niedziela, 6 stycznia 2013

RECENZJA - ESPRIT - CIENIE DO POWIEK & NYC - PĘDZELEK DO MAKIJAŻU! + ZAKUPY :)

Cześć Słoneczka Moje :*
NIEDZIELA - chyba większość z Nas,jak nie wszystkie dzisiaj wypoczywamy.
Po wczorajszym dniu,który przyniósł mi wiele przyjemnych chwil oraz kilka centymetrów w pasie,które dostarczył mi WANILIOWY Deser Lodowy na,który zaprosił mnie mój "M" - dzisiaj odpoczywam :)


Takim oto "pysznym - cudem" wczoraj uraczył mnie mój "M" :*
GRYCAN - oferuje Nam rozbudowaną ofertę deserów lodowych,które trafią nawet w wybredne kubki smakowe :)
Ale nie o tym będę dzisiaj pisała...Przygotowałam dla Was recenzję dwóch produktów,które otrzymałam w ramach współpracy od Drogerii Internetowej NOCANKA : http://www.nocanka.pl/ - ZAPRASZAM!


ESPRIT - CIENIE DO POWIEK - 801 YING YANG SMOKY! 5g / ok.13,00 zł

Paletka poczwórnych mineralnych cieni,które są trwałe,nie kruszą się i pozostają na powiece zachowując intensywność kolorów.Dzięki aksamitnej konsystencji doskonale aplikują się na powiekę.
Są bardzo drobno zmielone,co nadaje im aksamitnej konsystencji.
W składzie zawierają naturalne minerały,przez co nie podrażniają skóry i są hypoalergiczne.

NYC - BRUSH KIT - 978 - PĘDZELEK DO MAKIJAŻU! 5 szt. / ok.6,00 zł

Zestaw zawiera :
- Pędzelek do nakładania różu.
- Pędzelek do robienia kresek.
- Pędzelek do ust.
- Pędzelek do nakładania cieni.
- Aplikator do cieni.

Ja użyłam pędzelka do nakładania cieni :)




Do wykonania makijażu użyłam cienia z numerem "2" :)

RECENZJA:
Cieszę się,że miałam możliwość przetestowania tych produktów.
Jestem mile zaskoczona.Zaczynając od cieni,tak jak obiecuje producent - mają one aksamitną konsystencję,która znacznie ułatwia aplikację.Są one również trwałe.Jak widzicie prezentują się całkiem dobrze - myślę,że za taką cenę warto się nimi zainteresować.Pędzelek,którego używałam do aplikacji jest poręczny oraz miękki,dobrze rozprowadza cienie na powiece nie pozostawiając niedociągnięć - myślę,że zaprzyjaźnimy się na dłużej.
Moja ocena,dla obu produktów,to 6/6.

Pytałyście o film na,którym wczoraj byłam : "BEJBI BLUES" - jak najbardziej POLECAM!
Przy okazji wizyty w Galerii Handlowej poczyniłam małe zakupy :)


HOUSE - dwie koszulki "zestaw"! 39,90 -> 29,90 zł
H&M - biustonosz! 39,90 -> 20,00 zł
SUPER PHARM - Dairy Fun - sól do kąpieli! 16,00 -> 7,99 zł

Życzę Wam spokojnej NIEDZIELI :*

22 komentarze:

  1. świetne zakupy, miłego końca weekendu :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. cienie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy! Życzę udanej niedzieli ;)

    Ps Zapraszam: Dokładka do zakładki wymiankowej http://mietowyeden.blogspot.com/p/wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kolory ma ta paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje współpracy :)

    Niebieski top piękny ! <3


    Zapraszam do nas, całkowita metamorfoza bloga: http://mietowyeden.blogspot.com/ :P

    Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się Esprit na wieki wieków będzie kojarzył z ubraniami sportowymi. Kosmetyków nigdy nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają i się kolory cieni ;) Skoro film dobry to też sie wybiorę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj. Chętnie się wymienię. Napisz co masz do zaoferowania(nawet dla mężczyzn) na mojego e-maila joannastanek@onet.eu .

    OdpowiedzUsuń
  9. ta paletka mnie zaciekawila ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny staniczek kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy,i kolejny udany wieczór.
    Makijaż jak zwykle Ci idealny wyszedł,szkoda że mi tak ładnie nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy. Nie miałam tej soli.

    OdpowiedzUsuń
  13. amazing blog!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because I really love your blog!!
    kisses
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. W Opolu jest właśnie taka lodziarnia w której podają fenomenalne desery lodowe ze świeżymi owocami przez cały rok. Narobiłaś mi ochotę na takie kaloryczne cudo. Staniczek bardzo mi się podoba. Chyba szykuje mi się wypad w weekend do galerii to sobie też kupię taki kolorowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zjadłabym takie lody :)
    fajne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. pedzle wygladaja calkiem fajnie :) i sliczny staniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współpracy :) Moje ukochane lody z grycana to kielich bananowy lub gruszki z karmelem :)

    OdpowiedzUsuń