziela, 13 stycznia 2013

RECENZJA - NIVEA - ŻEL DO MYCIA TWARZY - CERA MIESZANA I TŁUSTA!

Witam :)
Czy u Was również zima zwariowała a śnieg pada bez końca?
Bo u mnie w Starachowicach jest czyste zimowe szaleństwo - jak ja nie lubię zimy :-(
Dzisiejszy dzień spędziłam w rodzinnym gronie - obiad ugotowany przez mamę,był tak pyszny,że moje odchudzanie - jest w statusie "zaraz wracam",popołudnie spędziłam zaś z Gosią :
http://margaritkaaa.blogspot.com/ - przy kawie,pizzy oraz zakupach "dostałam pieniążki od mamy,więc mogłam na chwilę odpłynąć" - DZIĘKUJĘ mamo :*
Nie było,to jednak zakupowe szaleństwo,gdyż mój zdrowy rozsądek wiedział kiedy powiedzieć STOP i zostawić trochę "grosza" na później :)










- PEPCO - koszulka! 14,99 zł
- DROGERIA NATURA - ESSENCE - ozdoby do paznokci! 5,99 zł
- DROGERIA NATURA - NIVEA - aktywna maseczka oczyszczająca! 3,19 zł
- DROGERIA NATURA - ZIAJA - maseczka regenerująca! 1,29 zł
- HOUSE - kolczyki! 9,99 zł

Gosia - DZIĘKUJĘ - za dzisiejsze spotkanie:*

Na dzisiaj przygotowałam dla Was również recenzję produktu,który jest dla mnie małym odkryciem - a przecież,to jedynie NIVEA :p

NIVEA - ŻEL DO MYCIA TWARZY - CERA MIESZANA I TŁUSTA! 150 ml / 9,99 zł





NIVEA AQUA EFFECT ŻEL DO MYCIA TWARZY wzbogacony w algi oceaniczne i Hydra IQ :
- peelingujące mikrogranulki głęboko oczyszczają pory,aby eliminować i zapobiegać niedoskonałościom
- oczyszczająca formuła usuwa nadmiar sebum zapobiegając błyszczeniu się twarzy
- zapewnia optymalny poziom nawilżenia
- formuła z algami oceanicznymi ożywia skórę

Zobacz i poczuj czystą oraz matową skórę!
Skóra jest głęboko oczyszczona i matowa,wygląda zdrowo i pięknie.
Przebadany dermatologicznie!





RECENZJA:
Przyznam się szczerze,że nigdy wcześniej nie używałam żeli do mycia twarzy od NIVEA,ale kiedy Ania :
http://www.mellody-w-kolorze.com/ - przysłała mi ten,nie omieszkałam go przetestować.
Jestem mile zaskoczona.Żel nie tylko przyjemnie pachnie,ma delikatną - przyjazną dla cery formułę " nie uczula i nie podrażnia",to jeszcze dobrze myje i pielęgnuje cerę,pozostawiając ją czystą i matową przez dłuższą część dnia.Myślę,że powrócę do niego ponownie,również dlatego,że mam kłopot z nadmiernym błyszczeniem się cery a ten żel pomaga mi to zwalczać :)
Moja ocena,to 6/6.

A czy Wy polecacie kosmetyki do pielęgnacji cery z NIVEA?
Jakie są Wasze doświadczenia?

18 komentarzy:

  1. podobają mi się kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wychodzi na to,że w końcu się poznamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super mama :) a że tak niedyskretnie spytam jaki rozmiar nosisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze co do zimy oddaj mi zime a ja Ci dam wiosnę

      Usuń
  4. I u mnie zima daje się we znaki niestety :( ach mogłaby być już wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak najbardziej polecam nivea !!!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że przeciwdziała błyszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja rczej preferuje żel z AVON-u

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się rozejrzeć za tym żelem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też za zimą nie przepadam, ale jeśli już musi być to wolę kiedy jest właśnie taka, pelna śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować ten żel już wiele dobrego o nim słyszałam ale na chwilę obecną postanowiłam zakupić ten osławiony z BeBeauty :) dziękuję słońce za wczorajsze spotkanie kocham :****

    OdpowiedzUsuń
  11. Nivea to tak średnio, ostatnio polubiłam żel do mycia cery suchej i wrażliwej.

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam kiedyś Nivea i powiem, że moim zdaniem był przeciętniakiem, ale widzę, że jest teraz nowa buteleczka, może i nowy skład :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na maseczkę Nivea :)Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam aktualnie ten żel i nie jest zły ;) właśnie zamierza napisać o nim recenzję więc wpadnijcie jeśli chcecie znać moją opinię również : www.cruel-opinion.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń