środa, 23 stycznia 2013

RECENZJA - LUKSJA - CARMEL WAFFLE - PŁYN DO KĄPIELI! + Jelly Watch :)

Dobry Wieczór :)
Piszę do Was już drugiego posta w dniu dzisiejszym... :)
Nadszedł wieczór,czas kąpieli...
Czy słyszałyście już o smakołykach serwowanych przez firmę LUKSJA?


Jeżeli nie - czas je poznać :)

LUKSJA - CARMEL WAFFLE - PŁYN DO KĄPIELI! 1000 ml / 8,99 zł


Otul się kremową pianą i rozkoszuj się zapachem płynu do kąpieli Luksja Carmel Waffle.
Złociste nuty karmelu i ciepłej wanilii poprawią Ci nastrój i odprężą po całym dniu.

- kremowa piana
- łagodny dla całej rodziny
- przebadany dermatologicznie
- pH neutralne dla skóry


RECENZJA:
Płyn ten jest do tego stopnia SŁODKI,że każdorazowa kąpiel w nim sprawia,że chce się jeść :)
Płyn jest wydajny - już niewielka ilość sprawia,że wanna wypełnia się dużą ilością piany a zapach karmelu i wanilii unosi się po całej łazience :) Płyn ten jest do tego stopnia przyjazny dla skóry,że dobrze ją nawilża,nie uczulając jej oraz nie podrażniając.Taka kąpiel jest prawdziwą przyjemnością.
Nie pozna ten,co nie spróbuje .
Moja ocena,to 6/6.

Dotarła do mnie również przesyłka WYMIANKOWA od My Vanity Bag : http://immenseness.blogspot.com/ - ZAPRASZAM !


DZIĘKUJĘ Ci - moja mama na pewno będzie zadowolona :)

Przy okazji dzisiejszych zakupów spożywczych,wstąpiłam do sklepu z biżuterią Carla,który ma swoją siedzibę w Rzeszowie przy ul.Bernardyńskiej 8/1a - ZAPRASZAM!

Okazało się,że ZEGAREK,który jakiś czas temu wpadł mi w oko - jest aktualnie w PROMOCJI!
Nie omieszkałam z niej nie skorzystać :)


24,99 zł -> 16,99 zł !!!


Jest GENIALNY - już go Kocham :)

Tymczasem uciekam,życząc Wam spokojnej nocy :)

32 komentarze:

  1. O matko, chyba bym wypiła wodę z wanny! :D Muszę to mieć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe zakupki :) ja też mam nowe Luksje choć tu zwane Imperial Leather :) i już nie mogę się doczekac ich testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te płyny do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zegarek. Ja ogolnie bardzo rzadko noszę zegarki a jak już noszę to są u mnie forma branzoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę wyprobować tych żeli;)
    Świetny zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nigdzie nie mogę znaleźć tej Luksji :(

    OdpowiedzUsuń
  7. tak mało za ten zegarek??? ja choruję na taki od dawna...kurde tylko nie wiem kiedy będę w rzesz:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie płyny do kąpieli z luksji są wydajne ,pięknie pachną i mają naprawdę dobrą cene;)
    zegarek świetny!)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jak bym kupowała to wybrałabym fioletową wersję, a zegarek jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wąchałam wczoraj w Rossmannie ten zapach i jest absolutnie cudowny, aż mi ślinka poleciała :)! Ten z czekoladą natomiast mi nie spasował. Reszta była też smakowita, ale ten podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zegarek cudowny a przede wszystkim ma genialny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten zegarek brązowy i do czasu Świąt gdy dostałam Fossila nie rozstawałam się z nim ;) a płyny mam 3 oprócz tego co Ty masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dostane namiar na zegarek;>?
    a płyny sa swietne!!:))) zapachy...hmmmm

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tą serię z luksji! :-)
    Piękny zegareczek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. A to co ciekawego zamawiałaś z YR?? Czy to współpraca??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź zostawiłam u Ciebie :)

      Usuń
    2. Aha to fajna oferta ci się trafiła :) Ja miałam ostatnio takie beznadziejne.

      Usuń
  16. Oto namiary Drogie Panie na zegarek Jelly Watch :
    http://ecarla.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zegarek jest w kolorze, który uwielbiam :-) I wiesz, nigdzie nie mogę znaleźć u siebie tych smakołyków z Luksji :-( Szukam i dno...

    OdpowiedzUsuń
  18. koniecznie muszę taki płyn zakupić, najchętniej wersję wiśniową :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie,że zegarek się podoba :) ja mam czarny już dotarł dostałam nawet sówkę gratis za tak długi czas oczekiwania więc pójdzie na najbliższe rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zegarek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zegarek jest przeuroczy!:-) Czy można go nabyć online? Nie wiedziałam,że Luksja ma nową serię! Już mam na nią chrapkę :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuluję pytanie-już znalazłam ich stronę :-).

      Usuń
  22. Uwielbiam te zapachy tych płynów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż zrobiłam się głodna czytając o tym zapachu. mmmm :)
    A zegarek mam taki, ale czarny. Już jakiś czas temu kupiłam na allegro za 21zł z przesyłką.

    OdpowiedzUsuń