wtorek, 22 stycznia 2013

RECENZJA - LIRENE - AQUA CRISTAL - KREM INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY! + PACZKA & TAG!

Witam Was serdecznie.
Pomimo iż mam dzisiaj nocną zmianę w pracy - nie mogę spać...
Mam nadzieję,że w ciągu dnia uda mi się jeszcze zdrzemnąć,aby nabrać siły na pracowitą noc...


Przez tę pogodę,która króluje za oknem - nie chce mi się - zupełnie nic...
Mam nadzieję,że to szybko minie a ja wezmę się w garść i zacznę normalnie funkcjonować.

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam w ramach współpracy od Pani Anny Pilip oraz Pani Magdaleny Pawłowskiej.

LIRENE : http://lirene.pl/ - ZAPRASZAM !


LIRENE - AQUA CRISTAL - KREM INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY! 50 ml / ok.17,00 zł



Technologia Ciekłych Kryształów wykorzystana została w nowej linii kosmetyków Lirene Aqua Cristal.
Dzięki niej składniki aktywne,takie jak minerały i błękitne algi,mogą głębiej wnikać w skórę,intensywnie nawilżając,odżywiając oraz przeciwdziałając utracie wody.


Krem po nałożeniu na skórę,dzięki wykorzystaniu Technologii Ciekłych Kryształów,równomiernie się rozprowadza i nie pozostawia tłustego filmu na naskórku.Ciekłe kryształy rozprzestrzeniają się w przestrzeniach międzykomórkowych,zapobiegając ucieczce wody,zapewniając długotrwałe nawilżenie naskórka oraz chroniąc go przed czynnikami zewnętrznymi.

RECENZJA:
Pierwsze wrażenie po otworzeniu tego kremu było pozytywne - przyjemnie pachnie,ma lekką konsystencję.
Warto spróbować.Jak moje wrażenia?Krem na pewno nie uczula oraz nie podrażnia.
Dobrze się rozprowadza i równie dobrze wchłania - jednak przy zbyt dużej jego aplikacji,zostawia jednak tłusty film na twarzy - może to kolidować z wytrzymałością nałożonego później makijażu.Jednak rozsądne jego aplikowanie jest dla makijażu nieszkodliwe.Przy dłuższym stosowaniu jest widoczna poprawa kondycji cery - jest ona nawilżona oraz odżywiona.Myślę,że warto spróbować i przekonać się na własnej skórze.
Moja ocena,to 5/6.

Chcę Wam się jeszcze pochwalić przesyłką,jaką wczoraj wieczorem dostałam od Wyspy Bergamuta:
http://wyspy-bergamuta.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!


DZIĘKUJĘ Ci serdecznie :*

Wczoraj zostałam również oTAG'owana przez Szminkę w Szpilkach : http://szminkawszpilkach.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!
Natomiast dzisiaj przez:
- Wyspy Bergamuta : http://wyspy-bergamuta.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!
- Planeta Kayah : http://planetakayah.blogspot.com/ - ZAPRASZAM!


Zasady TAG'u :
- Każda nominowana blogerka,powinna:
* Podziękować osobie przez,którą została oTAG'owana - na jej blogu.
* Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie.
* Ujawnić siedem faktów dotyczących samego siebie.
*  Nominować 10 blogów,które jego zdaniem na,to zasługują.
* Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

7 faktów o mnie :


1. Mam najwspanialszą rodzinę oraz narzeczonego - jakich mogłabym sobie tylko wymarzyć :*
2. Pracuję w drogerio - perfumerii ROSSMANN.
3. W 2015 zostanę szczęśliwą "żoną".
4. Uwielbiam fotografię - w szczególności stylizowane sesje zdjęciowe.
5. Moim marzeniem jest wyjechać na wakacje za granicę "jeszcze nigdy nie byłam za granicą".
6. Mam słabość do cukierków "RAFFAELLO" :)
7. Jestem kosmetykoholiczką :p

Kogo TAG'uję? Was wszystkie i każdą z osobna Drogie Panie :*
Jeżeli tylko macie ochotę - odpowiedzcie na ten TAG :*

Tymczasem życzę Wam przyjemnego i spokojnego dnia :)


19 komentarzy:

  1. Cieszę się, ze paczuszka dotarła :) Już sie nie mogę doczekać wysłania następnej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paczuszka :). A fakty o Tobie wyjątkowo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna paczuszka! Ci się poszczęściło :) A co do tagu to masz ciekawą pracę, jesteś na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mila paczuszka;) i krem tez swietny

    OdpowiedzUsuń
  5. Te maseczzki,które dostałaś są świetne! Mialam okazje je testować:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy, bardzo fajna paczuszka :)
    Co do Raffaello, również mam do nich słabość!
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna współpraca :) a krem chyba wypróbuję kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest współpraca :D
      To wymiana :p

      Usuń
  8. toblerone uwielbiam;) a kremow AA nie;/

    OdpowiedzUsuń
  9. tez pracowałam w Rossmanie;p Lubię kremy z lirene;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe specyfiki z wymianki dostałaś:)
    Miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  12. Wysoka ocena, zaciekawiłaś mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Raffaelo jest pyszne, je chyba każdy lubi ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pracujesz w Rossmanie? Wow! :) A ten krem mam w zapasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna paczka *.*
    obserwuje Cię kochana :*

    OdpowiedzUsuń