niedziela, 27 stycznia 2013

RECENZJA - LIRENE - RATUNEK - KREM DLA ZNISZCZONYCH DŁONI!

Dobry Wieczór Drogie Panie :)
Wczoraj nic dla Was nie napisałam,gdyż późno wróciłam z pracy,dzisiaj również pracowałam,ale myśląc o jutrzejszym wolnym czuję się bardzo dobrze :)
Za oknem zima i mróz a dłonie aż się proszą o regenerację - moje dłonie tym bardziej.


Pielęgnacja dłoni ZIMĄ :

1. Ciepło,to podstawa.

ZIMĄ nieodłączną częścią Naszego ubioru powinny być RĘKAWICZKI.
Niestety wiele z Nas bagatelizuje ich zbawienny wpływ na kondycję skóry.
Opatulone rękawiczkami dłonie będą bezpieczne.
To ochrona nie tylko przed mrozem,lecz także przed upadkami,tak częstymi o tej porze roku
"nie trudno wtedy o otarcia czy skaleczenia".Rękawiczki sprawiają,iż skóra dłoni nie będzie spierzchnięta.
Warto zainwestować w dobry,nieprzepuszczający zimna i wody materiał.

2. Ścieranie.

Jeśli Twoje dłonie zimą wykazują niebywałą skłonność do wysychania i pokrywania się warstwą starych,obumarłych komórek,stają się szorstkie i nieprzyjemne w dotyku,pamiętaj o właściwej pielęgnacji.
Świeży wygląd i tak pożądaną gładkość,nadasz skórze dłoni,stosując systematycznie delikatne peelingi.
Po wykonaniu zabiegu złuszczania,dłonie należy umyć łagodnym mydłem "z dodatkiem środka nawilżającego".Tak "przygotowane" ręce można poddawać dalszym zabiegom pielęgnacyjnym.

3. Krem.

Dobry,nawilżający i natłuszczający krem powinien towarzyszyć Nam przez cały zimowy dzień.
Najlepiej zaopatrzyć się w dwie tubki,z czego jedna powinna zawsze znajdować swoje miejsce w Naszej torebce.Dłonie kremować należy po każdorazowym myciu,przed wyjściem na dwór i regularnie,co kilka godzin w czasie przebywania poza domem.
Korzystne dla dłoni składniki,to:
- gliceryna,alantoina,witaminy A i E.
Krem powinien mieć o tej porze roku gęstszą konsystencję.Warto także zainwestować w specjalne bawełniane rękawiczki i opatulać nimi na nic ręce pokryte grubą warstwą kosmetyku.
Ciepło stymuluje wchłanianie substancji odżywczych i regenerację skóry.

4. Maseczka - dobre uzupełnienie.

Codzienną pielęgnację warto poszerzyć w wmasowywanie odżywczych maseczek.
Korzystne składniki to : miód,oliwa z oliwek,jogurt/śmietanka - produkty te świetnie nawilżają i wygładzają skórę dłoni.Wiele firm kosmetycznych oferuje zestawy do tzw. kąpieli parafinowej,która znacząco poprawia  wygląd dłoni.



Produkt,którego recenzję Wam przedstawię,otrzymałam w ramach współpracy od Pani Anny Pilip oraz Pani Magdaleny Pawłowskiej - DZIĘKUJĘ :)

LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM!



LIRENE - RATUNEK - KREM DLA ZNISZCZONYCH DŁONI! 50 ml / ok.8,00 zł



Krem dla zniszczonych dłoni do specjalistycznej pielęgnacji zniszczonej i spierzchniętej skóry dłoni.
Szybko łagodzi uczucie pieczenia i szorstkości.Bogata receptura kremu łączy siłę aktywnych  składników :
- masło shea - odżywia i łagodzi podrażnienia
- alantoina - nawilża i zmiękcza skórę

Ukojenie i natychmiastowa ulga dla skóry już po pierwszej aplikacji !!!


Jak widzicie,moje dłonie nie są obecnie w najlepszej kondycji,ale pracuję nad tym :)

RECENZJA:
Początkowo zaczęłam używać tego kremu z przeznaczeniem - do stóp :)
Dlaczego?Mam kłopot z suchymi,spierzchniętymi oraz popękanymi piętami.
Użyłam go raz,drugi,trzeci i doznałam olśnienia :) Moje pięty są gładkie! WOW!
Od tego czasu nie będę go używała jedynie do stóp,gdyż sądząc po powyższym zdjęciu - moje dłonie potrzebują POMOCY! Krem jest gęsty i ma delikatny,przyjemny zapach.Dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania.Idealny na pogodę,która panuje za oknem :)
Moja ocena,to 6/6.

A jak Wy dbacie o swoje dłonie zimą? :)

14 komentarzy:

  1. fajny musi być :) ja mam z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daguś również mam z Isany czerwony uwielbiam go :)

      Usuń
  2. :D a zastanawiałam się czy go nie zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z Lirene kremik do rąk, ale w zielonym opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam peelingów i masek do dłoni, ale chyba warto spróbować ;) Krem miałam i byłam z niego nawet zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ten krem jak dla mnie jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio zakochałam się w kremie do rąk z avene;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie miałam problemu zimą z dłońmi, ale w tym to jaka s PORAŻKA skórki i palce płaczą;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze zimą mam mocno przesuszone dłonie. Nie mam swojego ulubionego kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swojego czasu miała ten krem i był całkiem fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem niedawno też robiłam post na temat dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie kończy mi się krem do rąk więc może ten będzie następny

    OdpowiedzUsuń