czwartek, 17 stycznia 2013

RECENZJA - GREEN PHARMACY - DELIKATNY ŻEL DO MYCIA TWARZY! + Odrobina PRYWATY :)

Witajcie :)
Co u Was słychać Drogie Panie?Jak Wasze dzisiejsze samopoczucie?
Ja po generalnych porządkach,praniu oraz gotowaniu obiadu - odpoczywam :)
Dzisiejszego dnia przyszła do mnie tajemnicza przesyłka - przecież ja nic nie zamawiałam :)


Rewelacyjny szal :) Jestem pod wrażeniem - jest genialny.
Podejrzewałam kto mógł mi zrobić taką niespodziankę,ale dopiero teraz zorientowałam się,że szal jest UPOMINKIEM od Sklepu Internetowego : http://japanstyle24.pl/ - DZIĘKUJĘ :)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję produktu,który polubiła moja cera,dlatego już na początku chcę Wam go serdecznie POLECIĆ :)

GREEN PHARMACY - DELIKATNY ŻEL DO MYCIA TWARZY! 270 ml / ok.7,00 zł


Dla cery mieszanej i tłustej !

Delikatny,nie zawierający mydła żel przeznaczony do codziennego oczyszczenia twarzy i szyi.
Dzięki specjalnie dobranym komponentom oraz wodzie o najwyższym stopniu czystości,jest wspaniale tolerowany przez skórę,nie ściąga i nie wysusza,doskonale usuwa resztki makijażu oraz inne zanieczyszczenia.Ekstrakt liści z zielonej herbaty neutralizuje toksyny i stymuluje naturalne procesy odnowy skóry.Dzięki współdziałaniu d-pantenolu i alantoiny żel wykazuje wyraźne regenerujące i łagodzące działanie na skórę.


RECENZJA:
Tak,jak wspomniałam na początku postu - jak dla mnie i dla mojej tłustej oraz trądzikowej cery ten żel jest GENIALNY :) Jak widzicie na zdjęciu jest przeźroczysty,ma delikatny oraz przyjemny zapach.
Dobrze myje oraz oczyszcza cerę,nie uczulając jej oraz nie podrażniając.Jest on również wydajny,gdyż na jedno użycie wystarczy podwójne kliknięcie pompki :) Tak,jak obiecuje producent żel nie wysusza i nie ściąga,jest na prawdę warty uwagi :)
Moja ocena,to 6/6.

Przygotowałam dla Was również przepis na sałatkę,która w ostatnim czasie podbiła moje serce oraz kubki smakowe :)

SKŁADNIKI :
- mix sałat z roszponką
- kukurydza w puszce
- ser mozarella
- 1 świeży ogórek
- 1 czerwona cebula
- pomidorki koktajlowe
- sos paprykowo - ziołowy



Mix sałat z roszponką - wsypujemy do miski.


Umytego świeżego ogórka kroimy w plastry a następnie w ćwiartki,pomidory koktajlowe kroimy na połówki - wszystko wrzucamy do miski.


Dodajemy kukurydzę oraz posiekaną drobno czerwoną cebulę.


Następnym krokiem jest pokrojenie drobno mozarelli :)


Wszystko mieszamy łyżką.

SOS :
Sos paprykowo ziołowy rozrabiamy z 3 łyżkami stołowymi oleju oraz 3 łyżkami stołowymi wody.
Rozrobiony sos dodajemy do sałatki i wszystko razem mieszamy.


SMACZNEGO - uwierzcie - jest PYSZNA :)

31 komentarzy:

  1. O jaaaa ale mi narobiłaś smaka na sałatkę :) A szal przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pisałam dzisiaj o tym żelu ^^
    Narobiłaś mi ochoty na sałatkę

    OdpowiedzUsuń
  3. czytalam juz dzisiaj o tym zelu, i coraz bardziej sie ciesze, ze bede go testowac;)
    zapraszam na rozdania;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Smaczna sałatka:) Gratulacje, szal z pewnością Ci się przyda, cóż za niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja, sałatka wygląda pysznie :) Już nie mogę doczekać się wiosny i świeżutkich warzyw.

    OdpowiedzUsuń
  6. A jeszcze powiedz jaki jest skład tego żelu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład: Aqua, Lauryl Glucoside, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Hydrolyzed Wheat Protein, Green Tea Leaf Extract, Allantoin, Panthenol, Parfum, Sodium Chloride, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothazolinone, Methylisothiazolinone, Citric Acid. (25.08.2012)

      Bardzo proszę :)

      Usuń
  7. Ciekawi mnie ten żel. Po za tym nie używałam żadnego kosmetyku tej firmy to mogę zacząć od żelu

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłodniałam... Uwielbiam takie sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę właśnie na jakąś sałatkę. Mniaam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zgłodniałam :) Może niebawem sobie jakąś zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaaaka sałatka, ale mi smaka zrobiłaś ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale narobiłaś smaku :)

    Fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oooooooj zjadłabym ;) zaciekawił mnie ten żel i oczywiście plus za pompkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę poszukać tego żelu do mycia twarzy - byłby idealny dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wygląda ta sałatka, ja tylko zamienię kukurydzę (nie lubię) na czerwoną fasolkę i jutro robię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sałatka smakowicie sie prezentuję;)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna musi być w smaku ta sałatka :) ale extra szal ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam mozarelle!
    Chyba wykorzystam twój przepis, bo aż ślinka cieknie! Mniam!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. poproszę porcję takiej sałatki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj zjadłabym taką sałatkę :)
    Też kupuję zawsze taki mix sałat, ale chyba z innej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale mi na robiłaś ochoty na taką sałatkę!

    Co do żelu, czuję, że po twojej recenzji chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń