sobota, 5 stycznia 2013

RECENZJA - MARION SPA - EKSKLUZYWNE TRIO DO DŁONI!

Witam.
Dzisiejszego ranka nie powitały mnie promienie słoneczne wpadające przez okno sypialni...
Powitał mnie ponury,deszczowy dzień - nie zasmucił mnie jednak,gdyż wybieramy się dzisiaj z moim "M" na randkę - chociaż ten aspekt przywołuje uśmiech na mojej twarzy.Po randce zaś wybieram się do kina - sama - gdyż film na,który się wybieram nie interesuje ani odrobinę mojego "M" - faceci :p

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od firmy MARION : http://www.marionkosmetyki.pl/ - ZAPRASZAM!


MARION SPA - EKSKLUZYWNE TRIO DO DŁONI! 3 ml - 5 ml - 2 ml / ok.3,00 zł


1. DELIKATNY PEELING :

- usuwa martwe komórki naskórka
- ułatwia wnikanie substancji aktywnych w głębsze warstwy skóry
- pozostawia skórę jedwabiście gładką



SPOSÓB UŻYCIA "ETAP I" :
Na suchą lub wilgotną skórę dłoni nanieść peeling,kolistymi ruchami wykonać delikatny masaż.Spłukać obficie wodą,osuszyć.

2.PIELĘGNUJĄCA KĄPIEL :

- dogłębnie zmiękcza zrogowaciały naskórek,przygotowując skórę do przyjęcia substancji aktywnych zawartych w kremowej masce

Zawiera OLEJ ARGANOWY,który :
- sprawia,że skóra staje się delikatna
- głęboko i skutecznie nawilża
- odżywia i wygładza



SPOSÓB UŻYCIA "ETAP II" :
Zawartość saszetki z kąpielą pielęgnującą wymieszać z 0,5 litra ciepłej wody.Wymieszać ręką.Zanurzyć dłonie i trzymać w kąpieli przez 5 minut.Delikatnie osuszyć dłonie ręcznikiem.

3.KREMOWA MASKA :

- tworzy na skórze delikatny film zabezpieczający naskórek przed nadmiernym wysuszeniem i podrażnieniem

Zawiera OLEJ ARGANOWY i witaminy E,A i F,które :
- pomagają zlikwidować szorstkość skóry oraz utrzymać jej prawidłową wilgotność
- nadają skórze miękkość i elastyczność
- chronią przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych

Dodatkowo formuła została wzbogacona o hydrolizat kreatyny,olej z oliwek i alantoinę,które :
- regenerują strukturę uszkodzonej płytki paznokciowej
- działają nawilżająco i odmładzająco
- przyśpieszają proces odnowy naskórka oraz łagodzą podrażnienia



SPOSÓB UŻYCIA "ETAP III" :
Na dokładnie oczyszczoną skórę dłoni nałożyć kremową maskę.Pozostawić do wchłonięcia.

RECENZJA:
Coś wspaniałego :) Po użyciu "EKSKLUZYWNEGO TRIO DO DŁONI" - moje dłonie stały się miękkie,delikatne w dotyku i pachnące.Niby trzy saszetki a potrafią zdziałać cuda.
Nie dość,że skuteczne,to jeszcze ślicznie pachną.Cóż się będę rozpisywać - polecam zakupić i wypróbować na własnej skórze :)
Moja ocena,to 6/6.

A oto film na,który się dzisiaj wybieram :


Czy któraś z Was go oglądała ? :)
Pozdrawiam.

24 komentarze:

  1. oj faktycznie eksluzywne trio :) ja oglądne ten film w domu dzis :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią kupię jeśli spotkam w sklepie, bo do tej pory nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba też wybiorę sie dziś na ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kupić. Miałam kurację oraz maseczkę do włosów z olejkiem arganowym i uwielbiam ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna blogerka kusi tym trio - ja tez sobie kupię a co tam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie widziałam tych saszetek, w sumie ostatnio mało chodzę po sklepach :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy bardzo produkt. Muszę sprawdzić jak to działa, bo ostatnio moje dłonie odmawiają mi posłuszeństwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://ilovemyplussize.blogspot.com/2013/01/niu-jer-d-niu-jer-d-prywata-rozdanie.html zapraszam!!!!


    O filmie słyszałam kiepskie opinie

    OdpowiedzUsuń
  9. no, no, coś dla mnie, już mnie skusiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo kusząco wygląda:) Ja dopiero się wybieram na ten film:)

    http://z-kazdym-dniem-piekniejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam, ale bardzo mnie ciekawi:)
    Pozdrawiam Koleżankę z Malinowego Klubu i dołączam się do grona obserwatorów - postaram się zaglądać tutaj częściej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie brzmi :) opowiedz jak film bo ja się miałam wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kosmetyki tego typu. A film sama chętnie bym pooglądała ;p
    Czekam na relacje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do pielęgnacji będę miała pomocników kolorówkę miałam na wykończeniu więc dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny - film - REWELACYJNY - chętnie obejrzałabym go jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze wyprobowac to trio :-) a tymczasem opowiadaj jak film?

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę się rozejrzeć za tym trio ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś oTAGowana - http://rainbow-above-me.blogspot.com/2013/01/its-only-picture-tag.html :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Daj znac czy warto sie wybrac na ten film;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe to trio :D pewno raj dla dloni :)
    o ja tez bardzo chce zobaczyc ten film :)
    co o nim myslisz ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie oglądałam, ale bardzo mnie ciekawi:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mariona to raczej maseczki do twarzy miałam.
    A Baby Blues oglądałam i nie do końca mi przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń